ایردراپ همستر کامبت (airdrop hamster combat) چیست؟

ایردراپ همستر کامبت (airdrop hamster combat) چیست؟

آموزش کاملی از ایردراپ همستر کامبت در اینجا توسط تیم پر قدرت ایرانی لایک به شما ارائه می شود پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

در ابتدا باید به شما بگوییم که، به دریافت رایگان توکن یا همان ارز دیجیتال ایردراپ گفته می شود. ایردراپ همستر از طریق بازی همستر کامبت، یکی از رویداد های مهم و هیجان انگیز به شمار می رود. با اینکه زمان زیادی از انتشار hamster combat نگذشته است، اما در همین مدت کم توانسته است که محبوبیت بالایی را کسب کند.

ایردراپ همستر کامبت (airdrop hamster combat) چیست؟

بازی همستر کامبت

این بازی جذاب و هیجان انگیز کریپتویی، به شما کمک می کند مدیریت صرافی ارز دیجیتال خود را بر عهده بگیرید. به دو روش شما می توانید در این بازی سکه یا همان همستر کوین (hamster coin) جمع آوری کنید. با کلیک کردن بر روی سکه ای که نشان همستر دارد شما می توانید به جمع آوری سکه بپردازید. همچنین روش های دیگری برای جمع آوری سکه وجود دارد. در یک حالت دیگر شما حتی وقتی درون بازی نیستید از این بازی درآمد دریافت می کنید.

ایردراپ همستر کامبت

ایردراپ همستر کامبت (hamster combat airdrop) به پلیر های این بازی ، فرصت این را می دهد که با انجام این بازی و انجام وظایف در طول بازی، بصورت رایگان توکن های همستر کامبت را دریافت بکنند. با ایردراپ همستر کامبت در واقع، ارزش دیجیتالی در بین کاربران بازی توزیع می شود و نکته مهم رایگان بودن آن است. پلیر های hamster combat این فرصت را دارند که با انجام مجموعه مشخصی از فعالیت های ساده، بصورت رایگان توکن های همستر را دریافت کنند.

شرایط شرکت در ایردراپ همستر کامبت

در اینجا همراه ما، سایت محبوب ایرانی لایک باشید تا به شما شرایط شرکت در ایردراپ hamster combat را بگوییم.

  • نخستین و اصلی ترین شرط دریافت ایردراپ hamster، عضویت در ربات تلگرامی همستر کامبت است. شما از طریق لینکی که در کانال تلگرامی همستر وجود دارد می توانید وارد ربات تلگرامی بازی بشوید.
  • حساب کاربری خود، در بازی را ایجاد کنید.
  • مهم ترین نکته اتصال کیف پول ارز دیجیتال شما به حساب کاربریتان در بازی است. که به توضیح آن در همین مقاله می پردازیم.
  • شما در این بازی امتیاز بیشتری را از طریق انجام مجموعه ای از فعالیت های آسان افزایش می دهید.
  • پس از پایان ایردراپ hamster combat کاربران جوایز خود را در کیف پولشان دریافت می کنند.

بخش های ایردراپ در بازی همستر کامبت

عملکرد پلیرها در طول بازی برای دریافت ایردراپ همستر کامبت، از طریق مواردی که در اینجا ذکر می کنیم مشخص خواهد شد.

  1. درآمد غیر فعال پلیر همستر: این بخش اشاره به سود ساعتی یا همان پرافیت شما دارد. پرافیت همان سودی است که به شما بدون انجام فعالیتی و به صورت ساعتی تعلق می گیرد. شما به راحتی می توانید تعداد پرافیت خود را بالا ببرید. میزان توکن استخراخ شده در هر ساعت برای شما به میزان پرافیت شما ربط دارد.
  2. انجام و تکمیل وظایف کسب درآمد: منظور از وظایف یا تسک ها، انجام ماموریت های ساده مثل تماشای یک ویدیو است.
  3. دعوت از دوستان برای جوین شدن به همستر: هر فرد پلیر همستر کامبت، یک لینک مخصوص به خود را دارد و از طریق این لینک می تواند دوستان خود را برای انجام بازی دعوت کند.
  4. دستاورد هایی که در طول بازی به دست می آورید.این بخش به شما میزان پیشرفت شما و جایگاه شما را در بین بقیه پلیر ها نشان می دهد. شما در این بخش با مشاهده بازیکنان برتر، می توانید وارد رقابت های سالم با پلیر برتر بشوید.
  5. سابسکریپشن تلگرام: عضویت در تلگرام یا سابسکریپشن تلگرام، عضویت در کانال هایی از تلگرام است که همستر از بازیکنانش درخواست کرده است.
  6. جمع آوری کلید ها در طول بازی: کاربران با انجام بازی ها در طول همستر، می توانند کلید ها را به دست بیاورند. در واقع شما با بازی در مینی گیم های طراحی شده، امتیاز خودتان را برای ایردراپ توکن همستر بالا می برید.

البته واحد شرایط بودن برای دریافت ایردراپ همستر علاوه بر مواردی که ذکر کردیم، به چرخه بازی hamster، تعاملات در جامعه، فعالیت های کلی اجتماعی و همچنین کیفیت بازیکنانی که به بازی دعوت شده اند نیز بستگی دارد .

زمان لیست شدن بازی همستر کامبت

کانال رسمی همستر کامبت در تلگرام، اعلام کرده است که توکن این بازی محبوب و هیجان انگیز در 26 September  یا همان ۵ مهر در صرافی های ارز دیجیتال لیست خواهد شد. بیشتر از صد میلیون‌ کاربر فعال منتظرند تا پس از چند ماه انجام این بازی هیجان انگیز، بتوانند ایردریاپ خود را دریافت کنند و آن را بفروشند. تیم همستر کامبت در ابتدا از اعلام تاریخ دقیق ایردراپ این بازی خود داری می کرد و این تاریخ به تازگی منتشر شده است.

نحوه اتصال همستر کامبت به کیف پول

امکان اتصال کیف پول به همستر کامبت در جدید ترین آپدیت این بازی ارائه شده است. نکته قابل توجه این است که کاربران فقط می توانند کیف پول های شبکه TON را به همستر کامبت متصل کنند.

شما امکان استفاده از کیف پول های زیر را در hamster combat دارید:

  • تون کیپر (Tonkeeper)
  • مای تون ولت (My TonWallet)
  • تون هاب (Tonhub)
  • دی ولت (DeWallet)
  • کیف پول تلگرام

برای دسترسی به بخش کیف پول، روی گزینه Airdrop در پایین و گوشه سمت راست کلیک کنید. سپس شما باید گزینه connect your TON یا اتصال کیف پول را انتخاب بکنید. از این طریق شما به راحتی به کیف پول همستر کامبت دسترسی دارید.

نحوه اتصال همستر کامبت به کیف پول

نحوه حذف کیف پول از همستر کامبت

در آپدیت جدیدی که بازی همستر کامبت از خودش ارائه کرده است قابلیت حذف و حتی تغییر کیف پول اضافه شده است. شما به راحتی می توانید ولت انتخابی خود را حذف و یا آن را تغییر بدهید. در ادامه با سایت ایرانی لایک همراه باشید تا به شما آموزش حذف کیف پول های رایج همستر کامبت را ارائه بدهیم.

برای حذف کیف پول از داخل همستر کامبت، وارد قسمت airdrop بشوید.

گزینه connect your Ton wallet را انتخاب بکنید.

روی علامت ضربدر کنار کیف پول مورد نظر خود ضربه بزنید. گزینه Yes را انتخاب بکنید.

با انجام این مراحل کیف پول مورد نظر شما حذف خواهد شد.

حذف کیف پول تلگرام از همستر کامبت

برای حذف کیف پول تلگرام یا تلگرام ولت مراحل زیر را طی بکنید.

  • در ابتدا دارایی های خود را کنترل کنید، قبل از حذف، دارایی های خود را برداشت کنید.
  • در اپلیکیشن تلگرام وارد صفحه چت با ربات همستر کامبت بشوید.
  • گزینه Delete and block را که در گوشه بالا و سمت راست قرار دارد انتخاب بکنید.
  • در پنجره تاییدی که برای شما باز می شود تیک گزینه Block bot را بزنید.
  • گزینه Delete chat را انتخاب بکنید.
  • از تنظیمات یا settings کش های خود را برای عملکرد بهتر پاک کنید.

پاک شدن آدرس ولت تلگرامی شما ممکن است چند روز طول بکشد. شما بعد از حدف ولت تلگرامی که در ایران قابل استفاده نیست می توانید از سایر ولت ها استفاده بکنید.

حذف کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) از همستر کامبت

برای حذف کیف پول Tonkeeper  شما باید مراحل زیر را طی بکنید. با اینکه تون کیپر بهترین و محبوب ترین کیف پول است اما علی رغم این مساله، شاید شما بخواهید این کیف پول را از همستر کامبت خود حذف کنید. برای حذف کیف پول تون کیپر مراحل زیر را طی بکنید.

  • وارد تون کیپر Tonkeeper بشوید. سه گزینه در اینجا وجود دارد شما باید گزینه Browser را انتخاب بکنید.
  • گزینه Connected را انتخاب بکنید.
  • در میان لیست برنامه هایی که به تون کیپر متصل هستند، همستر کامبت را پیدا کنید.
  • انگشت خود را بر روی گزینه hamster combat نگه دارید.
  • گزینه remove hamster combat را بزنید. با انتخاب گزینه remove، اتصال این کیف پول با بازی شما قطع می شود.

برای آموزش های بیشتر همراه سایت محبوب ایرانی لایک باشید. مشاورین و متخصصین سایت  پر قدرت ایرانی لایک آماده ارائه بهترین خدمات تمامی شبکه های اجتماعی به شما هموطنان گرامی هستند. برای رفع ابهامات و سوالات خود و همچنین ارتباط با پشتیبانان ایرانی لایک می توانید سوالات خود را در قسمت نظر سنجی درج شده در زیر همین مقاله بیان کنید.

حذف کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) از همستر کامبت

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *