معرفی بهترین ربات های اینستاگرام در سال 2022

ربات‌های اینستاگرام در سال‌های اخیر مجبور بوده ‌اند هوشمند شوند. تعدادی از مسائل امنیتی وجود دارد که توسعه‌ دهندگان ربات‌ ها مجبور بوده ‌اند در طول سال‌ ها با آنها دست و پنجه نرم کنند و تنها قوی‌ ترین آنها می‌ توانند باقی بمانند.

بهترین ربات های اینستاگرام درسال ۲۰۲۲

ربات‌های اینستاگرام در سال ۲۰۲۲ اکنون باید رفتار انسان را تقلید کنند و از یک شبکه پروکسی ایمن استفاده کنند.

اینستاگرام به لطف میلیاردها کاربر از سراسر جهان به مکانی برای توسعه برند و رشد مخاطبان تبدیل شده است. اما گاهی اوقات پست‌ ها و تعاملات روزانه می ‌تواند طاقت‌ فرسا باشند. اگر آماده هستید برخی از این کارهای خسته کننده و وقت گیر را برای پروفایل اینستاگرام خود برون سپاری کنید، وقت آن رسیده است که از بهترین ربات های اینستاگرام استفاده کنید. 

ربات های اینستاگرام نوعی نرم افزار هستند که بسته به نوع رباتی که استفاده می کنید، می توان از آنها برای سرعت بخشیدن در تعامل حساب خود، لایک کردن پست ها، پاسخ به نظرسنجی ها، نظر دادن، بازدیدهای پروفایل، ارسال پیام و دنبال کردن پروفایل های جدید از طرف شما استفاده کرد. با کمک ربات ها، سختی های حفظ اکانت اینستاگرام خود را از بین خواهید برد. همچنین این ربات‌ ها می‌ توانند به سرعت باعث رشد مخاطب شوند. آنها از اطلاعات و الگوریتم های مربوط به اهداف شما برای ارائه فالوورهای جدید برای پروفایل اینستاگرام شما استفاده می کنند.

به طور کلی دو نوع ربات وجود دارد. یکی که توسط انسان و دیگری با هوش مصنوعی اداره می شود. زمانی که ربات های اینستاگرام به طور عاقلانه استفاده شوند، می توانند حضور شما در رسانه های اجتماعی را آغاز کنند و نمایه شما را بسازند. با این حال، می ‌تواند منبع آزاردهنده اسپم برای دیگران نیز باشد و در صورت استفاده غیرمسئولانه، حساب شما را مسدود کند. تا کنون بهترین ربات اینستاگرام در سال ۲۰۲۲، UseViral شناخته شده است، تا تعامل خود را خودکار کنید. جهت شناخت بهترین ربات های اینستاگرام در سال 2022 تا انتها با ایرانی لایک همراه باشید.

بهترین ربات های اینستاگرام ۲۰۲۲

1. UseViral این شرکت به ارائه خدمات رشد، برای تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی معروف است. در رابطه با اینستاگرام، بسته های قیمتی زیادی پیدا خواهید کرد که می توانید بر اساس بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.این خدمات باعث افزایش پارامترهای مختلف پروفایل اینستاگرام شما مانند بازدید، فالوور، لایک، کامنت و بازدید می شود.

مطمئن باشید، با استفاده از این ربات شما فقط رشد طبیعی و فالوور واقعی خواهید داشت. این به این دلیل است که شما فقط اعداد را نمی ‌خرید، بلکه دنبال ‌کنندگان و پشتیبانی واقعی می ‌خرید. خدمات ارائه شده توسط UseViral %100 ایمن هستند. بنابراین دیگر نگران ممنوع شدن پروفایل اینستاگرام خود نخواهید بود. چرا که این پلتفرم نتایج را در الگوهایی ارائه می‌ کند که مشکوک نیستند و همچنین با دیگران درگیر می ‌شوند تا شکی در مورد آن وجود نداشته باشد.

معرفی بهترین ربات های اینستاگرام در سال 2022

2. SidesMedia اگر به دنبال مدیریت پروفایل اینستاگرام خود هستید، SidesMedia یک گزینه عالی به عنوان یکی از بهترین ربات های اینستاگرام است.SidesMedia بر ارائه خدمات مرتبط و حیاتی تمرکز دارد تا اینکه در همه زمینه ها تلاش کند. ربات های SidesMedia را نباید دست کم گرفت. آنها از تکنیک ها و الگوریتم های پیشرفته برای افزایش پارامترهای مختلف پروفایل اینستاگرام شما مانند اشتراک گذاری، بازدید، کامنت، لایک، فالوور و غیره استفاده می کنند.

به طور کلی، SidesMedia برای افزایش دید پروفایل اینستاگرام شما کار می کند و اطمینان می دهد که فقط لایک ها و فالوورهای معتبر اضافه می کند.در قیمت گذاری، خواهید دید که نرخ ها بسیار مقرون به صرفه هستند که به SidesMedia برتری نسبت به سایر شرکت های همکار می دهد.حتی می توانید یک برنامه سفارشی برای بهبود رشد استراتژیک انتخاب کنید. اگر به دنبال برترین خدمات رشد اینستاگرام هستید، SidesMedia یک انتخاب عالی است. زیرا این پلتفرم در هر زمان، حتی در اواسط برنامه، لغو ارائه می دهد.

معرفی بهترین ربات های اینستاگرام در سال 2022

3. Seek Socially دنبال فالوورهای اجتماعی اینستاگرام باشید Seek Socially .خدمات تعامل را از طریق ربات اینستاگرام مجهز به هوش مصنوعی ارائه می دهد و هدف آن تسریع رشد اینستاگرام شما بدون فکر دوم است. این ربات عمدتاً از طریق لایک کردن پست ها، مشاهده استوری ها و همچنین دنبال کردن و لغو فالو کردن کار می کند. می ‌توانید تعامل خود را با Seek Socially خودکار کنید و آنها برای ایمن نگه داشتن داده‌ها و نمایه شما کار می‌ کنند تا از طریق استفاده از ربات اینستاگرام خود با مشکلی در IG خود مواجه نشوید.

Seek Socially نه تنها به امنیت اکانت شما در اینستاگرام اهمیت می دهد، بلکه می خواهد به شما کمک کند تا تعامل خود را به طور ارگانیک افزایش دهید.

4. Growthoid Growthoid یک سرویس رشد کاملاً مدیریت شده برای پروفایل اینستاگرام شما ارائه می دهد تا تعامل شما و همچنین تعداد فالوورها را افزایش دهد. پس از انجام فرآیند ثبت نام، باید نوع مخاطبی را که هدف قرار می دهید ارائه دهید. در مرحله بعد، یک مدیر حساب در اختیار شما قرار می گیرد که مسئولیت تعامل شما با مخاطبان مناسب و رشد پروفایل اینستاگرام شما را بر عهده می گیرد. جدا از اینکه به طور کامل مدیریت می شود، Growthoid از سیستم های هدف گیری پیشرفته برای تعامل با افراد مناسب استفاده می کند.

از آنجایی که مدیر حساب شما با مخاطبان هدف تعامل خواهد داشت، دنبال کنندگان شما با محتوای شما درگیر خواهند شد. به این ترتیب، آنها می توانند مردم را تشویق کنند که به جای آن بیایند و تصاویر و ویدیوهای شما را بررسی کنند. این یک راه عالی برای پیشی گرفتن از رقبای خود و در عین حال عملکرد خوبی در اینستاگرام است.این بدان معنی است که شما تعامل در پروفایل اینستاگرام خود را افزایش می دهید و فالوورهای بیشتری به دست می آورید.

معرفی بهترین ربات های اینستاگرام در سال 2022

5. Kicksta Kicksta از ربات اینستاگرام خود برای کمک به شما در تعاملات خودکار استفاده می کند تا بتوانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. شما به طور خودکار لایک می‌ کنید، دنبال می ‌کنید، نظر می‌ دهید، لغو دنبال می‌ کنید، داستان‌ها، پیام‌های پیامکی و موارد دیگر را مشاهده می‌ کنید. تنظیمات سرعت خودکار بسیار مناسب است و هدف آن جلوگیری از نقض محدودیت های تعیین شده توسط الگوریتم اینستاگرام است. Kicksta مدتی است که در بازار وجود دارد، بنابراین به عنوان یک سرویس ایمن و قابل اعتماد شناخته می شود.

ویژگی اصلی آنها ویژگی لایک است که یک راه ملایم خوب برای برقراری ارتباط با مردم و تشویق آنها به بررسی محتوای شما در ازای آن است.

معرفی بهترین ربات های اینستاگرام در سال 2022

6. NitreoNitreo یک ربات اینستاگرام است که به افزایش جنبه های مختلف پروفایل اینستاگرام شما مانند فالوورها، بازدیدها، لایک ها و نظرات از طریق خودکارسازی کمک می کند. در حالی که این پلتفرم کاملاً جدید است، با تمام ویژگی هایی که در یک ربات اینستاگرام به دنبال آن هستید، مجهز شده است.Nitreo پروفایل اینستاگرام شما را در حالت خودکار قرار می دهد.

ربات به طور خودکار روی ویژگی‌های اصلی مانند مشاهده داستان، لایک کردن نظرات، دنبال کردن، عدم فالو کردن و موارد دیگر کار می ‌کند. علاوه بر این، یک مدیر اختصاصی نیز در اختیار شما قرار می گیرد که به پیشرفت شما کمک می کند و در نتیجه نتایج را ارتقا می دهد. Nitreo تضمین می کند که تعامل جعلی را برای شما فراهم نمی کند. این پلتفرم یک تجربه رشد ارگانیک ارائه می دهد و تعداد دنبال کنندگان را با نهایت دقت افزایش می دهد.Nitreo تنها بر اساس ویژگی های آن، یکی از برترین ربات های اینستاگرام است که می توانید آن را امتحان کنید.

این ربات، حساب شما را تمیز نگه می دارد و تضمین می کند که فید شما به هم نریزد. Nitreo به شما کمک کند فالوورهای ارگانیک بیشتری در اینستاگرام داشته باشید.

معرفی بهترین ربات های اینستاگرام در سال 2022

7.  Flock Social پلتفرمی است که به شما امکان رشد سریع اینستاگرام را می دهد. ربات Flock Social مجهز به تحقیق تحلیلی و ابزارهای بینش است که می تواند به شما در درک عملکرد روزانه محتوایتان کمک کند. تمام موارد تحلیل در نرخ تعامل شما به موقع شناسایی شده و به سرعت به آنها پاسخ داده می شود. Flock Social به بررسی موارد حیاتی پروفایل اینستاگرام شما در طول روز ادامه خواهد داد. شما همیشه روی تمام جنبه های پروفایل اینستاگرام خود مانند عملکرد محتوا، کمپین ها و موارد دیگر، دید واضحی خواهید داشت.

8. Trusy Social  یک ربات اینستاگرامی است که هدف آن ایجاد رشد فالوور واقعی و تعامل بدون هرزنامه، فالوور جعلی یا ربات است. آنها از هوش مصنوعی برای ایجاد تعاملات گسترده از طرف نمایه شما برای تماس با کاربران در مخاطبان هدف شما استفاده می کنند. این ربات بر روی پیام های ارسالی انبوه، کامنت های انبوه، دنبال کردن و عدم فالو کردن انبوه، بازدید از داستان انبوه و موارد دیگر تمرکز می کند تا توجه مخاطبان هدف شما را جلب کند و افراد مناسب را به حساب شما جذب کند و آنها را به دنبال کردن و تعامل با محتوای شما سوق دهد. Trusy Social پنج روز ضمانت بازگشت وجه را برای خدمات خود ارائه می دهد.

9. Inflact قبلاً Ingramer بود، اما آنها اخیراً برند خود را تغییر دادند و ابزارهای مختلفی از جمله ربات اینستاگرام را برای رشد فالوور از طریق تعامل ارائه کردند. فعالیت آنها رفتار انسانی را تکرار می کند تا بتوانند نمایه شما را ایمن نگه دارند.

ویژگی های دیگری از خدمات آنها شامل آمار، فیلتر کردن، زمان بندی پست و روند هشتگ وجود دارد. اگر می خواهید رشد اینستاگرام خود را بهینه کنید، می توانید خدمات Inflact را بررسی کنید.

10.  Growthsilo همانند Growthoid، Growthsilo پلتفرم دیگری است که ربات‌های آن برای افزایش فالوور و تعامل پروفایل اینستاگرام شما و یکی از بهترین ربات‌های اینستاگرام به حساب می‌آیند.این پلتفرم به ارائه حداکثر سرعت رشد شناخته شده است. با توجه به قیمت‌های مناسب، اگر می‌خواهید پروفایل اینستاگرام خود را به طور جدی رشد دهید، Growthsilo یک گزینه عالی است. این پلتفرم یک مدیر حساب یا ربات اختصاصی ارائه می دهد که روی افزایش دید پروفایل اینستاگرام شما کار می کند.

مدیر، تعداد فالوورهای واقعی را در نمایه شما و تعامل را افزایش می دهد. در نتیجه اطمینان حاصل می کند که پست های شما به طور طبیعی به افراد مناسب می رسند. هدف گذاری بر اساس انواع مختلفی از فیلترها مانند جنسیت، مکان، محتوا و غیره است. دو برنامه ماهانه Growthsilo را خواهید یافت، برنامه معمولی و حرفه ای.با کمک Growthsilo، می توانید به سادگی تعامل با کاربران مختلف را به حرفه ای ها بسپارید. اگر از خدمات راضی نیستید، Growthsilo سه روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می دهد.

با کمک Growthsilo، اکنون می توانید در نهایت این وظایف خسته کننده را رها کنید و فقط روی ایجاد محتوای عالی تمرکز کنید.این یک راه عالی نه تنها برای صرفه جویی در هزینه، بلکه برای صرفه جویی در زمان است، به طوری که مجبور نیستید تمام روز را صرف رشد پروفایل اینستاگرام خود کنید.

معرفی بهترین ربات های اینستاگرام در سال 2022

11. Upleap یکی از بهترین ربات های اینستاگرام است که می توانید در بازار پیدا کنید. این پلتفرم به ارائه خدمات اختصاصی برای رشد پروفایل اینستاگرام شما مشهور است. یکی از دلایل زیادی که چرا باید Upleap را انتخاب کنید، این است که این ربات خدمات شخصی و حتی خدمات تک به تک را در صورت نیاز ارائه می دهد.به غیر از ربات‌ها، Upleap همچنین یک مدیر حساب اختصاصی برای مشتریان خود فراهم می ‌کند تا تمامی نیازهای رشد و تعامل را مدیریت کند.Upleap می داند که مزایای رشد دستی توسط پروفایل های معتبر تقریباً نامحدود است.

ربات Upleap تضمین می کند که پروفایل اینستاگرام شما تا حد امکان طبیعی رشد کند. این پلتفرم به گونه ای کار می کند که از قوانین الگوریتم اینستاگرام عبور نکند تا پروفایل شما بن نشود. رشد دستی، تخصصی برای هر پلتفرم رسانه اجتماعی و بهترین تاکتیک برای بهبود و تقویت آمار اینستاگرام شماست.با این حال، شما می توانید این برنامه ها را سفارشی کنید. قبل از خرید خدمات، Upleap به شما این امکان را می دهد که این سرویس را به مدت سه روز امتحان کنید.

12. ThunderClap اگر به دنبال رشد طبیعی و واقعی برای پروفایل اینستاگرام خود هستید، با توجه به اینکه یکی از بهترین ربات های اینستاگرام است، می توانید به خدمات قابل اعتمادی مانند ThunderClap وابسته باشید. این شرکت شناخته شده است که از بهترین و معتبرترین روش ها برای جلوگیری از خطر کشف تقلب استفاده می کند و در نتیجه از ارائه نتایج واقعی اطمینان حاصل می کند.

ThunderClap محتوای اینستاگرام شما را با سرعت های مختلف تبلیغ می کند تا رشد آن آشکار یا جعلی به نظر نرسد.نرخ رشد هر پست جدا می شود تا رشد طبیعی باشد. با کمک این ربات، روند رشد به صورت خودکار می شود. همچنین الگوریتم‌های ویژه، محتوای جدید را به‌ طور خودکار شناسایی کرده و تقریباً بلافاصله دید آن را افزایش می ‌دهند. تمامی فالوورها و لایک ها از طیف وسیعی از کاربران خریداری خواهند شد.  یکی از جنبه های عالی این ربات، سیاست لغو بی انتها است .اگر از خدمات راضی نیستید، می توانید خدمات را در هر زمانی لغو کنید.

13. SocialMeep یک ربات بسیار منحصر به فرد و شگفت انگیز در مورد رشد پروفایل اینستاگرام شما است و دارای تمام ویژگی ها و خدمات رشد است. منظور ما ابزارهایی برای ایجاد محتوا به همراه سایر تکنیک‌های تعامل در سطح کوچک مانند رشد خودکار، تجزیه و تحلیل و غیره است.به لطف این ویژگی‌های تعامل میکرو SocialMeep دیده شدن پست‌های شما مانند ویدیوها و داستان‌های IGTV، نظرات، لایک‌ها و موارد دیگر را افزایش می‌دهد.

شما به سختی ربات اینستاگرامی را پیدا خواهید کرد که داشبوردی به اندازه SocialMeep تعاملی ارائه دهد. ابزارها و ویژگی‌های رشد زیادی را در داشبورد خواهید یافت که به شما امکان می ‌دهد کنترل پروفایل اینستاگرام خود را در دست بگیرید.همه این ابزارها عملکردهای مشخصی دارند تا بتوانید به طور خودکار و ارگانیک پروفایل اینستاگرام خود را رشد و تقویت کنید.SocialMeep ارسال گزارش های جامع را برای نمایش الگوی رشد پروفایل اینستاگرام شما تضمین می کند. به این ترتیب، می ‌توانید بفهمید که اگر می‌خواهید بهبود بیشتری داشته باشید، کدام ویژگی‌ها را باید تغییر دهید.

دو نوع بسته قیمت ماهانه از جمله طرح های پایه و پرو را پیدا خواهید کرد.SocialMeep تضمین می کند که تمام پروفایل ها از برنامه تشخیص کلاهبرداری اینستاگرام کاملاً ایمن هستند.

14. Combin یک راه حل برنامه ریزی بازاریابی و محتوای اینستاگرام است که برنامه زمان بندی اینستاگرام را نیز ارائه می دهد.می ‌توانید از زمان‌ بندی آن برای استوری‌ های اینستاگرام و برنامه ریزی پست استفاده کنید، در حالی که ربات اینستاگرام آن برای جذب مخاطب و مدیریت طراحی شده است.Combin برای رشد IG ویژگی های مختلفی از جمله هدف گیری مخاطب، تجزیه و تحلیل، مدیریت و تعامل دارد. می‌ توانید از فیلترهای مختلفی مانند جنسیت، زبان و اندازه مخاطب برای یافتن حساب‌های مناسب برای هدف ‌گیری استفاده کنید. همچنین می‌ توانید تعاملات تکراری مختلف را از طریق ربات اینستاگرام آن‌ها خودکار کنید.

Combin همچنین امکان مدیریت چند اکانت را در صورت نیاز به ایجاد بیش از یک حساب اینستاگرام فراهم می کند. همچنین از پروکسی ها پشتیبانی می کند که شما را ایمن نگه می دارد.

15. Grab Likes اینستاگرام یک ابزار کاملا قدرتمند است و می تواند برند شما را به ارتفاعات جدیدی برساند. اگر محتوای شما در اینستاگرام از قبل لایک داشته باشد، لایک بیشتری خواهید گرفت. چرا که همانند اثبات اجتماعی عمل می کند. اگر برای افزایش تعداد لایک‌ ها در پست ‌های اینستاگرام یا پروفایل خود تلاش کرده‌اید،Grab Likes  ابزار عالی است. با انتخاب Grab Likes، هر زمان که محتوای جدیدی را آپلود می کنید، لایک های معتبری را در پست های اینستاگرام خود دریافت خواهید کرد.

البته، ایجاد محتوای جدید آسان نیست، همیشه زمان می برد. از این رو، استفاده از سرویس لایک خودکار باعث می شود تا کاربران پست های شما را دوست داشته باشند. همچنین اگر تعداد لایک های پست های شما کم باشد، نمی توانید تعداد فالوورهای پروفایل اینستاگرام خود را نیز افزایش دهید.

معرفی بهترین ربات های اینستاگرام در سال 2022

16. Instagram Bot Follower از فالوور ربات اینستاگرام همچنان یکی از بهترین عملکردها در زمینه ربات های اینستا است. دلیل ترجیح HyperVote به ربات های دیگر این است که دومین ربات ارزان در بازار است و سایر ابزارهای موجود طیف گسترده ای از ویژگی ها را با این قیمت ارائه نمی دهند. امنیت آن عالی است و آنها یک پروکسی رایگان در حساب های کاربری ارائه می دهند. Hyper دارای یک پروکسی به عنوان استاندارد در همه حساب‌ها است. همچنین تنها ربات موجود در بازار است که هنگام دسترسی به API اینستاگرام، شبیه سازی iOS را ارائه می دهد که معجزه ای برای امتیاز اعتماد شما ایجاد می کند و حساب شما را ایمن نگه می دارد.

17. Growth Beast نوع جدیدی از پلتفرم اتوماسیون است که به عنوان یک افزونه ربات کروم اینستاگرام کار می کند. به این معنی که بر روی مرورگر کروم شما نصب می شود و جادوی خود را از آنجا انجام می دهد. این ذاتاً به Growth Beast اعتماد بسیار بیشتری می‌ دهد و بنابراین مشکلات کمتری نسبت به بسیاری از ربات‌ های دیگر موجود در بازار دارد. همچنین به عنوان یک افزونه ربات اینستاگرام موزیلا کار می کند. سرعت فعالیت خودکار: Growth Beast دارای 3 گزینه برای سرعت در پلتفرم برای اقداماتی مانند فالو کردن و پسندیدن است. آنها دارای تنظیمات سرعت آهسته، متوسط و سریع هستند که می توانید از صفحه تنظیمات انتخاب کنید.

18. Fanjet فن جت به عنوان کارآمدترین، مقرون به صرفه ترین و صرفه جویی در زمان برای بهبود عملکرد رسانه های اجتماعی شما شناخته شده است. دلیل ترجیح Fanjet نسبت به سایر سرویس‌ها این است که بسته‌های متنوعی برای رفع نیازهای همه دارد و ارزش استثنایی برای به دست آوردن لایک و فالوور اینستاگرام ارائه می‌دهد. بیایید نگاهی به لیست ربات‌های برتر اینستاگرام 2022  بیندازیم که قرار است تعامل شما را تقویت کنند و به شما کمک کنند تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرید. 

معرفی بهترین ربات های اینستاگرام در سال 2022

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *