آپدیت جدید ایردراپ تپ سواپ Tappy Town

آپدیت جدید ایردراپ تپ سواپ Tappy Town

تپ سواپ (Tapswap) این ربات تلگرامی محبوب در جدید ترین اقدام خود، دو آپدیت کاربردی ارائه کرده است. ما مشاورین سایت محبوب و پر قدرت ایرانی لایک می خواهیم به بررسی آن ها بپردازیم.

ربات تلگرامی تپ سواپ دو ویژگی جدید یعنی (Tappy Town) به معنای شهر مجازی و (DEX) یا همان صرافی غیر متمرکز را به قابلیت های خود اضافه کرده است.

حتی تغیراتی که اخیرا در قسمت نوار ابزار بالا در تپ سواپ مشاهده می شود را به امتیازات این دو آپدیت جدید نسبت می دهند.

پس از اینکه نات کوین در صرافی ها لیست شد، یکی از بهترین و پر طرفدار ترین جایگزین های نات کوین، همین بازی TapSwap است.

این بازی موبایلی ۵۵ میلیون کاربر دارد، امتیازات این بازی به صورت توکن Taps به شما ایردراپ می شود. Taps، توکن بومی اکوسیستم خود تپ سواپ می باشند.

تپ سواپ این پلتفرم بلاکچینی، با هدف انجام آسان تراکنش های رمز ارز در پلتفرم موبایل طراحی شده است.

مدیران این پروژه با عرضه دو آپدیت جدید یعنی DEX و Tappy Town علاوه بر ایجاد تنوعات بیشتر، ویژگی های کاربردی جذاب دیگر را فعال کرده است که به آن ها در رسیدن به هدف هایشان کمک های شایانی می کند.

اهمیت دانستن اطلاعات جدید درباره آپدیت های جدید تپ سواپ این است که بر اساس اخبار و اطلاعاتی که منتشر می شود، اهمیت یکی از این آپدیت ها حتی از تعداد سکه های تپ سواپ ممکن است بیشتر باشد.

آپدیت جدید ایردراپ تپ سواپ Tappy Town

شهر مجازیتو بساز! Tappy town

وقتی روی گزینه Town در داخل تپ سواپ کلیک کنید، یک صفحه مشاهده خواهید کرد.

این ویژگی تعاملی جدید در تپ سواپ قرار است کاربران را برای ساخت و همچنین توسعه شهر مجازی تشویق بکند. در واقع با این آپدیت، شما شهر مجازی جدید خود را می سازید.

شما با ساختن شهر مجازی خودتان می توانید چالش ها را کامل کنید و پاداش های خوبی دریافت بکنید.

شما با تلاش هایی که برای ساخت Tappy Town انجام می دهید در واقع با انجام تسک های مختلف می توانید تعداد آیتم های دریافتی از ایردراپ را افزایش بدهید.

با مدیریتی که در طی این بازی و ساخت Tappy Town انجام می دهید، این بازی به شما یک فرصت عالی برای افزایش پاداش ایردراپ ارائه می دهد.

با توجه به اینکه این آپدیت به تازگی عرضه شده، شما می توانید انتخاب کنید که از اولین سازندگان شهر مجازی باشید و جایگاه خود را به عنوان یک ساکن موفق در Tappy بهبود ببخشید.

دستاورد ها و پاداش هایی که در طول این بازی به دست می آورید مستقیما بر روی اندازه جوایزی که دریافت می کنید تاثیر می گذارد.

این یک فرصت بسیار عالی است تا در کنار اینکه شهر مجازی خود را می سازید، یک جایگاه برای خود درست کنید و آن را بهبود ببخشید.

این ویژگی با هدف دعوت از کاربران، برای فعالیت های بیشتر و بهتر طراحی شده است.

برای اینکه بتوانید در شهر سازی رشد بکنید باید ارتقا را از ساختمان TapFlix شروع کنید.

در واقع ساختمان TapFlix برای اینکه بتوانید به سایر امکانات دسترسی داشته باشید و همچنین شروع ساخت سایر ساختمان ها را آغاز کنید ساختمان شروع کننده است.

دارایی های کاربران در تپ سواپ شامل سکه های Taps، سکه های مکعبی استخراج شده توسط ساختمان ها، جواهر ها یا همان (gems) و تعداد ویدیو های تماشا شده که به شکل مثلث بنفش هستند می باشد.

جواهرها یا (gems) برای اینکه بتوانید ساخت و ساز را سریعتر شروع کنید و نیروی سازنده خود را بخرید در قبال ساختن ساختمان ها به شما کاربران داده می شود.

شما به یک مقدار مشخصی از انواع سکه ها نیاز دارید تا بتوانید ساختمان هایتان را بسازید و همچنان آن ها را ارتقا بدهید.

برخی ساختمان ها را شما در ابتدا باید بسازید و سپس آن را ارتقا بدهید.

برای ساختن هر ساختمان کافی است بر روی ساختمان مورد نظر ضربه بزنیم، در این حالت علاوه بر سکه هایی که به آن نیاز دارید، تمام الزامات پیش از ساخت برای شما به نمایش گذاشته می شود.

این آپدیت جدید تپ سواپ یک موج باورنکردنی از شور و هیجان را در بین کاربران میلیونی و فعال خود به پا کرده است.

این در حالی است که از این پیشتر، این بازی چندین مرتبه در راه اندازی توکن  و توزیع ایردراپ وقفه داشته و این سبب نا امیدی برخی از کاربران فعال شده بود.

تپ سواپ با این تغیرات جدید و هیجان انگیز ثابت کرد هرگز میدان را برای رقیبان خالی نخواهد کرد.

بخش صرافی غیر متمرکز

این بخش نیز در آپدیت جدید به تپ سواپ اضافه شده است.

بخش (DEX) یا همان صرافی غیر متمرکز، از کلیدی ترین ویژگی های تپ سواپ است. شما در این بخش می توانید توکن ها و پاداش های به دست آورده خود را از طریق یک صرافی غیر متمرکز و حتی ایمن تر به سایر کاربران انتقال بدهید.

در واقع این یک روش امن برای انجام معاملات با دیگر کاربران است.

این بخش جدید از تپ سواپ با همکاری و همچنین پشتیبانی صرافی غیر متمرکز (ston.fi) راه اندازی می شود.

شما گزینه (DEX) را در منوی صفحه اول تپ سواپ خواهید دید.

نحوه استخراج سکه TAPS در ایردراپ TapSwap

یک قسمت به نام Boost در بازی طراحی شده است.

برای این که بتوانید سکه های درون بازی را استخراج بکنید، می توانید با ضربه زدن و ارتقای مکانیسم ضربه زدن در قسمت Boost این کار را انجام بدهید.

برای کسب درآمد روش های سریع تری هم وجود دارد. شما در بخش وظایف یا Tasks که شامل تماشای ویدیو های یوتیوب است با سرعت بیشتری نسبت به ضربه زدن در Boost می توانید به درآمد برسید.

در واقع انجام وظایف در بخش Tasks بهترین روش برای استخراج سکه در TapSwap است.

در بخش Tasks کافی است شبکه های اجتماعی مد نظر تپ سواپ را دنبال بکنید و یا کلیپ هایی که در بخش سینما هستند را تماشا بکنید. با این دو روش ذکر شده شما می توانید به راحتی و با سرعت بیشتری در بخش Tasks به درآمد مورد نظرتان برسید.

در بخش سینما (Cinema) تمامی ویدیو ها حتی برای کاربران جدید نیز قابل دسترس هستند. وقتی جایزه تماشای ویدیو را بدست آوردید ویدیو های قبلی نیز برای شما به نمایش گذاشته می شود.

برای اینکه به صفحه یوتیوب منتقل بشوید و بتوانید ویدیو مورد نظر را مشاهده کنید کافی است ویدیو مورد نظر را انتخاب بکنید و گزینه watch را انتخاب بکنید.

در این حالت حتی نیازی به تماشای ویدیو نیست و می توانید بلافاصله به ربات تلگرامی تپ سواپ خود برگردید.

پس از گذشت یک ساعت کافی است کد مربوط به ویدیو را در قسمت درج کد بنویسید و جایزه یا همان سکه های Taps خود را با انتخاب گزینه Submit و سپس انتخاب گزینه Finish mission را به دست بیاورید.

مطابق با مراحلی که برای شما ذکر کردیم می توانید برای دریافت جایزه به روش سریعتر اقدام بکنید.

ناگفته نماند که در ویدیو هایی که قسمتی برای نمایش کد ندارند فقط گزینه Chek را بزنید و از این طریق جایزه خود را دریافت بکنید.

ما مشاورین و متخصصین ایرانی لایک در اینجا سعی کردیم علاوه بر آپدیت های جدید و مهم تپ سواپ مهم ترین روش های دریافت جایزه را نیز به شما ذکر کنیم.

طرفداران و کاربران فعال در TapSwap به سرعت در حال افزایش است. تپ سواپ قرار است در آینده ای نه چندان دور به یک مهره کلیدی در صنعت بازی های رمز ارزی تبدیل بشود.

ایرانی لایک بزرگترین مرجع تبلیغات شبکه های اجتماعی و بهترین ارائه دهنده خدمات تمامی شبکه های اجتماعی است. برای دریافت خدمات با کیفیت و همچنین رفع ایرادات و ابهامات خود در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نحوه استخراج سکه TAPS در ایردراپ TapSwap

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *