حذف اکانت اسنپ چت

حذف اکانت اسنپ چت

حذف اکانت اسنپ چت یا همان Snapchat ساده وسریع انجام می شود در این قسمت ما مشاورین ایرانی لایک می خواهیم آن را به شما آموزش بدهیم.

اسنپ چت (snapchat) یکی از برنامه های بسیار محبوب و پر طرفدار در شبکه های اجتماعی است. در کنار اینکه شما در اسنپ چت دوستان خود را دنبال می کنید، امکانات جالب تری نیز در اختیار شما قرار گرفته می شود. در اسنپ چت شما در واقع تصاویر و ویدیو ها را که snaps نام دارند برای مخاطبان و دوستان خود می توانید ارسال بکنید. نکته جالب این است که تمام snaps ها بعد از مشاهده توسط مخاطبتان به صورت خودکار حذف می شوند.

شاید شما برای حذف اکانت اسنپ چت دلایل خود را دارید پس تا آخر این مقاله همراه ما ایرانی لایک باشید تا آموزش جامعی از نحوه حذف اکانت اسنپ چت را دریافت بکنید.

نکته مهم ‌و قابل توجهی که در حذف اکانت Snapchat وجود دارد این است که شما بعد از حذف اکانت اسنپ چتتان نخست اکانت شما به حالت غیر فعال در می آید.

شما وقتی برای حذف اکانتتان اقدامات لازم را انجام بدهید اکانت شما به مدت سی روز غیر فعال خواهد شد. در طول این سی روز شما می توانید دوباره به اکانت اسنپ چتتان وارد بشوید و اکانت شما فعال می شود و حتی تنظیمات اکانت شما به حالت اولیه خود باز می گردد. بعد از گذشت سی روز حساب شما و اطلاعتتان برای همیشه به حالت غیر قابل برگشت حذف خواهد شد.

در ادامه مقاله ما به شما تمام روش های دیلیت کردن اکانت Snapchat در گوشی های آیفون، اندروید و همچنین دسکتاپ را به شما آموزش می دهیم.

حذف اکانت اسنپ چت

 

ذخیره کردن اطلاعات اکانت اسنپ چت

قطعا قبل از اینکه بخواهید اکانت اسنپ چت خود را حذف کنید اطلاعاتی وجود دارد که شما شاید بخواهید آن ها را ذخیره کنید.

برای ذخیره کردن اطلاعات اسنپ چت قبل از حذف آن مراحل زیر را می توانید دنبال کنید.

  • اکانت اسنپ چت خود را باز کنید.
  • در گوشه سمت چپ و بالا بر روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید.
  • وارد بخش تنظیمات یا Settings اسنپ چت خود بشوید.
  • گزینه Privacy Controls را انتخاب کنید.
  • بر روی گزینه My Data کلیک کنید.
  • تمام اطلاعات شما به تفکیک در اینجا وجود دارد. بخش های مورد نظرتان را انتخاب بکنید و بر روی گزینه Next ضربه بزنید.
  • یک بازه تاریخی برای اطلاعاتتان باید وارد کنید.
  • بعد از درج بازه تاریخی، شما باید ایمیل معتبری وارد کنید. بعد از وارد کردن ایمیل بر روی گزینه submit ضربه بزنید.

یک ایمیل همراه با فایل پشتیبانی از اطلاعاتی که اقدام به ذخیره آن ها کرده اید برای شما ارسال می شود. اگر بر روی گوشی خود فضای کافی برای ذخیره کردن اطلاعات مورد نیازتان ندارید، به راحتی آن را می توانید بر روی دسکتاپتان باز کنید.

دیلیت اکانت اسنپ چت در گوشی

وقتی می خواهید اکانت خود در اسنپ چت را پاک کنید فرقی ندارد که گوشی شما آیفون و یا اندروید باشد. اسنپ چت برای حذف اکانت شما یک لینک در صفحه پشتیبانی خودش قرار داده است که برای گوشی های آیفون و اندروید یکسان است.

برای اینکه بتوانید از طریق گوشی خود اکانت اسنپ چت خود را حذف کنید لطفا مراحل زیر را دنبال بکنید.

  • در گوشی خود وارد اپلیکیشن Snapchat خود بشوید.
  • در گوشه سمت چپ و بالا بر روی آیکون پروفایل ضربه بزنید.
  • وقتی وارد پروفایل خود شدید، در گوشه سمت راست و بالا آیکون تنظیمات یا همان چرخ دنده را پیدا کنید و بر روی آن ضربه بزنید.
  • وارد بخش پشتیبانی یا Support بشوید. در بخش پشتیبانی گزینه I Need Help را انتخاب بکنید.
  • یک صفحه برای شما به نمایش گذاشته می شود گزینه My Account & Security را انتخاب بکنید.
  • بر روی گزینه How Do I Delete My Snapchat Account ضربه بزنید.
  • صفحات راهنما برای شما به نمایش گذاشته می شود. وارد بخش دوم این راهنما بشوید یک لینک آبی رنگ به نام Accounts Portal وجود دارد وارد این لینک بشوید.
  • در صفحه ای که برای شما باز می شود نام کاربری و همچنین رمز عبور خود را وارد کنید. در نهایت بر روی گزینه Continue ضربه بزنید.
  • در نهایت بعد از طی تمام مراحل بالا اکانت شما به مدت سی روز به حالت غیر فعال در می آید. بعد از گذشت سی روز اگر شما وارد اکانت کاربری خود نشوید حساب اسنپ چت شما کاملا به طور غیر قابل برگشت حذف خواهد شد.

در طول این سی روز مخاطبان و دوستان شما نمی توانند با شما ارتباط برقرار کنند و اکانت شما برای آن ها قابل نمایش نخواهد بود. بعد از گذشت این سی روز اکانت شما شامل حساب ها، پیام ها، مخاطبان، اسنپ ها، چت ها و… به طور غیر قابل برگشت حذف می شود.

دیلیت اکانت اسنپ چت در دسکتاپ

علاوه بر پاک کردن اکانت اسنپ چتتان از گوشی های آیفون و اندروید شما به راحتی می توانید اکانت کاربری خود را از دسکتاپ نیز حذف کنید.

برای حذف کردن اکانت اسنپ چتتان از دسکتاپ کافی است مراحل ساده زیر را طی بکنید.

  • در دسکتاپ وارد بخش اکانت های اسنپ چت بشوید.
  • نام کاربری و رمز عبور اسنپ چت خود را در صفحه ای که برای شما باز می شود وارد کنید.
  • مجددا رمز عبور خود را برای تایید وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه Continue ضربه بزنید.
  • با انجام مراحل ساده بالا اکانت شما در ابتدا برای مدت سی روز غیر فعال و بعد از گذشت سی روز به طور کامل حذف خواهد شد.

راه اندازی مجدد اسنپ چت

وقتی مراحل حذف اکانت اسنپ چت خود را طی کردید ممکن است شما از حذف اکانت خود پشیمان بشوید. اگر کمتر از سی روز از حذف اکانت شما بگذرد شما می توانید به راحتی اکانت خود را بازیابی کنید و فعالیت خود را در همان اکانت خودتان ادامه بدهید. راه اندازی مجدد اسنپ چت در گوشی بسیار ساده است. کافی است اپلیکیشن اسنپ چت خود را باز کنید و نام کاربری و رمز عبور خود را در آن وارد کنید.

بعد از وارد کردن رمز عبور، اسنپ چت از شما سوال می کند آیا شما تمایل دارید اکانت خود را مجددا فعال بکنید؟ روی گزینه بله ضربه بزنید تا اکانت شما با تمام اطلاعات محددا برای شما راه اندازی بشود. در این بخش از مقالات آموزشی ایرانی لایک ما سعی کردیم روش پاک کردن اسنپ چت در گوشی آیفون و اندروید همچنین در دسکتاپ را به شما آموزش بدهیم علاوه بر آن در صورت پشیمانی از حذف اکانتتان، راه اندازی مجدد آن را برای شما گفتیم.

برای دریافت سایر مقالات آموزشی کاربردی و رایگان می توانید وارد قسمت مقالات از مرجع معتبر ایرانی لایک بشوید.

شما مخاطبان عزیز همچنین می توانید تمام سوالات و ابهامات خود از این مقاله را در زیر قسمت نظرسنجی از سایت محبوب ایرانی لایک درج کنید. بعد از درج نظر شما در اسرع وقت به شما پاسخ داده خواهد شد.

راه اندازی مجدد اسنپ چت

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *