آموزش زمان بندی انتشار خودکار پست در اینستاگرام

آموزش زمان بندی انتشار خودکار پست در اینستاگرام

آموزش زمان بندی انتشار خودکار پست های اینستاگرام موضوعی است که در این سری از مقاله های آموزشی سایت ایرانی لایک می خواهیم آن را به شما ارائه بدهیم.

اینستاگرام اپلیکیشن محبوبی است که بسیاری از افراد تایم زیادی را به آن اختصاص می دهند. برای افرادی که از اینستاگرام کسب درآمد می کنند زمان بیشتری را نیز باید به آن اختصاص بدهند.

در اینجا برای کاربران فعال اینستاگرام می خواهیم آموزش بدهیم تا با پست اتوماتیک در اینستاگرام در زمان خود صرفه جویی بکنند. شما با صرفه جویی در زمانی که به پست کردن اختصاص می دهید می توانید زمان خود را برای تولید محتوای بهتر بگذارید.

 

حتی اگر زمان خود را بر روی تولید محتوای بهتر نگذارید شما در واقع با انتشار خودکار پست ها، زمان استفاده از تلفن همراه خود را کاهش می دهید.

اما مهم ترین مزیت استفاده از این قابلیت محبوب اینستاگرام افزایش Engagement صفحه اینستاگرام شماست. ارسال به موقع و زمان بندی شده پست ها یکی از فاکتور های مهم الگوریتم های اینستاگرام برای بالا بردن اینگیجمنت اینستاگرام است.

البته تنها مزیت پست اتوماتیک صرفه جویی در زمان نیست، قطعا مهم ترین اصولی که هر کاربر فعال اینستاگرام باید آن را برای پیشرفت در نظر داشته باشد داشتن نظم در زمان انتشار پست هاست.

در ادامه مقاله همراه مرجع محبوب ایرانی لایک باشید تا به شما نحوه زمان بندی کردن پست های اینستاگرام را آموزش بدهیم تا علاوه بر صرفه جویی در زمان، بتوانید به پیج اینستاگرام خود نظم بدهید.

آموزش زمان بندی انتشار خودکار پست در اینستاگرام

 

شرایط استفاده از قابلیت زمان بندی انتشار خودکار پست در اینستاگرام

برای اینکه کاربران بتوانند از قابلیت زمان بندی پست هایشان در اینستاگرام استفاده کنند رعایت برخی شروط ضروری می باشد.

نخستین و اصلی ترین شرط استفاده از قابلیت زمان بندی انتشار پست ها در اینستاگرام این است که پیج کاربری اینستاگرام شما حتما باید جز Professional Accounts باشد.

در نظر داشته باشید که اگر پیج شخصی خود را به این حالت تغییر دهید اکانت شما پابلیک یا عمومی خواهد شد و تمامی درخواست های اینستاگرام شما خودکار قبول می شوند و تمامی افراد حتی اگر جز فالور های شما نباشند قادر به دیدن پست ها و استوری های شما خواهند بود.

در ادامه برای زمان بندی انتشار پست های شما باید اکانت خود را به حالت Professional Accounts تغییر بدهید. برای تغییر اکانت خود لطفا مراحل زیر را طی بکنید.

  • وارد اپلیکیشن اینستاگرام خود بشوید.
  • بر روی تصویر پروفایل خود که در گوشه پایین صفحه قرار دارد ضربه بزنید.
  • در گوشه بالا و سمت راست بر روی گزینه سه نقطه ضربه بزنید.
  • در منویی که مشاهده می کنید گزینه Settings را انتخاب بکنید.
  • در منوی Settings وارد گزینه Account بشوید.
  • بر روی گزینه Switch to Professional Account ضربه بزنید.
  • مواردی را که به شما نمایش داده می شود را بررسی کنید و در نهایت پس از انتخاب حوزه فعالیتتان گزینه Done را انتخاب بکنید.

با طی مراحل بالا شما اصلی ترین شرط برای انتشار اتوماتیک پست های خود را خواهید داشت.

البته در نظر داشته باشید قبل از اقدام به انجام مراحلی که برای شما در پایین ذکر کردیم بعد از تغییر اولیه اکانت خود به Professional Account حتما اینستاگرام شما باید آخرین نسخه موجود باشد، پس اپلیکیشن اینستاگرام خود را قبل از انجام بقیه مراحل به آخرین نسخه موجود به روز رسانی بکنید.

 

زمان بندی پست های اینستاگرام

برای اینکه بدون نیاز به هیچ برنامه جانبی بتوانید از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام انتشار پست های خود را زمان بندی بکنید لطفا مراحل زیر را انجام بدهید.

نکته مهمی که شما حتما باید آن را در نظر بگیرید این است که فقط تا ۷۵ روز آینده زمان بندی پست ها در اینستاگرام برای کاربران مقدور می باشد.

  • وارد اپلیکیشن اینستاگرام خود بشوید.
  • بر روی آیکن ساخت و انتشار پست حدید ضربه بزنید.
  • مراحل انتشار پست را تا مرحله ای که در آن کپشن می نویسید ادامه بدهید.
  • زمانی که به صفحه پست جدید می رسید در پایین صفحه یک گزینه به نام Advanced Settings وجود دارد بر روی آن ضربه بزنید.
  • وقتی وارد منوی Advanced Settings شدید در پایین عنوان Schedule، یک گزینه به نام Schedule this post وجود دارد. بر روی آن ضربه بزنید و آن را روشن بکنید.
  • پس از اینکه پنجره برای شما باز شد می توانید تاریخ و زمانی که می خواهید پست شما در آن زمان منتشر بشود را وارد کنید.
  • در نهایت با ضربه زدن بر روی گزینه Done پست، در زمان مطلوب شما منتشر می شود.

دسترسی به پست های زمان بندی شده

یک روش راحت وجود دارد که با طی کردن مراحل خیلی آسان شما می توانید به راحتی پست های زمان بندی شده خود را در اینستاگرام مشاهده بکنید.

برای مشاهده پست های زمان بندی شده کافی است مراحل ساده زیر را طی بکنید.

  • وارد پروفایل اینستاگرام خود بشوید.
  • از پروفایل اکانت اینستاگرام خود وارد تنظیمات بشوید.
  • برای دسترسی به پست های زمان بندی شده خود گزینه Scheduled Content را انتخاب بکنید.

در این مقاله ما مشاورین ایرانی لایک سعی کردیم نحوه انتشار اتوماتیک پست ها در اینستاگرام را بدون برنامه جانبی و از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام به شما آموزش بدهیم اما باید عرض کنیم که برای انتشار خودکار پست ها در اینستاگرام چندین اپلیکیشن نیز وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده بکنید.

چندین اپلیکیشن برای این امر وجود دارد که ما در این جا نام مهم ترین و بهترین آن ها را ذکر کرده ایم.

  • Combin Scheduler
  • Buffer
  • Tailwind
  • Later
  • Hootsuite

این چند اپلیکیشن، از بهترین برنامه های جانبی برای زمان بندی پست ها در اینستاگرام است که از آن ها می توانید برای اهداف خود استفاده کنید.

برای دیدن بقیه آموزش های مرجع محبوب ایرانی لایک شما می توانید وارد سایت ایرانی لایک بشوید و از قسمت سایر، وارد مقالات آموزشی بشوید و از آن ها استفاده بکنید.

مرجع پر قدرت ایرانی لایک علاوه بر آموزش هایی که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، یک مرجع کامل و معتمد برای دریافت خدمات تمامی شبکه های اجتماعی است.

مرجع ایرانی لایک یک فروشگاه با سابقه است که شما می توانید تمامی خدمات مورد نظر خود از شبکه های اجتماعی را با خیال راحت با کیفیت بسیار بالا و قیمت های باور نکردنی دریافت کنید.

برای آگاهی از خدمات ایرانی لایک و دریافت آن شما علاوه بر خود سایت می توانید با کارشناسان و متخصصان مجرب ایرانی لایک در ارتباط باشید.

متخصصان ایرانی لایک به صورت شبانه روزی و در تمام روز های هفته آماده پاسخ گویی به سوالات شما و ارائه راهنمایی های مربوط به خدمات مورد نیاز شما می باشند.

همچنین اگر در هر جای این مقاله با ابهام و ایرادی رو به رو شدید و یا نظری داشتید می توانید به راحتی آن را در قسمت نظرسنجی که در زیر همین مقاله برای شما درج شده است بنویسید و در سریع ترین زمان ممکن جواب خود را دریافت بکنید.

دسترسی به پست های زمان بندی شده

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *