افزایش بازدید در لینکدین با استفاده از استیکر

افزایش بازدید در لینکدین با استفاده از استیکر

برای افزایش بازدید در لینکدین با استفاده از استیکر این مقاله ایرانی لایک را تا آخر دنبال کنید. اجازه بدید برای شروع یک توضیح کوتاه درباره برنامه لینکدین به شما بدهیم ،در واقع ‏لینکدین یک پلتفرم شبکه حرفه ای است که در سال 2003 توسط رید هافمن، آلن بلو، کنستانتین گوریکه، اریک لی و ژان لوک ویلانت راه اندازی شد.

این پلتفرم متعلق به مایکروسافت است و بیش از 750 میلیون عضو در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان دارد.لینکدین به کاربران اجازه می دهد تا یک پروفایل حرفه ای ایجاد کنند، با سایر کاربران ارتباط برقرار کنند و شبکه خود را بسازند.

کاربران داخل برنامه لینکدین می توانند مشاغل، شرکت ها و افراد را جستجو کنند و مستقیماً در پلتفرم برای مشاغل درخواست دهند. آنها همچنین می توانند به گروه های مرتبط با صنعت خود بپیوندند، شرکت ها و اینفلوئنسرها را دنبال کنند و محتوا و مقالات خود را به اشتراک بگذارند.

‏ویژگی هایی که این پلتفرم ارائه می دهد مانند: LinkedIn Learning است که دوره‌ها و آموزش‌های آنلاین را در زمینه‌های مختلف از جمله کسب‌وکار، فناوری و مهارت‌های خلاقانه ارائه می‌دهد. کاربران همچنین می توانند از LinkedIn Recruiter استفاده کنند، یک سرویس پولی که به استخدام کنندگان اجازه می دهد تا نامزدهای شغلی بالقوه را پیدا کنند و با آنها تماس بگیرند.

همچنین لینکدین یک پلتفرم محبوب برای متخصصان در صنایع مختلف از جمله فناوری، مالی، بازاریابی و مراقبت های بهداشتی است. همچنین توسط جویندگان کار، استخدام کنندگان و مشاغل در هر اندازه استفاده می شود.برای استفاده حداکثری و مفید و کاربردی از لینکدین، باید نمایه خود را بهینه سازی کنید و همچنین تعامل با سایر کاربران و به اشتراک گذاری محتوای مرتبط و ارزشمند بسیار مهم است چرا که با افزایش دنبال کنندگان، احتمال این است که لایک پست لینکدین شما نیز بیشتر شود.

این پلتفرم می تواند به شما کمک کند تا برند شخصی خود را بسازید، شبکه خود را گسترش دهید و خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود معرفی کنید .به صورت کلی، لینکدین یک پلتفرم شبکه حرفه ای قدرتمند است که ویژگی ها و مزایای مختلفی را برای کاربران ارائه می دهد.

اگر جویای کارهستید یا صاحب کسب و کار خوپ باشید که به دنبال گسترش شبکه و ایجاد برند خود هستید، لینکدین می تواند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.  امیدواریم با این توضیحات از ایرانی لایک به جواب این سوال که لینکدین چگونه برنامه ای است رسیده باشید .

افزایش بازدید در لینکدین با استفاده از استیکر

 

نکات طلایی برای افزایش بازدید در لینکدین

قبل از اینکه بخواهیم به شما روش بالا بردن بازدید در لینکدین را با استفاده از استیکر به شما آموزش دهیم ، می‌خواهیم به غیر از موضوع اصلی رهای دیگری که باعث افزایش بازدید پست‌های شما در لینکدین می‌شود را فرا بگیرید .

  • اطلاعات کامل به مخاطبان درباره پروفایل خود بدهید

همانطور که می‌دانید هنرهای بصری بیشتر از هنرهای خطی خاطب جذب می‌کنند. لینکدین هم مانند دیگر مخاطبان روفایل‌هایی که عکس دار هستند ویوی بیشتری دریافت می‌کنند و چندین برابر فالوور بیشتر دارند. حتی خود لینکدین هم این موضوع را تایید کرده که کسانی که پروفایل‌های کاملی دارند ویو یشتری دریافت می‌کنند .

پس برای اینکه بتوانید افراد بیشتری را جذب شبکه خود کنید باید سعی کنید از اطلاعاتی که باعث افزایش یو شما می‌شود استفاده کنید. برای این کار نیاز است که اطلاعات اولیه پروفایل خود را همیشه به روز نگه دارید و به یاد داشته باشید که لوکیشن خودتان را ذکر کنید. اینکه یک توضیح کامل، کوتاه و مفید از مهارت‌ها و رزومه‌ای که دارید بنویسید و توضیح دهید درباره نحوه کار خود تاثیر بسزایی در شبکه خود داشته اید .

حتماً این نکته را در خاطر خود داشته باشید که هشتگ‌های مرتبط به مهارت خود را به عنوان یا خلاصه پروفایل خود اضافه کنید .برای صفحات تجاری، لوگوی صفحه، تصویر روی جلد، برچسب، توضیحات و هر چیز دیگری که برای کسب‌وکارتان ضروری است را اضافه کنید. هرچه بیشتر درباره کار خود توضیح دهید از دیگران متمایز شده و رتبه بیشتری خواهید داشت .

  • به سلیقه مخاطبان خود در ارائه پست‌ها اهمیت دهید

همانطور که می‌دانید مردم بیشتر زمان طول روز خود را به بهانه های مختلف در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند . لینکدین پلتفرمی است که مردم به بهانه کسب و کار و سرمایه‌گذاری از آن استفاده می‌کنند. پس باید پست‌هایی که در این شبکه اجتماعی اشتراک می‌گذارید ارزش زمانی که مخاطبان برای آن صرف می‌کنند را داشته باشد .

۹۴ درصد بازاریابان از لینکدین برای تولید و توزیع محتوا استفاده می‌کنند. برای مثال اگر می‌خواهید بدونید که چه نکاتی را در این باره باید رعایت کنید ایرانی لایک خدمت شما عرض می‌کند که: پست‌هایتان باید مطالب دقیق آموزنده و کارآمد داشته باشد زیرا که محتوایی که از نظر متنی عملکرد خوبی نداشته باشد نمی‌تواند مخاطب جذب کند .

همیشه مقدمه یک متن برای یک مخاطب تعیین کننده جذابیت آن می‌باشد پس حتماً در نوشتن آن خلاقیت به خرج دهید .جملات، پاراگراف‌های کوتاه و رسا بنویسید. هیچ‌کس دوست ندارد جملات طولانی و وقت‌گیر را بخواند؛از نگارش‌های متنی م دریغ نکنید زیرا باعث افزایش خوانایی متن می‌شود .

سعی کنید مطالب سرگرم کننده یجاد کنید از ایموجی‌ها برای انتقال احساسات استفاده کنید. مهمترین مسئله‌ای که باید به آن توجه کنید این است که از روز اول نباید انتظارات بالایی داشته باشید وسعی کنید بیشتر به فکر همدلی و درک خواسته‌های مشتری باشید تا درآمد .

  • از هشتگ استفاده کنید

لینکدین مانند دیگر پلتفرم‌ها دارای ویژگی هشتگ گذاری است . لینکدین بالای ۷۴۰ میلیون عضو را در خود جای داده است ،پس شما باید تمام تلاش خود را برای جذب فالوور لینکدین بیشتر بکنید که یکی از روش‌های این کار هشتگ گذاری است. تنها کاری که در قسمت هشتگ گذاری باید انجام دهید این است که از هشتگ‌هایی که مربوط به پست و یا مهارت شما می‌باشد استفاده کنید .

  • استراتژی داشته باشید

در تولید محتواهایتان استراتژی داشته باشید . استراتژی به شما کمک می‌کند که در یک چارچوب از قبل طراحی شده محتواهایتان را به اشتراک بگذارید . این کار باعث می‌شود که تمام وسایل شما با برنامه‌ریزی دقیق انجام بشود و حتی در زمان شما نیز صرفه‌جویی می‌کند . داشتن استراتژی باعث می‌شود ارزش خودتان هم نیز بالا برود برای مثال اگر به شما پیشنهاد کاری بشود که متناسب با چهارچوب شما نباشد باید آن را رد کنید و همکاری‌هایی که در زمینه کاری شما می‌باشد را بپذیرید . در واقع برای کار خود ارزش قائل شوید.

نکات طلایی برای افزایش بازدید در لینکدین

 

افزایش بازدید در لینکدین با استفاده از استیکر

لینکدین برای بهبود تعامل درون برنامه‌ای استیکرهای صفحه و همینطور شخص را به برنامه خود اضافه کرده است که این یک فرصت عالی برای کسانی است که از این پلتفرم برای کسب و کار خود استفاده می‌کنند زیرا که باعث ترافیک بیشتری در صفحه شخصی شما خواهد شد.

کارشناس رسانه‌های اجتماعی مت ناوارا تصاویری را ارسال کرده است که نشان می‌دهد علاوه بر لینک سایت می‌تونید شخص یا صفحه دلخواهتان را هم تبدیل به لینک کنید که به افزایش تعامل شما در برنامه کمک می‌کند.

این موضوع یک نکته قابل توجهی دارد و آن هم این است که لینکدین هر سه ماه یکبار سطوح ثبت شده را بررسی می‌کند که این کار با بیشتر شدن پست‌های تجاری تعامل را در قسمت feed برنامه بیشتر می‌کند .لینکدین هم روند آن را با استفاده از برچسب‌های مختلف مانند لینک و پست‌های بومی متغیر، آسان می‌کند.

قبلا استوری‌های لینکدین کار نمی‌کردند حالا به پست‌های معمولی برنامه برچسب‌ها و قالب‌های جدید اضافه شده‌اند تا برنامه پیشرفته‌تر شود و حضور بیشتر کاربران را در بر بگیرد که این موضوع باعث افزایش تعامل هم می‌شود. لینکدین برنامه‌ای است که به فعالیت‌های بیشتر برای ارت‌های شما جلا می‌بخشد مخصوصاً برای افرادی که به دنبال ساخت برند شخصی خودشان هستند .

شما می‌توانید از لینکدین سود ببرید و آن را محل مناسبی برای شناخت برند خود و میزان دسترسی افراد بیشتر برای صفحه شخصی خود بدانید. ایرانی لایک نیز اینجاست که به شما در شناخت و ساخت برندتان کمک چشمگیری بکند. پس اگر در زمینه شبکه اجتماعی لینکدین و یا هر پلتفرم دیگری سوالی داشتید می‌توانید آن را مطرح کنید تا تیم مجرب ما به تمامی سوالات شما پاسخ کامل و مفید بدهد.


امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *