آموزش نصب و ثبت نام در ساندکلود

آموزش نصب و ثبت نام در ساندکلود

آموزش نصب و صفر تا صد ثبت نام در ساندکلود یا همان SoundCloud موضوعی است که در این قسمت از مقاله آموزشی ما مشاورین ایرانی لایک می خواهیم آن را با شما در میان بگذاریم.

اگر علاقه مند به دنیای وسیع هنر و موسیقی هستید، می خواهید از آهنگ های خواننده های مختلف لذت ببرید و یا حتی هنر خود را به نمایش بگذارید باید پا به دنیای وسیع و زیبای ساندکلود بگذارید.

پلتفرم SoundCloud که برای استریمینگ موسیقی طراحی شده، در برلین آلمان پایه گذاری شده است. در حال حاضر در تمام دنیا ساندکلود به عنوان بزرگترین و محبوب ترین سرویس استریمینگ موسیقی شناخته می شود. در این پلتفرم محبوب شما می توانید اکانت های افراد مورد علاقه تان را فالو کنید، آهنگ های دلخواهتان را لایک کنید و برای بقیه کامنت بگذارید. شما می توانید آهنگ های مورد نظرتان را در این برنامه دانلود کنید و همچنین در هر مکانی که باشید به صورت آفلاین به آن ها گوش بدهید.

ساندکلود برای گوش سپردن به موسیقی های متنوع طراحی شده است اما شما با ایجاد اکانت در آن می توانید دسترسی بیشتری به انواع موزیک ها و همچنین پادکست ها داشته باشید. در ساندکلود علاوه بر اینکه به یک طیف گسترده از انواع موسیقی ها دسترسی دارید با به اشتراک گذاشتن هنر خود می توانید این برنامه را به دروازه های موفقیت برای خود تبدیل کنید. با تکنیک ها و روش هایی که وجود دارد شما می توانید از این برنامه به کسب درآمد مطلوب برسید.

برای استفاده از تمام امکانات ساندکلود و حتی رسیدن به درآمد شما حتما باید اکانت شخصی خود را داشته باشید وگرنه در حالت عادی نیز می توانید بدون اکانت از آن استفاده کنید. کاربران SoundCloud امکان آپلود، تبلیغ و به اشتراک گذاری انواع فایل های صوتی خود را در این پلتفرم محبوب دارند.

ساخت اکانت ساندکلود ساده و رایگان است که ما آن را در اختیار شما قرار می دهیم. شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که ساخت اکانت ساندکلود رایگان است ولی برای کسب درآمد از ساندکلود شما حتما باید هزینه هایی پرداخت کنید.

برای کاربرانی از ساندکلود که به دنبال کسب درآمد از این برنامه هستند، پیشرفت و کسب درآمد مطلوب از این برنامه نیازمند داشتن فالوور ساندکلاد، لایک ساندکلاد و پلی موزیک بالا است.

آموزش نصب و ثبت نام در ساندکلود

ثبت نام و ساخت اکانت ساندکلود

اکانت ساندکلود به دو روش ساخته می شود که ما هر دوی این روش ها را در اینجا برای ارائه به شما آماده کرده ایم. ساندکلود این پلتفرم محبوب برای اشتراک گذاری موسیقی در قالب وب سایت و همچنین اپلیکیشن ساندکلود بر روی گوشی های آیفون و اندروید قابل نصب است.

لطفا برای آموزش کامل ثبت نام و ساخت اکانت SoundCloud در ادامه همین مقاله همراه مرجع محبوب ایرانی لایک باشید.

آموزش ساخت اکانت ساندکلود در قالب وب سایت

برای ساختن اکانت SoundCloud در قالب وب سایت و استفاده از آن شما باید مراحل زیر را طی بکنید.

  • در نخستین مرحله شما باید وارد وب سایت رسمی ساندکلود بشوید.
  • در سایت رسمی ساندکلود گزینه create account را انتخاب بکنید.
  • در این قسمت از فرایند ثبت نام شما باید انتخاب بکنید که می خواهید از طریق جیمیل خود وارد ساندکلود بشوید و یا خیر می خواهید از طریق فیس بوک وارد آن بشوید.
  • فیس بوک و یا جیمیل خود را انتخاب کرده و آن را وارد کنید. بر روی گزینه next ضربه بزنید تا وارد مرحله بعدی بشوید.
  • پسورد و یا همان رمز عبور برای ورود خود به ساندکلود را انتخاب بکنید.
  • گزینه I’m not a robot را انتخاب بکنید و در نهایت بر روی گزینه agree and continue ضربه بزنید.
  • در مرحله بعدی باید مشخصات شخصی خود یعنی جنسیت و سن خودتان را انتخاب بکنید. پس از کامل کردن اطلاعات شخصی خود بر روی گزینه continue ضربه بزنید.
  • بعد از تکمیل تمامی مراحل قبلی، شما باید اکانت ساندکلود خود را در جیمیلی که وارد کرده اید نیز ثبت کنید.
  • وارد جیمیل خود بشوید و در قسمت پیام ها، پیامی که از سوی ساندکلود ارسال شده است را باز کنید و وارد لینک داخل پیام آن بشوید. نکته مهم این است که امکان دارد شما لینک ارسالی از SoundCloud را نبینید، در این حالت شما باید وارد قسمت اسپم بشوید ممکن است لینک ارسالی از ساندکلود به شما در اسپم به حالت مخفی باشد.

یک حالت مهم وجود دارد که در آن شما لینکی از طرف SoundCloud در جیمیل خود دریافت نمی کنید و حتی در قسمت اسپم نیز لینک مورد نظرتان را دریافت نکنید. در حالتی که شما لینک را دریافت نکنید باید یک ایمیل به Hello@soundcloud.com بزنید و از آن ها یک ایمیل با محتوای تایید برای شما درخواست کنید. پس از ارسال ایمیل به آدرس مذکور شما باید منتظر دریافت جواب باشید تا لینک برای شما ارسال بشود.

شما می توانید اقدام به تکمیل پروفایل خود بکنید همچنین شما می توانید عکس مناسبی برای پروفایل خود انتخاب بکنید و در قسمت بیوگرافی یک توضیح کلی از خود بدهید. همچنین شما می توانید اطلاعات تماس و یا لینک به سایر سایت ها یا شبکه های اجتماعی خود را در این قسمت وارد بکنید. با انجام تمام مراحلی که ذکر کردیم شما به راحتی می توانید اکانت SoundCloud خود را بسازید و از دنیای جذاب موسیقی در آن نهایت لذت را ببرید.

آموزش ساخت اکانت ساندکلود در قالب وب سایت

ساخت اکانت ساندکلود در آیفون و اندروید

ما مشاورین ایرانی لایک در بالا نحوه ساخت اکانت SoundCloud در وب را به شما آموزش دادیم اما الان نوبت ساخت اکانت ساندکلود در گوشی های مدل آیفون و اندروید است.

برای ساخت اکانت ساندکلود، شما حتما باید اپلیکیشن SoundCloud را دانلود کنید.

  • در اولین مرحله اپلیکیشن ساندکلود را در گوشی های آیفون از اپ استور و در گوشی های اندروید از پلی استور دانلود و نصب بکنید.
  • اگر شما اکانت ساندکلود خود را از قبل دارید با استفاده از نام کاربری و رمز عبورتان وارد برنامه بشوید. اگر شما از قبل اکانت ساندکلود را ندارید باید برای ساخت آن اقدام بکنید.
  • برای ساخت اکانت ساندکلود بر روی گزینه create an account ضربه بزنید. و مراحل لازم برای ساخت اکانت را طی بکنید.

در نهایت پس از طی کردن مراحل مورد نیاز شما اکانت شخصی خود را در ساندکلود خواهید داشت.

تبدیل اکانت SoundCloud به اکانت پرمیوم

برای دریافت خدمات بیشتر از ساندکلود شما به راحتی می توانید حساب پرمیوم ساندکلود را تهیه کنید. اگر شما دارای paypal یا همان پی پال هستید برای ساخت اکانت پرمیوم ساندکلود کافی است وارد اکانت رایگان خود بشوید. پس از ورود به اکانت رایگان ساندکلود بر روی گزینه ارتقای اکانت ضربه بزنید. در نهایت پس از پرداخت هزینه مورد نظر از طریق شما، اکانت رایگان شما به اکانت پرمیوم ارتقا پیدا می کند. تغییر اکانت شما به اکانت پرمیوم ۲۴ ساعت بعد از پرداخت هزینه اتفاق خواهد افتاد.

یک روش دیگر برای ارتقا اکانت SoundCloud وجود دارد و آن این است که اگر شما پی پال ندارید می توانید از سایت ها و مرجع های معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بگیرید. اگر شما حساب پی پال ندارید می توانید خدمات ساندکلادی را که می خواهید از این مرجع ها با پرداخت هزینه دریافت کنید.

نکته مهم در اینجا انتخاب یک منبع معتبر، رسمی و قانونی برای این کار است. توصیه ما به شما این است که بعد از دریافت خدمات مورد نظرتان از مراجع معتبر، پس ورد یا همان رمز عبور خود را برای حفظ حریم شخصیتان تغییر بدهید. هرگز رمز اکانت ساندکلاد خود را به افراد غیر متخصص از شرکت های نامعتبر ندهید.

سعی کنید رمزی که در اختیار شرکت ها می گذارید رمز ثابت کارت ها و یا رمز ثابتی که از آن برای ورود به انواع سایت ها استفاده می کنید نباشد. شما می توانید رمز خود را تغییر داده و آن را در اختیار این مراجع قرار بدهید و پس از ارتقای اکانت خود به اکانت پرمیوم مجددا اقدام به تغییر رمز اکانت کاربری خود بکنید.

مزایای اکانت پرمیوم SoundCloud نسبت به اکانت معمولی

شما با خرید اکانت پرمیوم SoundCloud از مزایایی بهره مند می شوید که در زیر ما مشاورین ایرانی لایک به ذکر آن ها برای شما پرداخته ایم.

  • حذف تمامی تبلیغاتی که در بین آهنگ ها پخش می شود.
  • دسترسی بیشتر به آهنگ ها و همچنین دسترسی به کیفیت بالاتری از آهنگ ها
  • عدم داشتن محدودیت در پخش موسیقی
  • دسترسی به حرفه ای ترین آثار موسیقی
  • کسب درآمد از SoundCloud
  • فضای ذخیزه ساز مطلوب و دانلود آهنگ های HD
  • ذخیره و دانلود موسیقی برای پخش آفلاین آهنگ های مورد نظر
  • به اشتراک گذاری موزیک های معروف
  • دسترسی به ویژگی های پیشرفته تر SoundCloud مانند پخش همزمان در چندیدن دستگاه
  • حذف محدودیت دانلود برخی فایل ها
  • دسترسی به خدمات محاسباتی

در این مقاله ما مشاورین ایرانی لایک سعی کردیم مهم ترین نکات برای ساخت اکانت SoundCloud را به شما ذکر کنیم.

ایرانی لایک علاوه بر آموزش های جامعی که به صورت رایگان در اختیار تمام افراد قرار می دهد همچنین معتبر ترین سایت ارائه دهنده خدمات تمام شبکه های اجتماعی از جمله ساندکلود است. برای دریافت خدمات با کیفیت بالا و قیمت بسیار مقرون به صرفه کافی است با متخصصان فروش ما در ارتباط باشید.

در قسمت نظرسنجی که در زیر همین مقاله از سایت ایرانی لایک تهیه شده است می توانید نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

مزایای اکانت پرمیوم SoundCloud نسبت به اکانت معمولی

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *