اضافه کردن زیرنویس خودکار به ویدیو ها در لینکدین

اضافه کردن زیرنویس خودکار به ویدیو ها در لینکدین

اگر نمی‌دانید اضافه کردن زیرنویس خودکار به ویدیوها در لینکدین به چه صورت می‌باشد این مقاله از ایرانی لایک را دنبال  کنید. همانگونه که قبلا خدمتتون عرض کردیم لینکدین یک پلتفرم رسانه اجتماعی حرفه ای است که برای توسعه شغلی، شبکه سازی و استخدام طراحی شده است که با افزودن این قابلیت به ویدیوها می توانید فالوور لینکدین خود را افزایش دهید.

لینکدین به کاربران اجازه می دهد تا یک نمایه ایجاد کنند و تجربه کاری، تحصیلات، مهارت ها و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند. کاربران می توانند با همکاران، کارشناسان صنعت و دیگر متخصصان ارتباط برقرار کنند، روابط ایجاد کنند، به گروه ها بپیوندند و در بحث ها شرکت کنند.

لینکدین همچنین لیست های شغلی، بینش های شرکت و ابزارهای مختلفی را برای حرفه ای ها ارائه می دهد که آن را به منبعی ارزشمند برای رشد شغلی و توسعه کسب و کار تبدیل می کند.‏LinkedIn همچنین تعدادی ویژگی دیگر را ارائه می دهد که برای کمک به حرفه ای ها در ایجاد شبکه و پیشرفت حرفه خود طراحی شده است که باعث افزایش چشمگیر لایک پست لینکدین نیز خواهد شد.

اینها شامل توانایی انتشار مقالات و پست‌های وبلاگ، اشتراک‌گذاری محتوا و به‌روزرسانی‌ها و تأیید و توصیه دیگران در شبکه شما است. LinkedIn همچنین ویژگی‌های ممتاز مانند InMail و LinkedIn Learning را ارائه می‌دهد که ابزار و منابع بیشتری را برای حرفه‌ای‌هایی که به دنبال پیشرفت شغلی خود هستند، ارائه می‌دهد.

به طور کلی، لینکدین ابزاری قدرتمند برای حرفه ای هایی است که به دنبال ایجاد شبکه، پیشرفت حرفه خود و به روز ماندن در اخبار و روندهای صنعت هستند. چه جویای کار، یک فریلنسر، یک صاحب کسب و کار کوچک یا یک مدیر اجرایی شرکت باشید، لینکدین طیف وسیعی از ویژگی ها و منابع را ارائه می دهد تا به شما کمک کند با دیگران ارتباط برقرار کنید، مهارت های خود را به نمایش بگذارید و به اهداف شغلی خود برسید .

اضافه کردن زیرنویس خودکار به ویدیو ها در لینکدین

چه ویدیوهایی در لینکدین بازدید بیشتری دارند ؟

برای آپلود ویدیو در لینکدین باید از یک سری رورت‌ها پیروی کنید تا ویدیوهای شما بازدید بیشتری بخوند و احتمال موفقیت شما با انجام این نکات بالاتر برود. این ضرورت‌ها را ایرانی لایک برای شما ماده کرده است که می‌توانید آن را مطالعه کنید .

  • ویدیوهای مرتبط با حوزه کاری تان تولید کنید .

برخلاف دیگر پلتفرم‌ها که جنبه سرگرمی دارند و در کنار آن ی‌توان کسب درآمد کرد،لینکدین لینکدین یک پلتفرم اجتماعی مبتنی بر دیجیتال مارکتینگ می باشد . پس اید زمانی که تصمیم به آپلود ویدیویی در این شبکه اجتماعی می‌گیرید فیلم‌هایی آماده کنید که مرتبط با حوزه کاری،مهارت و سب و کار شما می‌باشد . در غیر این صورت از هیچ گونه ویدیوهای اجتماعی،سیاسی و یا هرگونه موضوعی که تمرکز بیننده را از روی سب و کار شما برمی‌دارد خودداری کنید و در صفحه لینک دین خود به اشتراک نگذارید .

  • اصول لینکدین و سئو را فراموش نکنید

همانطور که در مقاله‌های قبلی برای شما بازگو کردیم یک ویدیو پربیننده ویدیویی است که تمام اصول در آن رعایت شده باشد. این اصول شامل: کپشنی که در زیر ویدیو نوشته شده و همچنین هشتگ گذاری که به صورت صحیح و اصولی درست انجام شده باشد .

رعایت تمام این نکات میزان بیننده یدیوهای شما را چندین برابر می‌کند و مخاطبان اتفاقی را افزایش می‌دهد . به همین دلیل است که ما تاکید می‌کنیم که از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود در پلتفرم لینکدین بیشتر و بیشتر استفاده کنید.

  • اطلاعات را مختصر مفید ارائه دهید

یکی دیگر از نکاتی که بسیار مهم است و باید به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید در لینکدین ویدیوهای کوتاهی بسازید که در کمترین زمان ممکن بیشترین اطلاعات را به مخاطبان بدهد . ویدیوهایی که به صورت مختصر مفید اما با اطلاعات پرمعنی ه اشتراک گذاری می‌شوند بیشتر در خاطر بینندگان می‌مانند .

بنابراین با انتخاب یک ایده متفاوت و جذاب سعی کنید کلیپی بسازید که در کوتاه مدت مخاطب خود را جذب و میخکوب کنید .

  • از زیرنویس استفاده کنید

و اما موضوع اصلی مقاله امروز ایرانی لایک استفاده از زیرنویس برای ویدیوهای لینکدین می‌باشد. چرا می‌گوییم موضوع استفاده از زیرنویس برای ویدیوهای لینکدین واجب است ؟ زیرا خیلی از افراد تمایل دارند که فیلم‌های کوتاه یا بلند را در سکوت تماشا کنند ،زیرا که می‌توانند محدودیت‌هایی برای تماشای ویدیو در ساعات شب داشته باشند.

شاید به نظر عجیب بیاید اما به شخصه خود من هم علاقه دارم ویدیوها را با زیرنویس ببینم ، پس صد در صد که داشتن زیرنویس رای ویدیوهای لینکدین که حتی به خصوص مربوط به کسب و کار شما می‌شود بسیار مهم است .

جدا از تمام این مسائل افرادی هستند که ناشنوا هستند پس داشتن زیرنویس رای آنها موضوعی حیاتی می‌باشد ،که شما با این کار اعث می‌شوید که حتی مخاطبان ناشنوا به صفحه شخصی شما جذب بشوند . می‌توان انجام داد اضافه کردن زیرنویس خانم و حیح روی ویدیوهایتان می‌باشد .

با این کار، تماشای ویدئوی شما احتیاجی به فعال کردن صدا نخواهد داشت. همچنین راحتی را برای مخاطبان خود به ارمغان می‌آورید . حالا سوال اینجاست که چگونه می‌توانیم زیرنویس را به ویدیوهای خود اضافه کنیم؟ همراه ایرانی ایرانی لایک باشید تا به شما توضیح دهیم .

چه ویدیوهایی در لینکدین بازدید بیشتری دارند ؟

 اضافه کردن زیرنویس خودکار به ویدیوها در لینکدین

لینکدین به تازگی اعلام کرده که قرار است قابلیت جدید اضافه کردن زیرنویس خودکار به ویدیوها را ارائه بدهد . البته به غیر از این ویژگی لینکدین در حال افزودن چند قابلیت دیگر برای افرادی که نیاز به دسترسی و امکانات بیشتری دارند . زیرنویس خودکار هم یکی دیگر از این قابلیت‌های جدیدی است که قرار است به این اپلیکیشن اجتماعی اضافه شود .

یک فیلم در واقع در حال ارتقای محتواهای ویدیویی هست که با زیرنویس خودکار تولید و آپلود می‌شوند و این ویژگی جدید برای کسانی که برای دیدن ویدیو نیاز به دسترسی بیشتر دارد می‌تواند یک کمک محسوب شود و اما هدف لینکدین برای اضافه کردن زیرنویس خودکار چیست ؟

علاوه بر اینکه افراد معمولی می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند همانطور که ما ذکر کردیم هدف اصلی لینکدین از اضافه کردن زیرنویس خودکار در ویدیوها به دلیل،  دسترسی افرادی که ناشنوا و یا حتی کم شنوا هستند و به خصوص کسانی که ترجیح می دهند ویدیو را با صدای خاموش گوش کنند بوده است .

در لینکدین می توانید  در طول فرایند آپلود زیرنویس‌ خودکار به ویدیوهای شما می‌توانید انتخاب کنید که این ویژگی فوراً اجرا شود یا برای دقت و بررسی ویرایش شود .

البته که لینکدین یک حالت کنتراست بالا برای برنامه تلفن همراه ارائه میدهد یعنی شما می‌توانید به انتخاب خودتان و با دسترسی داشتن به رنگ‌های زیاد برای کسانی که مشکل بینایی دارند رنگی که به بینایی آنها کمک می‌کند با انتخاب خود برای زیرنویس‌ها تنظیم کنید .

اکنون لینکدین به شما امکان می دهد پیش نویس پست خود را در تلفن همراه ذخیره کنید. وقتی بعداً زمانی پیدا کردید، می‌توانید به ویرایش پست خود ادامه دهید و آن را منتشر کنید.حالا در این مرحله به شما نحوه اضافه کردن این زیرنویس خودکار را به ویدیوها در لینکدین توضیح می‌دهیم . مراحل فعال کردن زیرنویس به صورت زیر می‌باشد :

  1. می توانید روی X در سمت چپ بالای پست خود ضربه بزنید تا گزینه ذخیره را ببینید.
  2. در این قسمت می‌توانید محتوای فید لینکدین را با ۶۰ زبان مختلف ترجمه کنید .اگر پست‌هایی که می‌بینید به زبانی متفاوت از زبان پیش‌فرض شما هستند،یک دکمه ( ترجمه را ببینید ) در فید لینکدین وجود دارد که بخش فعالیت اخیر در نمایه افراد و صفحه جزئیات پست این ویژگی اکنون در سراسر دسکتاپ و موبایل در حال اجراست.
  • اکنون لینکدین به شما اجازه می‌دهد حتی در دسکتاپ هنگام آپلود به ویدیوهای خود زیرنویس اضافه کنید . این ویدیوها برای همه قابل دسترسی بوده و حتی کمک می‌کند که اگر ویدیویی صدایی ندارد باز هم قابل دیدن باشد .

.3روی نماد ویدیو در کادر اشتراک گذاری روی دسکتاپ کلیک کنید تا ویدیویی را که می خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید.

.4پس از مشاهده پیش‌نمایش، روی نماد ویرایش در بالا سمت راست کلیک کنید تا تنظیمات ویدیو را ببینید .

.5سپس روی «انتخاب فایل» کلیک کنید تا فایل SRT (SubRip Subtitle) مرتبط را ضمیمه کنید. حالا می توانید پست مورد نظر خود را ارسال کنید .

.6نقل قول ها را به اشتراک بگذارید .

.7اکنون می توانید بخشی از متن را از مقاله LinkedIn در تلفن همراه انتخاب کنید و آن را مستقیماً با شبکه خود در فید به اشتراک بگذارید.

.8در قسمت account  خود می توانید به راحتی به همه پست هایی که به اشتراک گذاشته اید، مقالاتی که نوشته اید یا ویدیوهایی که ضبط کرده اید پیدا کنید ‌. فقط روی تب “من” کلیک کنید تا به محتوایی که در لینکدین به اشتراک گذاشته اید برسید.

اضافه کردن زیرنویس به ویدیوها در لینکدین باعث افزایش مخاطبان بیشتر خواهد شد. برای همین است که استفاده از این قابلیت جدید برای هر کاربر در لینکدین بسیار ضروری می‌باشد. در این مقاله هم ایرانی لایک به شما نحوه اضافه کردن این قابلیت جدید به ویدیوهایتان را آموزش داد امیدواریم که توانسته باشیم به شما کمک مفیدی کرده باشیم .

 اضافه کردن زیرنویس به ویدیوها در لینکدین

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *