انتقال چت واتساپ از اندروید به آیفون

انتقال چت واتساپ از اندروید به آیفون

برای انتقال چت واتساپ از اندروید به آیفون به مشکل برخورده اید؟ زمان‌هایی پیش می‌آید که شما قصد عویض موبایل همراه خود را دارید اما می‌خواهید که چت‌های شما که در پلتفرم واتساپ می‌باشد همچنان به دلایل شخصی می‌خواهید حفظ شود و با نصب مجدد برنامه پاک نشود .

اگر می‌خواهید که نحوه انتقال چت واتساپ از سیستم عامل اندروید به آیفون را آموزش ببینید این مقاله از ایرانی لایک را دنبال کنید .‏WhatsApp یک برنامه ارتباطی است که عمدتاً برای پیام رسانی بین دستگاه های تلفن همراه با سیستم عامل های مختلف از جمله Android یا iOS استفاده می شود.

این به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های متنی، تماس‌های صوتی ، تصاویر، ویدیوها، فایل‌های GIF، برچسب‌ها، فایل‌ها، داده‌های مکان، ایموجی‌ها و سایر محتوای رسانه‌ای را در میان چت‌های گروهی یا مکالمات فردی ارسال کنند. این ویژگی ها عبارت اند از اعلان های فوری، رسید خواندن، وضعیت تحویل، در دسترس بودن آفلاین، و همگام سازی چند دستگاه.

این سرویس با ویژگی‌های اولیه رایگان است، اما برنامه‌های ممتاز مانند تماس ویدیویی، فضای ذخیره‌سازی گسترده، تاریخچه چت بایگانی یا صادرات و گزینه‌های امنیتی پیشرفته ‌تر را ارائه می‌دهد. این پلتفرم بسیار کاربردی  توسط ویکتور مایرشونبرگر و مارک زاکربرگ در اکتبر 2010 تأسیس شد.

از تاریخ امروز بی ش از دو میلیارد کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان دارد که آن را به یکی از محبوب ترین برنامه های شبکه اجتماعی در سراسر جهان تبدیل می کند. این اپلیکیشن به دلیل ارائه خدمات پیام رسانی رایگان، قابل اعتماد و بین پلتفرمی به کاربرانش شناخته شده است.واتس‌اپ علاوه بر سرویس‌های پیام‌رسان امن، ویژگی‌های مختلفی را برای بهبود تجربه کاربری معرفی کرده است، از جمله:

‏1. WhatsApp Business: یک برنامه مجزا که به طور خاص برای مشاغل کوچک طراحی شده است تا به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و فعالیت های تجاری آنها را مدیریت کنند.

‏2. واتساپ Payments: سرویس پرداختی که کاربران را قادر می سازد تا پول را درون برنامه ارسال و دریافت کنند.

‏3. چت گروهی: واتس اپ به کاربران اجازه می دهد تا گروه هایی با حداکثر 256 عضو ایجاد کرده و به آنها بپیوندند، که آن را برای ارتباط در تیم ها یا حلقه های اجتماعی ایده آل می کند.

‏4. وضعیت: قابلیتی که به کاربران امکان می دهد عکس ها، ویدیوها و GIF ها را برای مدت 24 ساعت با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند، شبیه به استوری های اینستاگرام یا اسنپ چت. که البته ما می‌توانید تمام این اطلاعاتی که در اختیارتان قرار دارد را به سیستم عامل جدیدتان در صورت تمایل انتقال دهید . می‌پرسید چگونه ؟ پس همراه ما باشید .

انتقال چت واتساپ از اندروید به آیفون

نکاتی که قبل از انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون را باید بدانید

قبل از اینکه بخواهید اطلاعات خود را از سیستم عامل اندروید به ios انتقال دهید باید یک سری نکات را رعایت کنید تا مراحل به درستی انجام شود . ایرانی لایک این نکات را در اختیار شما قرار داده است که شامل :

  • گوشی اندروید شما باید دارای نسخه اندروید 5 یا بالاتر از آن باشد .
  • همچنین نسخه آیفون شما بایدiOS 15.5 یا بالاتر از آن باشد.
  • حتماً قبل از انتقال اطلاعات باید برنامه ی move to iOS را روی تلفن همراه اندروید تان نصب کرده باشید .
  • حتماً آخرین نسخه از برنامه واتساپ را روی سیستم عامل اندرویدتان نصب کرده باشید.(یعنی قبل از اینکه تصمیم به انتقال اطلاعات گرفته باشید باید آخرین نسخه از این برنامه را استفاده کرده باشید .)
  • سیستم عامل اندروید و آیفون خود را به شبکهwi-fi یکسان متصل کنید. حواستان باشد که باتری موبایل های تان به اتمام نرسد .
  • در آخر اینکه باید از یک شماره در هر دو گوشی خود استفاده کرده باشید .

نکاتی که قبل از انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون را باید بدانید

نحوه انتقال چت واتساپ از اندروید به آیفون

در آخر به موضوع مهم این مقاله از ایرانی لایک می‌رسیم که چگونه می‌توان چت‌های خود را از طریق برنامه واتساپ بین دو سیستم عامل اندروید به آیفون انتقال دهیم. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید :

  1. در مرحله اول برنامه ی move to iOS را در گوشی اندروید خود باز کنید .
  2. تمام دستورالعمل‌های خواسته را انجام دهید ا زمانی که به صفحه‌ای برسید که درخواست رمز عبور می‌کند .
  3. صفحه‌های تنظیمات اولیه آیفون خود را مرور کنید و زبان و کشور خود را انتخاب کنید .
  4. پس از رسیدن به صفحه شروع گزینه ی set up manually را انتخاب کنید.
  5. آیفون را به شبکه وای فای که گوشی اندروید را متصل کرده‌اید وصل کنید .
  6. دستورالعمل‌های خواسته را مانند تنظیم face ID و ایجاد رمز عبور انجام دهید .
  7. زمانی که به صفحه Apps وdata رسیدید گزینه ی move data from android را انتخاب کنید.
  8. مجدد دستورالعمل‌های خواسته را دنبال کنید .
  9. شماره را در گوشی اندرویدی خود وارد کنید و گزینهconnection را بزنید .
  10. در صفحه ی Transfer data می‌توانید اطلاعاتی را که قصد انتقال دارید را انتخاب کنید .
  11. واتساپ را به عنوان یکی از گزینه‌ها انتخاب کنید .
  12. زمانی که از انجام مراحل مطمئن شدید روی گزینه استارت بزنید .
  • این نکته را در نظر بگیرید که نتقال می‌تواند از چند دقیقه تا چند ساعت نیز طول بکشد و این مدت زمان به مقدار اطلاعاتی که برای انتقال انتخاب کرده‌اید بستگی دارد .

13. پس از تکمیل انتقال اکانت واتساپ شما و بقیه اطلاعاتی که انتخاب کرده‌اید ر سیستم عامل جدیدتان یعنی آیفون قرار می‌گیرد .

نحوه انتقال چت واتساپ از اندروید به آیفون هم یکی دیگه از مسائل‌های م شبکه‌های اجتماعی می‌باشد که یک سری از افراد روش انجام آن را نمی‌دانند. حتی یک سری دیگر هم تصور می‌کنند که این کار غیر ممکن می‌باشد زیرا که واتساپ مثل دیگر اپلیکیشن‌های اینستاگرام یا تلگرام ا حذف نصب و مجدد نصب کردن آن اطلاعات و داده‌های شما برنمی‌گردد .

اما این موضوع دیگر مشکل به حساب نمی‌آید زیرا که ما روش انتقال اطلاعات و داده‌های شما را در این مقاله آموزش دادیم . امیدواریم که توانسته باشیم کمک کوچکی به شما عزیزان کرده باشیم. در صورت هرگونه سوال و مسئله ای می توانید با ما در میان بگذارید .

نحوه انتقال چت واتساپ از اندروید به آیفون

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *