ساخت حساب کاربری در توییچ یا همان Twitch

ساخت حساب کاربری در توییچ یا همان Twitch

ساخت حساب کاربری در توییچ موضوعی است که در این قسمت ما مشاورین ایرانی لایک می خواهیم آن را به شما آموزش بدهیم.

توییچ Twitch یک سایت پخش زنده است که در آن کاربران توییچ می توانند محتوای خود را به صورت زنده برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. در فهرست بهترین پلتفرم های استریم نام توییچ می درخشد و سایت Twitch با ۱۵ میلیون کاربر روزانه یک سایت پر طرفدار و محبوب محسوب می شود. پلیر ها از سراسر جهان می توانند مهارت های خود را در توییچ ضبط و همچنین پخش کنند.

مهم ترین مزیت توییچ نیز فرصت کسب درآمد ارزی برای کاربران آن است که هر چه فالوور توییچ بیشتری داشته باشید زودتر به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید که بعد تر به شرح آن نیز خواهیم پرداخت.

نکته مهم این است که مشاهده و بازدید از محتوای Twitch از طریق video on demand نیز برای کاربران مقدور می باشد و این خبر بسیار خوب برای افرادی است که فکر می کنند محتوای سایت را فقط به صورت زنده می توانند مشاهده کنند.

ساخت حساب کاربری در توییچ

آموزش نصب Twitch و نحوه راه اندازی آن

در این جا همراه ما ایرانی لایک باشید تا بتوانید توییچ را به راحتی نصب و از آن نهایت استفاده را بکنید. ساخت اکانت در Twitch بسیار آسان است که در این جا ما می خواهیم آن را به طور کامل به شما آموزش بدهیم.

نکته مهمی که شما باید در نظر بگیرید این است که استفاده از توییچ در ایران شامل ممنوعیت هایی است.

برای نصب، راه اندازی و استفاده از توییچ شما به نرم افزار های تغییر آی پی نیاز دارید. بهتر است نرم افزار تغییر آی پی که شما استفاده می کنید، یک نرم افزار مطمئن و معتبر باشد.

ساخت اکانت توییچ بر روی دسکتاپ

اگر نمی خواهید اپلیکیشن آن را بر روی گوشی خود نصب بکنید، شما باید اکانت خود را بر روی دسکتاپ ایجاد کنید.

شما بدون داشتن اکانت Twitch اجازه انجام فعالیت های خود را ندارید و همچنین نمی توانید به لایو استریم ها بپیوندید.

  • در صفحه مرور گر گوشی خود وارد سایت توییچ بشوید.
  • وقتی وارد صفحه رسمی توییچ بشوید، بر روی دکمه Sign up برای ساخت اکانت ضربه بزنید.
  • برای ساخت اکانت جدید در توییچ برای خودتان نام کاربری و همچنان پس ورد انتخاب بکنید و آن را وارد کنید. به این نکته مهم باید توجه کنید که user name شما در توییچ باید واضح و همچنان قابل شناسایی باشد. بهتر است یوزر نیم شما همان نام واقعی خودتان و یا نام مستعاری که از آن برای اغلب فعالیت های خود در شبکه های اجتماعی استفاده می کنید باشد.
  • روی گزینه Next Step ضربه بزنید.
  • در پنجره جدیدی که برای شما باز می شود باید شماره تلفن همراه و یا جیمیل خود را وارد کنید.
  • برای وارد کردن شماره تلفن همراه یا حتی جیمیل این نکته را باید در نظر بگیرید که شماره همراه و یا جیمیل شما باید واقعی باشد و کدی که از طریق توییچ ارسال می شود را باید در سایت برای ادامه فرایند ثبت نام وارد کنید. برای وارد کردن ایمیل به جای شماره تلفن همراه کافی است گزینه Use email instead را انتخاب بکنید. با انتخاب گزینه مورد نظر کد ثبت نام Twitch برای ایمیل شما فرستاده می شود.
  • در ادامه فرایند ثبت نام در سایت توییچ شما باید تاریخ تولد خود را در این مرحله ثبت بکنید.
  • برای اینکه بتوانید وارد توییچ بشوید و اکانت خود را داشته باشید شما حتما باید با قوانین و دستور العمل های توییچ موافقت کنید.
  • پس از موافقت شما، فرایند ثبت نام شما به اتمام می رسد.

تبریک می گویم! اکانت شما در توییچ ساخته شد و شما صاحب اکانت در Twitch هستید.

شما از پلتفرم توییچ می توانید برای پخش و تماشای بازی ها، تماشای لایو، برگزاری جلسات، کسب درآمد ارزی و… استفاده بکنید. برای اکانت توییچ خود می توانید از یک عکس پروفایل مناسب استفاده کنید. سعی کنید عکس پروفایل شما متناسب با محتوای تولیدی کانال Twitch شما باشد و با تهیه ویو واقعی کانال، بازدید خود را افزایش دهید.

در بخش درباره من در اکانت توییچ شما می توانید توضیحات شخصی از معرفی خود و یا توضیحات مربوط به کانال خود را درج کنید. توضیحات درج شده در قسمت درباره من قابل ویرایش است. سعی کنید در این بخش یک معرفی کلی از خودتان و محتوای تولیدی شما داشته باشید.

ساخت اکانت توییچ بر روی دسکتاپ

ساخت اکانت توییچ در روی پلتفرم گوشی

در بالا ما قدم به قدم همراه شما بودیم تا بتوانید اکانت توییچ را بر روی دستکتاپ خود باز کنید و از آن استفاده کنید. توییچ پلتفرم هایی دارد که شما می توانید آن را از اپ استور در گوشی های آیفون و از گوگل پلی در گوشی های اندروید دانلود کنید.

در ادامه مقاله ما مشاورین ایرانی لایک مراحل ساخت اکانت Twitch در روی گوشی همراه را به شما توضیح داده ایم.

  • برنامه توییچ را از گوگل پلی و یا اپ استور دانلود کنید.
  • برنامه توییچ را در گوشی خود نصب کنید.
  • وارد اپلیکیشن توییچ بشوید و برای ساخت اکانت جدید گزینه sign-up را انتخاب بکنید.
  • یک صفحه برای شما به نمایش گذاشته می شود که برای اینکه بتوانید اکانت توییچ را ایجاد کنید باید شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد کنید.
  • نام کاربری، رمز عبور و همچنین تاریخ تولد خود را وارد کنید.
  • در آخر پس از اتمام وارد کردن اطلاعات شخصی درخواست شده، گزینه sign up را لمس کنید.

به همین راحتی شما می توانید فقط با انجام مراحل ساده ای که در بالا ذکر کردیم اکانت توییچ خود را چه بر روی دسکتاپ و چه بر روی گوشی همراه خود نصب بکنید.

پس از نصب و اجرای توییچ شما می توانید از تمامی امکانات این برنامه استفاده بکنید.

برای تقویت امنیت اکانت Twitch  شما می توانید احراز هویت دو مرحله ای برای ورود به اکانتتان را فعال کنید.

با فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای، دسترسی سایر افراد به حساب شما قطع می شود.

عدم ارسال کد تایید توییچ به شماره تلفن همراه و یا ایمیل ثبت شده

همانطور که در بالا ذکر کردیم برای ساخت اکانت توییچ در روی دسکتاپ و یا حتی گوشی های آیفون و اندروید شما باید شماره تلفن همراه و یا ایمیل خود را وارد کنید.

بعد از وارد کردن هر کدام از شماره تلفن همراه و یا ایمیل، یک کد شش رقمی و یک بار مصرف برای شما ارسال می شود که کد تایید برای ورود شما به توییچ است.

کد ارسال شده را شما باید در صفحه توییچ وارد کنید. در بعضی از مواقع این کد برای افراد صادر نمی شود. در صورت عدم صدور کد توییچ بعد از گذشت حداکثر ۵ دقیقه برای شما، لطفا اقدامات زیر را انجام بدهید.

به مرحله قبل از ثبت نام بروید و چک کنید که شماره تلفن همراهی که وارد کرده اید درست است و یا خیر. در صورت وارد کردن آدرس ایمیل از صحت آن اطمینان پیدا کنید. مطمئن باشید که نرم افزار های تغییر آی پی شما متصل باشند، در صورت عدم اطمینان لطفا نرم افزار خود را کنترل بکنید.

توصیه ما مشاورین ایرانی لایک به شما این است که علاوه بر وارد کردن شماره تلفن همراه حتما ایمیل خودتان را نیز وارد کنید.

در صورت فراموشی رمز عبور و یا در دسترس نبودن شماره همراه به راحتی می توانید اکانت خود را از طریق ایمیل ریکاوری کنید.

سایت ایرانی لایک یک مرجع پر قدرت و محبوب در زمینه ارائه خدمات تمامی شبکه های اجتماعی از جمله توییچ است. پیدا کردن یک سایت معتبر برای دریافت خدمات توییچ کار دشواری به نظر می رسد اما مرجع ایرانی لایک بهترین خدمات توییچ را با کیفیت بسیار بالا و قیمت های مقرون به صرفه به شما ارائه می دهد.

برای آموزش های بیشتر شما می توانید وارد قسمت مقالات از سایت محبوب ایرانی لایک بشوید و از تمام مقاله های آن به صورت رایگان استفاده کنید. پشتیابانان مرجع ایرانی لایک در تمام طول هفته و در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی سوالات شما کاربران محترم هستند.

همچنین شما عزیزان می توانید ابهامات و نظرات خود راجع به مقاله آموزشی را در قسمت نظر سنجی درج شده در زیر همین مقاله با ما در ارتباط بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت بکنید.

عدم ارسال کد تایید توییچ به شماره تلفن همراه و یا ایمیل ثبت شده

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *