اتوماسیون اینستاگرام

اتوماسیون اینستاگرام

اتوماسیون اینستاگرام موضوعی است که در این سری از مقاله های آموزشی ایرانی لایک می خواهیم آن را به شما آموزش بدهیم.

اپلیکیشن اینستاگرام امروزه جز محبوب ترین اپلیکیشن هایی است که برای افراد زیادی منبع درآمد است. برای اینکه کاربران بتوانند در استفاده از اینستاگرام در زمان خود صرفه جویی کنند اینستاگرام قابلیت هایی از خود ارائه داده است.

استفاده از این ابزار های کاربردی، برای صرفه جویی در زمان که به صورت اتوماتیک انجام می شود اتوماسیون اینستاگرام نام دارد.

با اتوماسیون اینستاگرام شما با صرفه جویی در زمان خود برای اینکه بتوانید زمان بیشتری برای تولید محتوا و حتی بازار یابی در اینستاگرام بپردازید دارید.

اتوماسیون اینستاگرام به شما کمک می کند با کمترین زمان ممکن تعامل خودتان با دنبال کننده هایتان را بالا ببرید و در کسب و کار خود به پیشرفت های چشمگیری برسید.

در واقع اتوماسیون یک روشی است که شما را در مدیریت بهتر اینستاگرامتان کمک می کند که کار های دستی خود را به صورت اتوماتیک انجام بدهید.

در ادامه مقاله همراه مرجع محبوب ایرانی لایک باشید تا موارد قابل اتوماسیون در اینستاگرام را به شما بیان کنیم.

شما با شناسایی ابزار های اتوماسیون و استفاده از آن ها می توانید به راحتی زمان و انرژی خود را بر روی چیز های مهم تر متمرکز کنید.

در اینستاگرام مورادی را که شما به راحتی می توانید به صورت اتوماتیک تنظیم بکنید به شرح زیر می باشد.

  • زمان بندی برای انتشار اتوماتیک پست ها در اینستاگرام
  • پاسخ دادن اتوماتیک به پیام ها در اینستاگرام
  • تبلیغات یا ads اتوماتیک
  • تحلیل و گزارش گیری خودکار به صورت اتوماتیک
  • ردیابی خودکار انواع هشتگ به صورت اتوماتیک
  • ایجاد زیر نویس برای انواع ویدیو به صورت اتوماتیک
 

اتوماسیون اینستاگرام

 

 

تنظیم اتوماتیک برای انتشار پست ها در اینستاگرام

شما می توانید محتوای خود در اینستاگرام را تنظیم کنید تا به صورت خودکار پخش بشوند.

مطالب، عکس ها و ویدیو ها را با استفاده از اتوماسیون اینستاگرام تنظیم می کنید تا در زمان و تاریخ مشخصی که شما از پیش تعیین کرده اید بر روی حساب اینستاگرامتان منتشر بشود.

برای انجام این کار ابزار ها و خدمات مدیریت محتوای اجتماعی وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده بکنید.

با  اتوماسیون شما برای ایجاد و همچنین انتشار محتوای جدیدتان زمان زیادی را صرفه جویی می کنید.

 

تنظیم اتوماتیک برای پاسخ دادن به پیام ها در اینستاگرام

اگر اکانت اینستاگرام شما جز اکانت های با تعداد فالور بالاست پاسخ گویی به پیام های آن ها و همچنین پاسخ گویی به موقع به آن ها می تواند برای شما یک کار زمان بر باشد. روش های زیادی وجود دارد که شما با استفاده از آن ها به راحتی می توانید به صورت اتوماتیک به پیام ها پاسخ بدهید.

پاسخ های خودکاری که در اینستاگرام ارسال می شوند به دو حالت ارائه می شوند: پاسخ هایی که auto reply  هستند و یک سری از پاسخ هایی که away massage هستند.

پاسخ های auto reply به آن دسته از پاسخ هایی گفته می شود که شما خودتان از پیش آن ها را برای ارسال آماده کرده اید. از طریق پاسخ های auto reply شما دیگر پاسخ های تکراری برای پرسش های تکراری را تایپ نمی کنید.

پاسخ های away massage به آن دسته از پاسخ هایی گفته می شود که پیام های آماده ای هستند که در موقعی که شما آفلاین هستید، سایر راه های ارتباطی با شما را در اختیار کاربران می گذارند.

برای پاسخ های اتوماسیون اینستاگرام روش های متعددی وجود دارد که ما در این جا به ذکر آن ها می پردازیم.

  • استفاده از ربات هایی که بر اساس هوش مصنوعی کار می کنند و توانایی پاسخ گویی به کاربران را دارند.
  • استفاده از پیام های خودکاری که حتی در زمان آفلاین بودن شما نیز ارسال می شود.
  • استفاده از پاسخ هایی که از قبل تعیین کرده اید و به صورت خودکار ارسال می شود.
  • فیلتر کردن برخی کلمات کلیدی که می تواند حاوی توهین و اهانت باشد کمک موثری می کند تا یک محیط مثبت داشته باشید و از نگرانی های شما کم می کند.
  • ابزار های اتوماسیون متوع مثل MonkeyChat، ChatFuel، HeyReply و… که به پاسخ گویی اتوماسیون به پیام ها در اینستاگرام به شما کمک می کند.

 

ارسال خودکار پیام های تبلیغاتی در اینستاگرام

شما از طریق ارسال خودکار پیغام های تبلیغاتی در اینستاگرام می توانید بر روی فروش محصولات خود تمرکز بیشتری داشته باشید.

ارسال مستقیم پیغام های تبلیغاتی به مشتریان می تواند در جهت تعامل بیشتر شما با کاربران و مخاطبانتان کمک کند و ارسال خودکار این پیغام ها به صرفه جویی در زمان شما کمک می کند.

در حالی که کاربران به انجام تبلیغات در استوری و پست ها مشغول هستند شما از اهمیت ارسال خودکار پیغام های تبلیغاتی غافل نشوید.

 

تحلیل و گزارش گیری پیشرفت خودکار

مهم ترین مزیت اتوماسیون بازار یابی که مورد توجه کاربران فعال اینستاگرام قرار گرفته است تحلیل و گزارش پیشرفت اکانت اینستاگرام است.

ابزار های اتوماسیون اینستاگرام به شما کمک می کنند تا بتوانید عملکرد اکانت خود در اینستاگرام را به خوبی بسنجید و از پیشروی اهداف خود با خبر بشوید.

ابزار های اتوماسیون به شما کمک می کنند تا بتوانید به یک درک بهتر از انتخاب و سلیقه کاربران در پروفایل خود برسید.

شما از طریق این اطلاعات سودمندی که از ابزارهای اتوماسیون در جهت شناسایی گرایشات مخاطبین خود به دست می آورید می توانید کمپین هایی را راه اندازی کنید.

 

ردیابی خودکار انواع هشتگ ها

اگر شما از کاربران فعال در اینستاگرام هستید و زمان زیادی برای پیدا کردن هشتگ مناسب با برند و محتوای خودتان صرف می کنید اتوماسیون اینستاگرام به شما کمک می کند.

برای اینکه شما بتوانید زمان کمتری برای پیدا کردن هشتگ صرف بکنید.

 

ایجاد زیر نویس برای ویدیو

اتوماسیون اینستاگرام به شما کمک می کند تا با استفاده از ابزارهای مناسب، فرایند زیر نویس سازی برای ویدیو ها را به راحتی مدیریت کنید.

شما برای تولید محتوای ویدیویی در اینستاگرام به زیر نویس احتیاج خواهید داشت و اتوماسیون زیر نویس های خودکار فارسی رنگ، می توانند برای شما کمک های شایانی بکنند.

یک سری پلتفرم ها نیز وجود دارند که با به کار گیری الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی صداهای مربوطه را به متن تبدیل می کنند.

براب آموزش های بیشتر اتوماسیون اینستاگرام همراه ایرانی لایک باشید.

ایرانی لایک یک مرجع محبوب خدمات شبکه های اجتماعی است که علاوه بر آموزش های رایگانی که در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، خدمات با کیفیت شبکه های اجتماعی را نیز به شما ارائه می دهد.

در واقع مرجع ایرانی لایک یک فروشگاه آنلاین و با سابقه درخشان برای دریافت خدمات شبکه های اجتماعی است که شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات شبکه های اجتماعی را با مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت از آن دریافت کنید.

برای دریافت خدمات با کیفیت شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

کارشناسان مرجع محبوب و قابل اطمینان ایرانی لایک در هر ساعت از طول شبانه روز و در طول تمام روز های هفته آماده پاسخ گویی به شما هستند.

در هر جای این مقاله اگر سوال، ابهام و نظری داشتید می توانید آن را در قسمت نظر سنجی درج شده در زیر همین مقاله با ما مطرح کنید. در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.

ایجاد زیر نویس برای ویدیو

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *