دلایل معلق شدن اکانت توییتر و نحوه رفع ساسپند توییتر

اگرچه توییتر مکانی شهودی و رایگان برای ابراز وجود است، اما به این معنی نیست که شما فقط می توانید هر کاری را که می خواهید در آنجا انجام دهید. دلایل زیادی وجود دارد که توییتر حساب‌ ها را محدود یا تعلیق می کند که بهتر است با آن ها آشنا شوید تا بتوانید پست خود را با این قوانین تطبیق دهید و از اشتباه جلوگیری کنید.

دلایل معلق شدن اکانت توییتر و نحوه رفع ساسپند توییتر

قوانین تعلیق توییتر را ممکن است همه کاربران این پلتفرم محبوب ندانند، اما بهتر است اکنون از این قوانین آگاه باشید تا این که پس از تعلیق حساب کاربری خود در مورد آن ها بدانید. در واقع، افرادی که تعلیق می ‌شوند و نتیجه مطلوب را از درخواست تجدید نظر نمی ‌گیرند، باید دوباره تلاش خود را برای ایجاد پیروان قوی شروع کنند.

 

تیم ایرانی لایک در مورد برخی از این قوانین که اخیراً  اعلام شده است تحقیق نموده و آن ها را در اختیار شما قرار داده است تا هیچ یک از قوانین توییتر را نقض نکنید. دلایل متعددی وجود دارد که توییتر حساب شما را تعلیق می کند، بهتر است این قوانین را بدانید تا از خطر ساسپند شدن در امان باشید.

 

برخی از رایج ترین دلایل ساسپند شدن اکانت توییتر را تیم ایرانی لایک گرد آوری کرده است. بنابراین تا انتها همراه ما باشید.

 

دلایل معلق شدن اکانت توییتر و نحوه رفع ساسپند توییتر

 

  • تعامل تهاجمی

 

توییتر بر اساس تعامل ساخته شده است، لایک‌ ها، ریتوییت‌ ها و فالوور هایی که دریافت می‌ کنید و با آن ها درگیر هستید. مشارکت در توییتر مهم است، اما اگر بیش از حد در این کار زیاده ‌روی کنید، توییتر ممکن است فکر کند که سیستم را برای استفاده بیشتر از پلتفرم دستکاری می‌ کنید.

از زمانی که ایلان ماسک مسئولیت پلتفرم توییتر را بر عهده گرفت، محدودیت های واضح تری ایجاد کرد. این محدودیت ها ممکن است در آینده تغییر کنند، اما اگر می خواهید بدانید در آخرین به روز رسانی به چه صورت بوده است، همچنان همراه تیم ایرانی لایک باشید.

  • شما نمی توانید بیش از 400 حساب جدید را در روز دنبال کنید. اگر به این حد رسید، یک پیغام خطایی دریافت خواهید کرد، به این معنی که باید مکث کنید و امیدوار باشید که حساب شما به حالت تعلیق در نیاید.
  • دیگر نمی ‌توانید بیش از5000 نفر را دنبال کنید.
  • همچنین محدودیتی برای تعداد توییت هایی که می توانید در یک روز ارسال کنید وجود دارد. شما باید روی 2400 توییت و ریتوییت در روز متوقف شوید یا با یک پیام خطا مواجه شوید. این ها به فواصل نیم ساعتی تقسیم می شوند، بنابراین سعی کنید کمتر از 100 توییت در ساعت داشته باشید. به خاطر داشته باشید که در الگوریتم توییتر ریتوییت ها نیز توییت محسوب می شوند.
  • شما نمی توانید روزانه بیش از 500 پیام مستقیم ارسال کنید، این اقدامی با هدف کاهش ارسال هرزنامه است.
  • در عرض یک ساعت نمی توانید بیش از 4 بار ایمیل حساب خود را تغییر دهید.
  • اگر زیاد لایک و ریتوییت کنید، از نظر توییتر مشکوک به نظر می رسید.
  • با نظر دادن کمی متفاوت است. عبارات بی مزه یکسان را بار ها و بار ها تکرار نکنید. ارسال مکرر پاسخ های تکراری و نا خواسته به بسیاری از حساب ها نیز در الگوریتم توییتر رفتار هرزنامه محسوب می شود.
  • پست کردن و سپس حذف مکرر یک محتوا در یک بازه زمانی محدود نیز می تواند حساب شما را تهدید کند و شما را مانند یک حساب هرزنامه جلوه دهد.
  • ارسال مکرر توییت یا ارسال پیام های مستقیم متشکل از پیوند های به اشتراک گذاشته شده بدون تفسیر یکی از اصلی ترین اقداماتی است که توییتر می تواند حساب شما را به حالت تعلیق درآورد.
  • اگرچه اخیراً استفاده از ابزار های اتوماسیون برای توییتر محدود شده است، برخی از آن ها هنوز در دسترس هستند. هنگام استفاده از آن ها باید بسیار مراقب باشید، به خصوص زمانی که آن ها را برای فالو کردن و آنفالو کردن افراد برای به دست آوردن فالوور خود به کار می گیرید.
  • همچنین هنگام خود کارسازی نظرات، لایک ‌ها و بازتوییت ‌ها مراقب باشید. اگر شما دارای ابزاری هستید که این کار را برای شما انجام می دهد، به احتمال بسیار زیاد پرچم گذاری خواهید شد.
  • اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما مرتب است و به دلیل تنبلی برگه ها اسپم نمی شوید. همان طور که دستورالعمل های توییتر بیان می کند، شما در نهایت مسئول اقدامات انجام شده با حساب خود یا برنامه های مرتبط با حساب خود هستید.
  • دنبال کردن و لغو فالو کردن شدید افراد در مدت زمان کوتاه

این یکی از واضح ترین دلایل ساسپند شدن است. دنبال کردن و سپس لغو فالو کردن تعداد زیادی از حساب‌ ها در تلاش برای افزایش تعداد فالوور های خود، می ‌تواند به طور بالقوه منجر به دسته ‌بندی توییتر شما در زیر اسپم شود. نکته دیگر این است که از گذر از محدودیت 1000 نفری خودداری کنید.

اگر چندین بار متوالی به این حد برسید، توییتر متوجه خواهد شد و این خوب نخواهد بود. می‌ توانید برخی از افرادی را که شما را دنبال نمی‌ کنند، همچنین برخی از کاربران غیر فعالی را که برای مدتی توییت نکرده ‌اند، آنفالو کنید.

  • پس از ایجاد حساب کاربری خود، افراد زیادی را دنبال کنید

کاربران جدید توییتر بیش از حد هیجان زده می شوند. آن ها به دنبال همه افراد مشهور مورد علاقه خود هستند و صد ها نفر از آن ها را در روز اول دنبال می کنند. این کاربران جدید 1000 نفر را دنبال می کنند در صورتی که فقط 50 دنبال کننده دارند.

توییتر این نوع حساب ها را دوست ندارد و آن ها را با اسپم ها و دنبال کنندگان جعلی مرتبط می کند. توییتر هر کاری که می تواند انجام می دهد تا کاربرانی را که جعلی به نظر می رسند، چه آن کاربران جعلی باشند یا نباشند به حالت تعلیق درآورد.

  • توییت کردن بیش از حد

هیچ کاربری نمی تواند بیش از 1000 بار در روز توییت کند. اگر چندین بار در حال رسیدن به حد مجاز باشید، توییتر در نهایت حساب شما را به حالت تعلیق در می آورد. توصیه  تیم ایرانی لایک این است که کمتر از 100 توییت در روز باقی بمانید.

برای اکثر مردم، این موضوع جای نگرانی نخواهد داشت، زیرا تعداد کمی از مردم زمان کافی برای ارسال 100 توییت در روز دارند. اگر احساس می‌ کنید که نیاز به ارسال بیش از 100 پست در روز دارید، باید این پست ها را بین چندین شبکه اجتماعی تقسیم کنید.

  • لایک کردن تعداد زیادی توییت

شما مجاز به لایک کردن تعداد مشخصی توییت در روز می باشید، به خصوص اگر به تازگی اکانت خود را ایجاد کرده باشید. یک راه خوب برای جایگزینی توییت های مورد علاقه، ارسال DM به آن افراد است. این نه تنها خطر تعلیق حساب شما را کاهش می دهد بلکه DM ها، پیام های شخصی تر برای افرادی هستند که محتوای شما را به اشتراک گذاشته اند یا چیزهای خوبی در مورد شما گفته اند.

  • اسپم کردن افراد

وقتی مردم به ارسال هرزنامه فکر می کنند، به رباتی فکر می کنند که هر روز 500 توییت در مورد یک موضوع ارسال می کند. با این حال، هرزنامه همچنین به معنای ارسال تعداد زیادی توییت، حتی اگر 24 توییت در روز باشد و عدم گفت و گوی زیادی با فالوور های خود است. این یک تعریف خشن برای افرادی است که قصد ارسال هرزنامه را ندارند، اما با وجود تعریف واقعی، ممکن است دنبال کنندگان خود را اسپم کنید. مکالمه با فالوور های خود به توییتر نشان می دهد که شما یک فرد واقعی هستید و باعث می شود توییتر کمتر حساب کاربری شما را به این دلیل ساسپند کند.

  • ایجاد تعداد زیادی اکانت توییتر هرزنامه

هرزنامه بسیار آزار دهنده و کاملاً در تضاد با اصول پلتفرم توییتر است. بیشتر تعلیق حساب ها به این دلیل است که حساب ها هرزنامه یا جعلی هستند. طبق الگوریتم توییتر، هرزنامه می ‌تواند چیز های مختلفی باشد. اگر توییتر حساب شما را به حالت تعلیق درآورد، ممکن است به این دلیل باشد که رفتار شما بیش از حد خود تبلیغی و مزاحم به نظر رسیده است.

 

  • ارسال دی ‌ام‌ های نا خواسته با لینک‌ هایی به وب ‌سایت ‌های کلیدی هرزنامه محسوب می‌ شود.
  • ارسال پاسخ‌ ها، نام ‌گذاری ‌ها یا پیام‌ های پیامکی در حجم زیاد به عنوان رفتار هرزنامه تلقی می‌ شود.
  • ارسال مکرر DM های مشابه خوب نیست.
  • ارسال مکرر مطالب مشابه نیز ممنوع است.
  • پرچم هرزنامه همچنین هنگامی که افراد را به صورت دستی یا خودکار به فهرست ها یا لحظات به روشی بی امان و تهاجمی اضافه می کنید، بلند می شود.
  • ایجاد چندین حساب کاربری و بازتوییت مجدد آن حساب ها به منظور جلب مشارکت بیشتر مجاز نیست. البته داشتن چند حساب مشکلی ندارد، اما نباید فقط به این دلیل با آن حساب درگیر شوید. بازنشر اکانت دومتان گاهی اوقات خوب است، اما انجام چندین بار در روز خوب نیست.

 

 

  • آزار و اذیت مردم

 

قبل از این که توییت خود را آپلود کنید به آنچه می گویید فکر کنید. اگر کاربری مخاطبش را مورد آزار و اذیت قرار دهد، آن شخص به احتمال زیاد آن کاربر را برای آزار و اذیت به توییتر گزارش می دهد. اگر افراد زیادی آن کاربر را برای آزار و اذیت گزارش کنند، توییتر وضعیت را بررسی می کند و به احتمال زیاد آن حساب را تعلیق می کند.

 

 

  • مواقعی که توییتر فکر کند حساب شما هک شده یا به خطر افتاده است

 

اگر چه این تقصیر شما نیست، اما اگر توییتر فکر کند حساب شما هک شده یا به خطر افتاده است، ممکن است حساب شما را تا زمانی که بتوانید آن را بازیابی کنید به حالت تعلیق در می آورد. بنابراین حتما لیست برنامه های شخص ثالث خود را نگاه کنید و مطمئن شوید که هیچ یک از آن ها بر خلاف قوانین توییتر برنامه ریزی نشده باشند.

 

 

  • توییت کردن محتوای نامناسب

 

در برخی موارد، ممکن است توییت کردن محتوا های نا مناسب تقصیر شما نباشد. به همین دلیل بسیار مهم است که از هک شدن حساب خود جلوگیری کنید.  علاوه بر این، رمز عبوری را انتخاب کنید که تشخیص آن سخت باشد. اگر رمز عبور شما 8 کاراکتر است، پس خیلی کوتاه است

 

بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل این است که هک کردن حساب خود را برای کسی سخت تر کنید. همچنین تنها راه حل این مشکل در وهله اول دی اکتیو و غیر فعال کردن اکانت و توییت نکردن محتوای نامناسب است.

 

 

به منظور جلوگیری از این مشکل حساب توییتر خود را ایمن کنید. برای یک لایه حفاظتی اضافی، احراز هویت دو مرحله ای را در نظر بگیرید. علاوه بر ارائه رمز عبور، از شما خواسته می شود یک کلید امنیتی وارد کنید. این اقدام ایمنی اضافی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که فقط شما می توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

 

برای دسترسی به احراز هویت دو مرحله ‌ای در پلتفرم توییتر، کاربران به اشتراک آبی توییتر نیاز دارند، اشتراک ماهانه پرداختی که امکان احراز هویت دو مرحله‌ ای SMS را فراهم می‌ کند. با این حال، اگر نمی ‌خواهید برایTwitter Blue هزینه کنید، می ‌توانید حساب توییتر خود را با یک برنامه احراز هویت مانند Google Authenticator یا LastPass Authenticator ایمن کنید.

 

 

  • استفاده نادرست از ترند ها و هشتگ های محبوب

 

قبل از این که چیزی را توییت کنید و یا از چیزی برای توییت های خود استفاده کنید، مطمئن شوید که معنی آن را می دانید. در صورتی به دلیل استفاده نادرست از هشتگ ها و روند ها تعلیق می شوید که به طور مداوم چند بار در روز از ترند ها و هشتگ های محبوب سوء استفاده کنید.

 

توییتر نمی ‌خواهد اخبار یا رویداد ها تفسیر نادرست شوند، به همین دلیل است که این قانون را برای افرادی که این کار را به طور مداوم و روزانه انجام می ‌دهند، اجرا می ‌کند.

 

 

  • اتوماسیون

 

خودکار کردن پست ‌های شما در بیشتر مواقع کاملاً خوب است و توسط توییتر پذیرفته می ‌شود. نکته کلیدی این است که شما باید فردی باشید که اقدامی را برای فعال کردن یک اتوماسیون خاص انجام می دهد.

 

به طور طبیعی، محتوای خودکار شما باید تمام قوانین اساسی توییتر در مورد ایمنی، حریم خصوصی، سوء استفاده و غیره را نیز رعایت کند. این بدان معنی است که قبل از اجازه دادن به یک برنامه شخص ثالث برای دسترسی یا استفاده از حساب شما، باید مطمئن شوید که برنامه را به طور کامل بررسی کرده اید و متوجه شده اید که چه کاری انجام خواهد داد. این مسئولیت شماست.

 

می ‌توانید پاسخ‌ ها یا اشاره‌ های خودکار را ارسال کنید تا زمانی که کاربر چه از طریق پاسخ یا DM برای شما روشن کرده باشد که با آن موافق است. شما همچنین باید راهی روشن و آسان برای جلوگیری از انصراف کاربر از توییت‌ های خودکار خود ارائه دهید و نباید از عملکرد پاسخ خودکار برای ارسال هرزنامه ‌ها سوء استفاده کنید. همین امر در مورد DM های خودکار نیز صدق می کند.

 

شما نمی‌ توانید لایک ‌ها، دنبال کردن و عدم فالو کردن کاربران و یا اضافه کردن افراد به فهرست‌ ها را خودکار کنید.

 

 

  • دلایل ایمنی

یک پلتفرم آنلاین مانند توییتر زمانی رشد می کند که مردم برای اشتراک گذاری احساس امنیت کامل کنند. وقتی افراد مورد آزار و اذیت قرار می گیرند، محیط امن توییتر از بین می رود. حتی وقتی با هم مخالفیم، باز هم باید مراقب هم باشیم.

در اینجا تیم ایرانی لایک چند نکته برای ایمن نگه داشتن حضور توییتر برای دیگران و جلوگیری از تعلیق آورده است.

 

اگر رفتار توهین آمیز داشته باشید، توییت یا DM شما گزارش می شود و به سادگی حساب خود را از دست خواهید داد. احتمال کمی وجود دارد که بتوانید آن را پس از درخواست تجدید نظر پس بگیرید که منطقی است. توییتر به معنای گسترش نفرت نیست. در واقع، اگر توییت ‌ها، ریتوییت ‌ها یا نظرات شما تحت هر یک از دسته‌ های زیر قرار گیرند، توییتر با شما مهربان نخواهد بود.

 

  • خشونت: به هیچ وجه نمی توانید خشونت را تحریک یا ترویج کنید.
  • آزار و اذیت: شما نمی توانید با تشویق دیگران به انجام آن، محتوای توهین آمیز را به اشتراک بگذارید یا به طور مستقیم یا غیرمستقیم از شخصی سوء استفاده کنید.
  • رفتار نفرت انگیز: همانطور که در وب سایت توییتر آمده است، شما نمی توانید مستقیماً به افراد دیگر بر اساس نژاد، قومیت، منشاء ملی، طبقه، گرایش جنسی، جنسیت، هویت جنسی، وابستگی مذهبی، سن، ناتوانی یا بیماری جدی حمله کنید. توییتر برای همه در نظر گرفته شده است، بنابراین هرگز برای مردم تبعیض قائل نشوید.
  • خود آزاری: نباید در توییتر خود آزاری یا خودکشی را تشویق کنید.
  • رسانه های حساس: این اصطلاح نسبتاً کلی انواع بسیاری از رسانه های حساس را شامل می شود، از محتوای خشونت آمیز گرفته تا محتوای مستهجن، چه در توییت ها و چه در تصاویر بنر و تصاویر نمایه.
  • فعالیت های غیر قانونی: توییتر نمی خواهد ابزاری باشد که شما برای انجام معاملات غیرقانونی خود از آن استفاده می کنید.

 

 

  • دلایل حفظ حریم خصوصی

 

اگر کسی آدرس خانه یا شماره تلفن شما را در توییتر بگذارد تا همه ببینند چه احساسی خواهید داشت؟ چنین رفتاری ممنوع است. به طور مشابه، به اشتراک گذاری اطلاعاتی که افراد را قادر می سازد تا اطلاعات خصوصی شخصی را بدون رضایت آن ها هک کنند یا به آنها دسترسی پیدا کنند نیز مجاز نیست.

 

منطقاً، حتی تهدید به افشای چنین اطلاعاتی نیز مجاز نیست و این آزار و اذیت یا حتی باج ‌گیری است، اگر انعام یا تقاضای مالی همراه با تهدید وجود داشته باشد. همچنین نمی ‌توانید به کسی در ازای اطلاعاتی که ممکن است در اختیار داشته باشد، پیشنهاد پرداخت کنید.

 

این همچنین برای عکس‌ هایی که ترجیح می‌ دهید به‌ صورت آنلاین به اشتراک نگذارید نیز صدق می‌ کند، مانند عکس‌ های واضحی که در یک محیط صمیمی برای یک فرد خاص گرفته شده‌ اند.

 

 

  • اعتبار

 

توییتر تلاش می کند بر اساس حقیقت باشد، از کاربران گرفته تا محتوایی که به اشتراک می گذارند.

 

  • به همین دلیل است که اگر شخصیت شخص دیگری را بدزدید، معلق خواهید شد.
  • همچنین نمی توانید خود را جعل هویت کنید، چهره کسی را بدزدید و بدون رضایت از آن به عنوان چهره خود استفاده کنید.
  • شما همچنین نمی توانید اخبار جعلی را به اشتراک بگذارید.
  • شما نمی توانید حقوق مالکیت معنوی دیگران، از جمله حق چاپ و علامت تجاری را نقض کنید.

 

 

این ها دلایلی هستند که پلتفرم توییتر یک حساب کاربری را تعلیق یا محدود می کند. اگر حساب شما هیچ یک از این قوانین را نقض نمی کند، حساب شما امن خواهد بود. اگر حساب شما یکی از این قوانین را نقض می کند، باید هر چه سریعتر آن مشکل را برطرف کنید تا حساب شما در خطر نباشد.

 

 

 

چگونه حساب توییتر خود را بازگردانید

اگر به دلیل فعالیت مشکوک ساسپند شده باشید، ویژگی های خاصی برای مدت زمان مشخصی در دسترس شما نخواهد بود. فقط دنبال کنندگان شما می توانند فعالیت شما را در توییتر از جمله توییت ها، لایک ها، ریتوییت ها و غیره ببینند تا زمانی که این مدت زمان سپری شود.

 

معمولاً دو گزینه برای رفع محدودیت حساب خود دارید که شامل:

 

  • محدودیت های اعمال شده بر روی حساب خود را برای مدت زمان مشخص شده در لیست رعایت کنید.
  • برای تأیید شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود، دستورالعمل‌ ها را تکمیل کنید.

 

اگر این اتفاق بیفتد، همچنان می‌ توانید توییتر را مرور کنید، اما بدون درگیر شدن، مگر با ارسال پیام ‌های مستقیم به دنبال ‌کنندگان خود. فقط فالوور های شما می ‌توانند توییت‌ های گذشته شما را ببینند و بازدید کنندگان جدید نمایه شما پیامی را مشاهده می‌ کنند که به آن‌ ها از نقض احتمالی شما اطلاع می‌ دهد و از آن ها می ‌خواهد تایید کنند که آیا همچنان می ‌خواهند صفحه شما را ببینند یا خیر.

 

یک حساب محدود به این معنی است که توانایی شما برای استفاده از توییتر به طور معمول تحت تأثیر قرار می گیرد، اما حساب شما به حالت تعلیق در نمی آید. اما اگر توییتر حساب شما را به طور کامل تعلیق کرد، به جز درخواست تجدید نظر در مورد تصمیم گرفته شده توسط پلتفرم توییتر، کار زیادی نمی توانید انجام دهید.

 

در درخواست تجدید نظر خود، حتما نشان دهید که برای اشتباهات خود متاسف هستید و از آن ها درس گرفته اید. کمی همدلی و درک خود را نشان دهید و صبور باشید. توییتر سعی می کند فضایی دوستانه باشد و باید مطمئن شود که می تواند دوباره به شما اعتماد کند.

 

توییتر معمولاً حساب‌ ها را برای نقض مکرر یا درگیر شدن در فعالیت‌ های مشکوک در پلتفرم پرچم ‌گذاری می ‌کند. اگر توییتر مشکوک باشد که حساب شما هک شده یا به خطر افتاده است، ممکن است آن را قفل یا محدود کند تا زمانی که بتوانید صحت حساب خود را تأیید کنید. در صورت انجام رفتار های توهین آمیز و ممنوعه ممکن است حساب شما به طور موقت یا دائم به حالت تعلیق درآید.

 

اگر حساب توییتر شما قفل، محدود یا معلق است، مراحل زیر می تواند به شما کمک کند حساب خود را به وضعیت قبلی برگردانید. همراه تیم ایرانی لایک باشید.

 

 

در ابتدا علت تعلیق حساب توییتر خود را مشخص کنید تا بر اساس آن مراحل را طی کرده و حساب خود را بازگردانید.

 

ربات های جست و جوگر الگوریتم توییتر که بسیار حساس و باهوش طراحی شده اند، حساب‌ هایی را جست و جو می‌ کنند که شرایط خدمات را در پلتفرم توییتر نقض می ‌کنند. بنابراین اگر حسابی برخلاف قوانین توییتر باشد، حساب ممکن است در معرض تعلیق قرار گیرد.

 

شدت و مدت تعلیق توییتر بستگی به نوع تخلف حساب کاربری دارد. برخی از حساب‌ ها ممکن است به دلیل فعالیت‌ های مشکوک محدود یا قفل شوند، در حالی که ساسپند شدن حساب معمولاً برای متخلفان مکرر یا نقض یک خط‌ مشی خاص که خطری برای پلتفرم توییتر یا کاربران آن دارد، محفوظ است.

 

در اینجا با سه نوع از متداول ترین انواع  معلق شدن توییتر آشنا خواهید شد. بنابراین اگر حساب توییتر شما به هر دلیلی معلق شده است، احتمالاً تحت یکی از این دسته بندی ها قرار می گیرد.

 

چگونه حساب توییتر خود را بازگردانید

 

  • حالت فقط خواندنی

در این حالت الگوریتم توییتر به طور موقت توانایی اکانت مورد نظر را در بازه زمانی مشخصی برای توییت کردن، بازتوییت کردن یا لایک کردن پیام ها محدود می کند. در این حالت کاربر فقط مجاز است به پیام های مستقیم فالوور ها پاسخ دهد و توییت های موجود در تایم لاین خود را بخواند.

 

  • تأیید حساب

در این حالت الگوریتم توییتر ممکن است از دارندگان حساب بخواهد اطلاعات خود را از طریق آدرس ایمیل یا شماره تلفن تأیید کنند.

 

  • تعلیق دائمی

در این حالت الگوریتم توییتر برای مجرمان جدی، از طریق تعلیق دائمی حساب توییتر را به طور کامل از دید عموم حذف می کند و ایجاد حساب جدید را برای کاربر منع می کند.

 

اگر حساب شما برای مدت طولانی یا همیشه به حالت تعلیق در آمده است، باید حساب خود را غیر فعال کنید. حساب‌ های غیرفعال یک خطر امنیتی هستند و غیرفعال کردن حساب توییتر تعلیق شده می‌ تواند به شما کمک کند در رسانه‌ های اجتماعی ایمن بمانید.

 

وقتی وارد سیستم می‌ شوید، پیامی را مشاهده می ‌کنید مبنی بر این که حساب شما به دلیل فعالیت مشکوک قفل یا محدود شده است. برای تأیید شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود، دستورات را دنبال کنید. هنگامی که اطلاعات خود را تأیید کردید، رمز عبور خود را در اسرع وقت تغییر دهید تا احتمال هک شدن حساب خود را محدود کنید.

 

تنظیمات حریم خصوصی پیش‌ فرض پلتفرم توییتر به هر کسی اجازه می‌ دهد با توییت ‌های شما تعامل داشته باشد و آن ها را ببیند. اگر می‌ خواهید افرادی که توییت ‌های شما را می ‌بینند محدود باشند، باید وارد تنظیمات شوید و حریم خصوصی را تنظیم کنید.

 

این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه حساب X قفل شده یا معلق خود را از تأیید اطلاعات شخصی تا ارسال درخواست تجدید نظر بازیابی کنید. بنابراین همچنان همراه تیم ایرانی لایک باشید.

 

  • نحوه تأیید حساب های قفل شده و محدود

 

  • می‌ توانید از طریق https://twitter.com یا برنامه تلفن همراه خود وارد X شوید.
  • گزینه Start یا شروع را انتخاب کنید.
  • اگر با پیام هایی مشابه Your account has been locked یعنی حساب شما قفل شده است،Please verify your account یعنی لطفاً حساب خود را تأیید کنید یا Your account has been locked for security purposes یعنی حساب شما برای اهداف امنیتی قفل شده است، رو به رو شدید توییتر از شما می‌ خواهد شماره تلفن و یا آدرس ایمیل خود را برای تایید مالکیت اکانت وارد کنید.
  • اگر گزینه Start برای شما نمایان نشد، نمی توانید از طریق شماره تلفن یا آدرس ایمیل، حساب خود را بازیابی کنید.
  • این مشکل معمولاً زمانی اتفاق می ‌افتد که قبلاً از همان شماره تلفن یا آدرس ایمیل به منظور رفع تعلیق استفاده کرده باشید ، یا این که گزارش اکانت شما به دلیل نقض قوانین پلتفرم X داده شده باشد.
  • در این صورت می‌ توانید تا زمان بازگرداندن اکانت خود از طریق Continue to X/Twitter از حساب خود با ویژگی‌ های محدود برای مدت زمان مشخص شده استفاده کنید.
  • حال در صفحه جدید شماره تلفن خود را در فیلد مورد نظر وارد کنید.
  • نمی توانید از شماره تلفن جدید استفاده کنید چرا که پلتفرم X از شما می خواهد شماره تلفن مرتبط با حساب خود را وارد کنید.
  • پس از وارد کردن شماره تلفن، به انتخاب شما از طریق تماس یا پیام متنی توسط توییتر یک کد تأیید دریافت خواهید کرد.
  • اگر موفق نشدید تماس‌ تلفنی یا پیام‌ متنی را در شماره تلفن مرتبط با اکانت خود دریافت کنید، جهت تأیید از طریق آدرس ایمیل، گزینه Send email را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید و در فیلد مورد نظر، آدرس ایمیل خود را برای دریافت کد وارد کنید.
  • در صورتی که چند دقیقه پس از وارد کردن آدرس خود ایمیلی دریافت نکردید، توصیه می شود یخش پوشه های هرزنامه یا نامه های ناخواسته خود را بررسی کنید.
  • معمولا دریافت کد تایید از طریق ایمیل، تماس تلفنی یا پیام متنی چند دقیقه طول می کشد.
  • پس از دریافت کد، آن را در فیلد ارائه شده توسط X برای تأیید حساب خود وارد کنید.
  • سپس گزینه های Submit یا Verify را انتخاب کنید.

 

وقتی وارد سیستم می شوید، ممکن است پیام هایی ببینید که حساب شما در پاسخ به هرزنامه یا رفتار توهین آمیز قفل شده است. اگر پس از انجام مراحل تأیید اطلاعات حسابتان، همچنان اکانت شما رفع ساسپند نشد و احساس می‌ کنید حسابتان به اشتباه به حالت تعلیق درآمده است، در اقدام بعدی باید درخواست تجدید نظر بدهید.

  • ارسال ایمیل درخواست تجدید نظر برای تعلیق اشتباه

اگر از نظر پلتفرم X فعالیت حساب شما مشکوک باشد، معمولاً حساب شما قفل یا محدود می شود تا زمانی که از طریق آدرس ایمیل یا شماره تلفن احراز هویت خود را تأیید کنید. در صورتی که حساب شما محدود است و نمی‌ توانید از طریق ایمیل و شماره تلفن احراز هویت خود را تأیید کنید، شمارش معکوس برای بازیابی خودکار اکانت قابل مشاهده است. می‌ توانید منتظر بمانید تا محدودیت ‌ها به ‌طور خودکار در بازه زمانی بین 12 ساعت تا 7 روز رفع شوند.

 

اگر پس از سپری شدن مدت زمان ذکر شد، همچنان حساب شما مسدود می باشد و فکر می کنید این یک اشتباه است، می توانید برای لغو تعلیق حساب خود درخواست تجدید نظر کنید.

 

در یک مرورگر وب به لینک https://help.twitter.com/forms/general?subtopic=suspended بروید.

  • حال فرم رسمی تجدید نظر توییتر را تکمیل کنید.
  • اگر حساب شما به دلیل جعل هویت معلق شده است، نیاز به ارائه عکس مدرک شناسایی معتبر می باشد.
  • در فرم تجدید نظر، پلتفرم توییتر از شما توضیح می خواهد. تا حد امکان توضیح دهید که توییت ‌های شما قوانین توییتر را نقض نمی‌ کند.
  • اگر حساب شما هک شده و شما مسئول محتوای توییت شده نیستید، این موضوع را به صراحت در درخواست تجدید نظر خود توضیح دهید و ثابت کنید که اکنون حساب شما دوباره تحت کنترل شماست.
  • آدرس ایمیلی را وارد کنید که در دسترس باشد. چرا که توییتر از طریق آن با شما ارتباط برقرار می کند.
  • اگر حساب شما به این دلیل به حالت تعلیق درآمده است که X فکر می کند شما زیر سن قانونی هستید یا جعل هویت شخص دیگری هستید.
  • گزینه Upload image یا آپلود تصویر را مشاهده خواهید کرد.
  • در این صورت، باید روی گزینه ذکر شده کلیک کنید تا تصویر یک مدرک شناسایی معتبر را آپلود کنید.
  • فرم را ارسال کنید.
  • پس از پر کردن فرم، روی گزینه SUBMIT یا ارسال کلیک کنید.
  • زمانی که X در مورد حساب شما تصمیم بگیرد از طریق ایمیل با شما تماس خواهد گرفت. فقط باید یک بار درخواست تجدید نظر ارسال کنید.
  • تا حد امکان سعی کنید درخواست شما محترمانه باشد تا از لغو تعلیق حساب توییتر خود اطمینان حاصل کنید. 
  • رمز عبور توییتر خود را تغییر دهید

اگر اکانت توییتر شما به دلیل فعالیت های مشکوک به حالت تعلیق درآمد و کار اشتباهی انجام ندادید، بلافاصله بعد از بازگرداندن حساب خود، رمز عبور خود را تغییر دهید. اگر نمی توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • اگر از رایانه استفاده می‌ کنید، روی نماد  در سمت چپ کلیک کنید.
  • در Android، iPhone یا iPad منوی پیمایش در بالا سمت چپ را انتخاب کنید.
  • حال گزینه Settings & privacyبه معنی تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید.
  • سپس در منوی باز شده گزینه Your account به معنی حساب شما را انتخاب کنید.
  • اکنون گزینه Change your password را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید در فیلد های موجود رمز عبور فعلی و به دنبال آن رمز عبور جدید خود را وارد کنید.
  • گزینه Confirm Password یا تایید پسورد را انتخاب نمایید.
  • در انتها گزینه Save داخل کادر آبی رنگ را انتخاب کنید.
  • تخلفات را اصلاح و از تعلیق بیشتر خودداری کنید

اگر حساب شما به هر دلیلی قفل یا ساسپند شده است، اولین اقدام این است که اقدامات اصلاحی لازم را جهت رفع آن انجام دهید. اگر توییت یا محتوایی مخالف قوانین توییتر دارید را به سرعت حذف کنید.

 

 

  • استفاده از نرم افزار های تغییر آی پی برای رفع ساسپند توییتر

یک تغییر ناگهانی در مکان یا چندین ورود به حساب کاربری از موقعیت های مکانی مختلف، می تواند در الگوریتم توییتر به عنوان فعالیت مشکوک باشد و منجر به قفل شدن حساب توییتر شود. بنابراین اگر مرتب در حال سفر کردن هستید، حساب توییتر شما می تواند با مشکل ساسپند شدن رو به ور شود. بسته به کشور هایی که سفر می کنید، ممکن است با محدودیت های جغرافیایی بر خورد کنید. هنگام سفر می توانید با استفاده از نرم افزار تغییر آی پی، هر دو این مشکلات را بر طرف کنید.

 

نرم افزار تغییر آی پی، به منظور ایجاد یک شبکه امن و خصوصی استفاده می شود. از طریق نرم افزار های تغییر آی پی هر بار که به اینترنت متصل می شوید، شبکه شما یک آدرس IP به شما می دهد که کشور، ایالت، شهر یا کد پستی که در آن قرار دارید را مشخص می کند.

 

از مزیت های نرم افزار تغییر آی پی این است که محدودیت‌ های شبکه شما را تغییر می‌ دهد و به شما امکان می ‌دهد به توییتر دسترسی داشته باشید، حتی اگر در شبکه ‌ای هستید که سایت‌ های رسانه‌ های اجتماعی مانند توییتر را مسدود می ‌کند یا در کشوری که محتوای توییتر را محدود می ‌کند.

 

  • برنامه نرم افزار تغییر آی پی را در دستگاه خود دانلود کنید.
  • سپس برنامه نرم افزار تغییر آی پی را باز کنید.
  • حال لیستی از کشور هایی که سرور های نرم افزار تغییر آی پی در آن ها در دسترس هستند را مشاهده خواهید کرد.
  • اگر در کشوری هستید که هیچ محدودیت اینترنتی ندارد، باید به یک سرور محلی نرم افزار تغییر آی پی متصل شوید.
  • اگر در کشوری مانند ایران، روسیه یا چین زندگی می ‌کنید که پلتفرم‌ های رسانه ‌های اجتماعی محدود هستند، بهتر است یک سرور نرم افزار تغییر آی پی در کشوری مانند پاناما، سوئیس یا رومانی انتخاب کنید.
  • روی کشوری که می خواهید به آن متصل شوید کلیک کنید.
  • نرم افزار تغییر آی پی اکنون آدرس IP شما را پنهان می کند تا به نظر برسد که در کشوری هستید که سرور نرم افزار تغییر آی پی در آن قرار دارد.

 

استفاده از نرم افزار های تغییر آی پی برای رفع ساسپند توییتر

3.5/5 - (11 امتیاز)

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *