آموزش مخفی کردن استوری اینستاگرام

آموزش مخفی کردن استوری اینستاگرام 

استوری اینستاگرام یکی از ابزارهایی است که به ما این امکان را می دهد تا لحظاتمان را با بقیه به اشتراک بگذاریم.

اما مسئله اینجاست در بعضی از مواقع ما نمی خواهیم یک فرد یا افراد خاصی بتوانند استوری های ما را مشاهده کنند.

سوال اصلی اینجا پیش می آید که چطور استوری اینستاگراممان را از آن افراد هاید یا مخفی و غیر قابل مشاهده بکنیم؟

فروشگاه ایرانی لایک بزرگترین مرجع تبلیغات شبکه های اجتماعی و بهترین ارائه دهنده خدمات خرید فالو و خرید لایک شبکه های اجتماعی است.

ایرانی لایک علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب که این خدمات مطابق با نیاز های شما دستچین شده است، همچنین مقالات آموزشی بسیار مفیدی در اختیار شما سروران گرامی قرار می دهد.

در این مقاله مفید از سایت ایرانی لایک با ما همراه باشید تا به شما آموزش بدهیم چطور استوریتان را از بقیه افراد مخفی کنید.

مخفی کردن استوری اینستاگرام

مخفی کردن استوری اینستاگرام

گزینه hide your story (مخفی کردن استوری اینستاگرام)  یکی از ابزار های کاربردی استوری اینستاگرام است که به شما این امکان را می دهد تا در هر لحظه ای که دوست دارید در عرض چند ثانیه استوری خود را از افراد مخفی کنید.

بگذارید خیالتان را راحت بکنم و به شما بگویم که فرد مورد نظر که استوریتان را از آن مخفی کرده اید هرگز اعلانی مبنی بر مخفی شدن استوری توسط شما را دریافت نخواهد کرد.

هیچ روش دقیقی برای تشخیص اینکه شما از طریق پیج خاصی مخفی شده باشید وجود ندارد.

با خیال راحت و آگاهی به این مسئله شما می توانید به راحتی هر استوری که دوست دارید بدون دغدغه بگذارید و آن را از بقیه مخفی کنید.

به این نکته توجه کنید که شما با مخفی کردن استوری خود از افراد، آن ها دیگر قادر به مشاهده هایلایت های موجود در پیج شما نخواهند بود.

عدم مشاهده هایلایت هایی که از قبل در پیج افراد وجود داشته است یکی از روش های غیر مستقیم و غیر دقیق است تا بدانید چه افرادی شما را از مشاهده استوری های خود مخفی کرده اند.

در واقع شما با این گزینه بدون نیاز به بلاک یا ریمو کردن افراد می توانید فعالیت های خود در استوری و هایلایت هایتان را از افراد مخفی کنید.

در اینجا ما تمام گزینه هایی را که از طریق آن می توانید استوری خود را از افراد خاصی مخفی کنید به شما آموزش می دهیم.

قبل از آموزش روش های مخفی کردن استوری شما باید در نظر داشته باشید که اگر اکانت شما به صورت private  (خصوصی) تنظیم شده است فقط کاربرانی که شما را دنبال کرده اند می توانند استوری های شما را ببینید و شما می توانید انتخاب کنید استوری ها و هایلایت های شما از کدام دنبال کنندتان مخفی بشود.

اگر اکانت شما به صورت public  (عمومی) باشد تمام کاربران اینستاگرام با جست و جوی نام کاربری شما می توانند استوری شما را به راحتی ببینند.

در این حالت شما باید در نظر داشته باشید همه افرادی که دنبال کننده شما باشند و چه دنبال کننده شما نباشند قادر به مشاهده استوری و هایلایت های شما هستند.

مخفی کردن استوری اینستاگرام از افراد

هاید یا مخفی کردن استوری اینستاگرام از افراد، زمانی که می خواهید افراد زیادی را هاید کنید به شما توصیه می کنیم.

در گوشی های آیفون

  1. وارد پروفایل شخصی خود در اینستاگرام بشوید.
  2. در گوشه بالا و سمت راست گزینه سه خط را انتخاب بکنید.
  3. وقتی وارد settings and activity (تنظیمات و فعالیت) شدید گزینه hide story and live (مخفی کردن استوری و لایو) را انتخاب بکنید.
  4. در این قسمت شما لیست مخاطبانتان را خواهید دید و از این لیست می توانید با ضربه زدن انتخاب بکنید چه افرادی دیگر نتوانند استوری های شما را مشاهده بکنند. در قسمت جست و‌جو حتی می توانید نام کاربری فرد مورد نظر را جست و جو کنید و با زدن ضربه و گزینه done  فرد دیگر قادر به مشاهده استوری های شما نخواهد بود.

در گوشی های اندروید

  1. وارد پروفایل شخصی خود در اینستاگرام بشوید.
  2. درگوشه بالا و سمت راست گزینه سه خط افقی را انتخاب بکنید.
  3. وارد story settings ( تنظیمات استوری) بشوید و گزینه hide story from  ( مخفی کردن استوری) انتخاب کنید.
  4. همانند گوشی آیفون که در بالا ذکر کردیم شما یک لیست از مخاطبانتان را در اینجا خواهید دید که می توانید حتی در قسمت جست و جو، نام کاربری آن ها را وارد کنید و به راحتی استوری خود را از آن ها مخفی کنید.

برای unhide  کردن فرد یا افراد مورد نظر در گوشی های آیفون و اندروید مراحل را از اول طی کنید، وقتی لیست مخاطبان خود را دیدید تیک کنار نام افراد را بردارید و گزینه done  در آیفون و back در اندروید را بزنید.

از این به بعد فرد یا افراد قادر به مشاهده استوری های شما نخواهند بود.

مخفی کردن استوری اینستاگرام از افراد از طریق پروفایل کاربری فرد مورد نظر

مخفی کردن استوری اینستاگرام از طریق پروفایل کاربری فرد مورد نظر را، زمانی به شما پیشنهاد می کنیم که شما قصد دارید یک یا تنها چند نفر را از مشاهده استوری خود مخفی بکنید.

این روش مخفی کردن از استوری توسط پروفایل کاربری خود فرد، در گوشی های مدل آیفون و اندروید به یک شکل انجام می شود.

  1. نام کاربردی فرد یا افراد مورد نظر را در قسمت سرچ بنویسد و وارد پروفایل کاربری فرد بشوید.
  2. در گوشه بالا و سمت راست گزینه سه نقطه وجود دارد روی آن ضربه بزنید.
  3. گزینه hide your story (مخفی کردن استوری) را برای فرد مورد نظر فعال بکنید.
  4. با انجام این روش فرد دیگر قادر به مشاهده استوری شما نخواهد بود.

برای unhide  کردن فرد مورد نظر تمام مراحل زیر را از ابتدا طی کنید و گزینه unhide your story  را بزنید. بعد از آن فرد قادر به مشاهده استوری های شما خواهد بود.

مخفی کردن استوری از افراد از طریق پروفایل کاربری فرد مورد نظر

مخفی کردن استوری اینستاگرام از افراد از طریق تنظیمات خود استوری

این حالت از مخفی کردن استوری نیز برای زمانی که شما بخواهید تعداد زیادی از افراد را از استوری هایتان مخفی بکنید کاربرد دارد.

  1. به قسمت ساختن استوری بروید، برای اینکار می توانید از قسمت + بر روی پروفایل خود استفاده کنید یا وقتی در home هستید صفحه اصلی گوشی خود را به سمت راست بکشید.
  2. در گوشه بالا و سمت راست وارد تنظیمات خود استوری بشوید.
  3. در تنظیمات استوری گزینه hide story from (مخفی کردن استوری) را انتخاب بکنید.
  4. لیستی از مخاطبینتان به شما نمایش داده می شوند که شما می توانید با تیک زدن نام آن ها و گزینه done این افراد را از دیدن استوری خود منع بکنید.

برای unhide  کردن این افراد نیز همه این مراحل را از اول طی کنید، تیک کنار نام افراد را حذف و گزینه done  را در گوشی های آیفون و گزینه back  در گوشی های اندروید را بزنید تا این افراد بتوانند مجددا استوری های شما را ببینند.

انتشار استوری فقط برای یک فرد یا افراد مورد نظر

در ایستاگرام قابلیتی به نام close friend  وجود دارد. شما در این حالت به جای مخفی کردن استوری های خود از افراد مورد نظر می توانید، گزینه  close friend  را انتخاب بکنید تا استوری های مخصوصتان فقط برای افرادی که انتخاب کرده اید قابل پخش باشند.

هر دو گزینه hide story  و close friend  هم زمان با هم قابل استفاده هستند.

در گزینه hide story  شما انتخاب می کنید استوری های معمولیتان دقیقا برای چه افرادی قابل پخش نباشد اما در گزینه close friend  انتخاب می کنید استوری مورد نظرتان فقط برای چه افرادی قابل پخش باشند.

استفاده از قابلیت close friend  نیز یکی از ترفند هایی است که به این برنامه محبوبیت خیلی بیشتری داده است. برای این گزینه شما می توانید از تنظیمات استوری بخش close friend  نخست دوستانی که می خواهید استوری شما فقط برای آن ها قابل پخش باشد را انتخاب بکنید و سپس وقتی می خواهید استوری بگذارید در پایین گزینه close friend  را انتخاب می کنید.

مخفی کردن استوری پس از انتشار

در بعضی مواقع ممکن است شما پس از انتشار استوری بخواهید یک فرد مورد نظر را از تماشای بقیه استوری هایتان مخفی کنید.

  1. وارد استوری خود بشوید و گزینه چشم را انتخاب کنید یا با کشیدن صفحه استوری خود به بالا یک لیست از افرادی که استوری شما را مشاهده کرده اند خواهید دید.
  2. در بین این لیست نام فرد مورد نظر خود را پیدا کنید.
  3. کنار نام فرد مورد نظر گزینه سه نقطه را انتخاب بکنید و سپس گزینه hide your story را برای فرد مورد نظر انتخاب بکنید. این فرد دیگر قادر به مشاهده استوری شما نخواهد بود. برای unhide  کردن این فرد وارد پروفایل کاربری فرد مورد نظر بشوید و به روشی که در بالا توصیح داده ایم فرد مورد نظر را unhide کنید.

در این مقاله ما مشاورین تیم ایرانی لایک سعی کرده ایم روش هایی از مخفی کردن استوری را به شما آموزش بدهیم تا شما بدون ریمو یا بلاک کردن فرد مورد نظر استوری خود را از آن مخفی کنید.

پشتیبانان و مشاورین برتر سایت ایرانی لایک در هر نقطه ای از این کشور عزیزمان که باشید آماده ارائه مشاوره و خدمات به شما سروران گرامی هستند.

شما می توانید در قسمت نظر سنجی نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مخفی کردن استوری پس از انتشار

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *