راه های کسب درآمد از NFT توییتر

راه های کسب درآمد از NFT توییتر

راه های کسب درآمد از NFT توییتر را با ساده ترین روش برای شما در این مقاله از ایرانی لایک توضیح خواهیم داد  توییتر درواقع ‏یک پلتفرم رسانه اجتماعی و سرویس میکروبلاگینگ است که توسط جک دورسی، نوآ گلس، بیز استون و ایوان ویلیامز در سال 2006 تأسیس شد.

پلتفرم توییتراین امکان را به کاربران می دهد تا پیام های کوتاهی به نام «توئیت» اشتراک گذاری کنند که می تواند شامل متن، تصویر و ویدیو باشد. در توییتر محدودیتی وجود دارد که حداکثر تا 280 کاراکتر کاربران می‌توانند حساب‌های دیگر را دنبال کنند، از طریق لایک، کامنت و ریتوییت با توییت‌ها درگیر شوند و موضوعات مختلف را با استفاده از هشتگ بررسی کنند.

قابلیت های دیگر توییتر این است که کاربران می توانند با افزودن عکس نمایه، تصویر هدر، بیو و موقعیت مکانی، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کرده و نمایه های خود را شخصی سازی کنند.همچنین به کاربران اجازه می دهد تا پیام های خصوصی را به یکدیگر یا به گروه ها ارسال کنند. درواقع توییتر به ابزاری محبوب برای ارتباطات بلادرنگ، به‌روزرسانی اخبار و شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران در سراسر جهان معروف شده است .

پس تمام این موقعیت‌ها نشان دهنده این است که شما می‌توانید از این پلتفرم مانند دیگر اپلیکیشن‌ها کسب درآمد کنید ،که در ادامه به شما توضیح خواهیم داد 

راه های کسب درآمد از NFT توییتر

NFT چیست؟ چگونه می شود از آن استفاده کرد ؟

قبل از هر چیزی بگذارید خبر صفحه اولو به همراه ایرانی لایک برای تان خوانده شود : ایلان ماسک پولدارترین و تاثیرگذارترین رد در زمینه دنیای ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیر مثلی اقدام به خرید اپلیکیشن توییتر کرده است . ایلان ماسک با قرار دادن قابلیت خرید و فروش NFT توییتر باعث تغییری شیرین و هیجان انگیز شد .

قابل ذکر است که بگوییم ایلان ماسک باعث بیشتر شدن تاثیر ارزهای دیجیتال و قیمت دوج کوین شد. احتمالاً هم قصد دارد تا با خرید توییتر که یک شبکه اجتماعی بسیار شناخته شده و مهم است را با قابلیت خرید و فروش NFT توسعه و گسترش بدهد . حالا می‌پرسیدNFT چیست؟

باید بگوییم که به توکن غیرمثلی یا Non-Fungible Token که به آن توکن غیرقابل تعویض هم گفته می‌شود همان کلمه مخفف شده NFT می‌گویند . این توکن نوعی دارایی دیجیتالی است که از آن برای ثبت و انتقال مالکیت دارایی‌های فیزیکی و دیجیتالی بر بستر بلاک چین مورد استفاده می‌کنند .

NFT تفاوتی با دیگر ارزهای دیجیتالی دارد در واقع برخلاف دیگر واحدها که با یکدیگر یکسان هستند در حوزه وکن‌های غیر مثلی اینطور نمی‌باشد واحد آن متفاوت است . به همین دلیل است کهNFT با دیگر توکن‌ها متفاوت بوده و بسیار منحصر به فرد و هتر می‌باشد . به همین خاطر است که به آنها قابل تعویض یا بی‌همتا می‌گویند برای اینکه هر توکن ارزش خود را دارد و قابل مقایسه و جایگزین کردن با یکدیگر نیستند .

همان‌طور که می‌دانید این توکن‌ها مانند ارزهای دیجیتال از فناوری بلاک چین برای ذخیره و انتقال اطلاعات استفاده می‌کنند؛ در نتیجه از امنیت و شفافیت بالایی برخوردار هستند و مواردی مانند تقلب یا جعل در آن‌ها تقریباً جایی ندارد.  NFTها امروزه برای آیتم های درون بازی‌های رایانه‌ای ، قطعات موسیقی ،ثبت و نمایش مالکیت آثار هنری دیجیتالی و تصاویر و ویدیو از این قبیل و موارد دیگر  استفاده می‌شود.

البته این موضوع را از قلم نیندازم که از این توکن حتی برای اثبات مالکیت اقلام فیزیکی مثل املاک و مستغلات هم می‌توان استفاده کرد. اگر نگران امنیت این موضوع هستید ایرانی فالو خدمت شما عرض می‌کند که ، این توکن‌ها مثل ارزهای دیجیتال از فناوری بلاک چین برای ذخیره و انتقال اطلاعات استفاده می‌شود پس در نتیجه از امنیت بالایی برخوردار است و به هیچ عنوان مسائلی مانند تقلب یا جعل در آن معنایی ندارد .

وجود بلاک چین علاوه بر امنیت باعث افزایش سرعت و سهولت در دسترسی به آن شده است ،و خبر خوش این است که دیگر نیازی به کاغذ بازی‌ها و پیچیدگی‌های روش‌های کلیشه‌ای نیست . NFT ارزش خود را بر اساس مواردی مثل : کمیاب بودن ،تقاضا،شهرت سازنده و برخی آیتم‌های دیگر تعیین می‌کند برای همین است که از ارزش و بهای خاصی به نسبت دیگر توکن‌ها برخوردار می‌باشد .

راه‌های کسب درآمد ازNFT توییتر

حالا که دقیقاً متوجه شدید که NFT چیست می‌رویم سر اصل مطلب که روش‌های کسب درآمد از NFT توییتر چه می‌باشد ؟ با انجام چندین روش ما می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید همراه ایرانی لایک باشید تا آن را به شما فرا دهیم:

  • ساخت و فروش NFT توییتر

با استفاده از ابزارهای ادغام شده NFT توییتر، می‌توانید هنرهای خود را به صورت تصاویر و کلکسیون دیجیتالی خود را به عنوان NFT تولید و آن را در بازار NFT توییتر با استفاده از کیف پول‌های دیجیتال خود به فروش برسانید. این روش برای کسب درآمد ساده‌ترین نوع و سوددهی به نسبت خوبی دارد .

درست است که این روش بسیار سوددهی بالایی دارد اما برای هر کسی مناسب نیست و فقط افراد هنرمند و شناخته شده  نسبت دیگران می‌توانند به راحتی توکن‌های خود را با قیمت مناسبی به فروش برسانند . البته باید به شبکه‌ای که برای فروش انتخاب می‌کنیم نیز توجه داشته باشیم .

شبکه‌ای که انتخاب می‌شود باید شناخته شده باشد و با سرعت بالایی تبدیل به میزبان محبوبی برای توکن‌های غیر مثلی تبدیل شده باشد .نکته ای خدمت شما عرض کنم که ساخت توکن‌های غیرمثلی نیازمند پرداخت کارمزد است که در شبکه‌ای مثل اتریوم می باشد که در مواقع شلوغی شبکه می‌تواند عدد قابل توجهی باشد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم قبل از شروع فرآیند ایجاد توکن غیرمثلی خود، اطلاعات کافی را بدست اورید .

ساخت و فروش NFT در ایکس

  • سرمایه گذاری بر روی NFT توییتر

یکی دیگر از روش‌های درآمدزایی از NFT سرمایه‌گذاری بر روی آن است، یعنی شما می‌توانید این توکن‌های غیرمثلی را خریداری کرده و مانند ترید ارزهای دیجیتال در زمان بالا رفتن قیمت به فروش برسانید .

اما توکن‌های غیرمثلی با ارز دیجیتال تفاوتی داره و آن این است که بازارهای نقدینگی توکن‌های غیرمثلی سیار پایین می‌باشد و پیدا کردن یک خریدار یا به فروش رساندن توکن ان اف تی در زمان‌های مختلف می‌تواند کمی دشوارتر باشد. برای همین به شما توصیه می‌کنیم که قبل از خرید توکن‌های غیرمثلی تحقیقات کنید و اطلاعات کافی را به دست آورید و همچنان ریسک سرمایه‌گذاری را در نظر بگیرید .

  • کسب درآمد بدون سرمایه گذاری NFT

برای کسب درآمد از توکن‌های ان اف تی حتماً نیاز به سرمایه‌گذاری ندارید شما می‌توانید مانند ارزهای دیجیتال می توانید راه‌هایی برای دریافت رایگان توکن‌های غیرمثلی و کسب سود از فروش آن‌ها پیدا کنید . یکی از این روش‌ها مشارکت در ایردراپ است .

ایردراپ همانطور که می‌دانید یک روش بازاریابی از ارزهای دیجیتال است که در آن با انجام برخی فعالیت‌ها به شما پاداش داده می‌شود. این فعالیت‌ها شامل چه می باشد ؟ اشتراک‌گذاری یک پست در شبکه‌های اجتماعی و انجام تبلیغات. امروزه برخی از عرضه کنندگان هم از طریق مشارکت در اردراب بدون نیاز به سرمایه با انجام ماموریت‌های تعیین شده یک یا چندین توکن ‌ان اف تی دریافت می‌کنند.

کسب درآمد بدون سرمایه گذاری NFT

  • رهبری و استراتژی

با تأکید بر تجربه خود و دانش در حوزه NFT، می‌توانید به عنوان رهبر یک گروه یا شبکه ارتباطی NFT در توییتر کار کنید و در روند تبادل و فروش NFT در این شبکه کمک کنید. به طور مثال، می‌توانید برنامه‌های آموزشی را برای استراتژی فروش و تبادل NFT در توییتر به اشتراک بگذارید یا به طور کلی تجربه خود را با افراد و مورد انتقاد در این حوزه به اشتراک بگذارید.

  • آیتم های مجوز NFT

شما می‌توانید با فروش کالکتیبل‌های فیزیکی که به ان اف تی تبدیل شده اند کسب درآمد کنید. شما با ذخیره امن کلکسیون‌های فیزیکی به شکل دارایی‌های دیجیتال در بلاک چین پول معادل یا حتی بالاتر را در ازای فروش آن دریافت کنید.

طبق اطلاعاتی که به دست آمده  کارت‌های ورزشی مجوزدار nft محبوب‌ترین بوده اند. اما برندها از طریق مجموعه‌های مجوزدار خود برای استفاده از آنها به صورت آهسته در حال عضو شدن به هجوم بالای ان اف تی هستند تا فرصت‌های بسیاری برای کسب سود بیشتر  فراهم کنند .

  • کسب درآمد از بازی NFT

خبر خوش این است که علاقمندان به کسب درآمد از ان اف تی ‌می توانند از طریق بازی‌های بلاک چینی درآمدزایی کنند. این بازی‌ها با توکن‌های غیرمثلی فعالیت دارند و بازیکنان برای انجام هر فعالیت مختلف از بازی ‌توانند آیتم‌های آن را به شکلNFT به دست بیاورند، و برای کسب سود آن را به کاربران و بازیکنان دیگر بفروشند .

روش های دیگری به غیر از داد و ستد وجود دارد مانند تبدیل توکن به ارز و همینطور بدیل توکن‌های غیر مثلی به استیبل کوین هایی مانند تتر درآمدزایی کنند. این کار باعث می‌شود که به ثبات قیمت تتر از نوسانات قیمتی در امان باشد. درست است که بعضی از بازی‌ها پولی هستند اما به تازگی بازی‌های رایگان متنوعی فراهم شده که می‌توانید برای شروع از آنها دون پرداخت هزینه و یا سرمایه‌ای استفاده کنید.

حال سوال این است که چگونه در بازی‌های رایگان می‌توان ان اف تی دریافت کرد؟ در واقع شما به ازای بازی و صرف زمان ر آن می‌توانیدNFT به دست آورید و به سود برسید .

آیا NFT آینده ای دارد ؟

تا زمانی که برای توکن‌های غیرمثلی خریدار وجود داشته باشد، کسب درآمد از ان اف تی امکان‌پذیر است. یعنی احتمال درآمدزایی و کسب سود از این توکن تماماً وابسته به  فعالان و سرمایه‌گذاری‌هایی که در آن می شود بستگی دارد .

طبق اطلاعات به دست آمده حجم معاملات و علاقه کاربران در مقایسه با سال ۲۰۲۱ کاهش پیدا کرده ،اما برخی تحلیلگران همچنان بر این باور هستند که وکن‌های غیر مثلی یک فناوری جدید است که با مرور زمان گسترش پیدا می‌کند .

توکن‌های غیرمثلی تنها دارایی های ساده برای سرمایه‌گذاران به شمار نمی‌روند بلکه امروزه  ارائه خدمات متفاوتی مثل بازی‌های بلاک چینی امکان‌پذیر شده است. پس می‌توان گفت که در آینده کن‌های غیرمثلی می‌توانند دارایی‌های پرکاربردی رای سرمایه‌گذاران باشند. همینطور کسب درآمدی برای کاربرانی که از آن استفاده می‌کنند .

در این مقاله از ایرانی لایک سعی داشتیم که شما را باNFT توییتر آشنا کرده و راه‌هایی که باعث می‌شود از آن کسب درآمد داشته باشید را برای شما بازگو کنیم. امیدواریم که سوالات شما را رفع کرده  بهره‌مندی کافی از این مقاله را برده باشید. باز هم در صورت نیاز اگر سوالی در زمینه شبکه اجتماعی داشتید ایرانی لایک ود را موظف می‌داند که در این زمینه به شما کاربران عزیز کمک کند. ممنون که تا آخرین لحظه همراه ما بودید .

آیاNFT آینده ای دارد ؟

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *