نحوه ساخت و مدیریت چند اکانت در اینستاگرام با یک گوشی

نحوه ساخت و مدیریت چند اکانت در اینستاگرام با یک گوشی

در دنیای در حال رشد و گسترش امروز، استفاده از برنامه محبوب اینستاگرام بسیار رایج شده است.

بعضی از افراد علاوه بر یک اکانت یا حساب کاربری در اینستاگرام دوست دارند چندین اکانت داشته باشند. اما نگرانی آن ها از نحوه مدیریت اکانت هایشان در یک گوشی است.

در این مقاله ما سعی کرده ایم به شما آموزش بدهیم که چطور با یک گوشی می توانید مدیریت چند اکانت در اینستاگرام را انجام دهید.

برای مثال امروزه اینستاگرام یکی از ابزارهای اصلی بسیاری از افراد برای کسب درآمد آنلاین است. پس مدیریت یک پیج شخصی و یک پیج کاری می تواند دغدغه بسیاری از افراد باشد.

تیم ایرانی لایک علاوه بر آموزش مدیریت چندین اکانت با یک گوشی، حتی به شما در رشد پیج کاریتان می تواند کمک های بسیار شایانی بکند.

به دست آوردن فالور های واقعی و لایک آن ها که به گسترش آگاهی از برند شما و دستیابی به مشتریان بالقوه کمک می کند می تواند رویای هر فرد صاحب بیزینسی باشد.

سایت معتبر و قانونی ایرانی لایک با فروش لایک و فالور واقعی به شما برای ارتباط موثر تر با بقیه افراد در جهت رشد پیجتان می تواند مفید ترین کمک باشد.

اولویت اصلی تیم با سابقه ایرانی لایک، ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات با قیمت های مقرون به صرفه است.

پس با ایرانی لایک با دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدماتی که مستقیما روی فروش و عرصه محصولات شما تاثیر بسیار مثبتی دارد، دیگر نگران هزینه ها هم نباشید.

نحوه ساخت و مدیریت چند اکانت در اینستاگرام با یک گوشی

نحوه ایجاد چند اکانت بصورت همزمان در اینستاگرام و مدیریت آن

اینستاگرام این امکان را برای افراد فراهم کرده است که با یک اپلیکیشن در یک گوشی بتوانند مدیریت همزمان چندین اکانت اینستاگرام را انجام بدهند.

آپدیت جدید اینستاگرام این امکان را به شما می دهد که شما بدون logout (خارج شدن) از حساب کاربریتان، همزمان چند اکانت داشته باشید و بین آنها هر زمان که بخواهید switch  کنید.

برای اضافه کردن اکانت هایتان باید مراحل زیر را طی بکنید.

  • اینستاگرام را باز کنید و وارد پروفایل خود بشوید. بر روی user name (نام کاربریتان) در اینستاگرام ضربه بزنید.
  • بعد از لمس نام کاربریتان، شما یک گزینه به نام add instagram account ( اضافه کردن حساب کاربری اینستاگرام) را خواهید دید.
  • شما وارد یک صفحه ای می شوید که در آن دو راه در پیش رو دارید. اگر شما از قبل اکانت دارید در قسمت نام کاربری و پسورد می توانید مشخصات اکانت دوم رو بزنید و وارد دومین اکانت خود بشوید.
  • اگر شما از قبل اکانت ندارید و می خواهید یک اکانت جدیدی باز بکنید با لمس گزینه sign up می توانید یک اکانت جدید برای خود بسازید و وارد آن بشوید.
  • برای سوئیچ کردن بین اکانت هایتان شما می توانید با ضربه زدن بر روی عکس پروفایلتان که در گوشه پایین سمت راست قرار دارد بین اکانت هایتان سوئیچ کنید.

به همین راحتی شما می توانید مدیریت همزمان چندین پیج را در اختیار داشته باشید.

البته شما با محدودیت تعداد اکانت ها در اینستاگرام رو به رو هستید. شما با یک اپلیکیشن اینستاگرام در گوشی، می توانید مدیریت همزمان ۵ اکانت را داشته باشید و به راحتی بین آن ها سوئیچ کنید.

اگر شما از معدود افرادی هستید که باید مدیریت همزمان بیشتر از ۵ اکانت را داشته باشید نگران نباشید!

یک سری ا‌پلیکیشن های جانبی مانند Hootsuite وجود دارند که به شما این امکان را می دهند که همزمان با هم مدیریت بیشتر از ۵ اکانت را در اختیار داشته باشید.

مدیریت همزمان چندین اکانت فقط در حالتی ممکن است که شما از اپلیکیشین آپدیت شده اینستاگرام استفاده بکنید. باید دقت کنید که در نسخه تحت وب اینستاگرام یا نسخه دسکتاپ شما نمی توانید چندین اکانت را با هم مدیریت کنید.

برای مدیریت چندین اکانت در نسخه تحت وب یا دسکتاپ، همانند قدیم شما باید از حساب کاربری خود خارج و وارد حساب کاربری بعدیتان بشوید.

در بین سوئیچ کردن در بین اکانت هایتان ممکن است پستی را به اشتباه در یک اکانت منتشر کنید، لطفا قبل از انتشار پست هایتان اکانت مورد نظرتان را مجددا چک کنید.

نحوه ساخت یک اکانت جدید در اینستاگرام

ساخت یک اکانت جدید در اینستاگرام ساده است و شما باید مراحلی را که در ساخت اولین اکانت خود طی کرده اید را مجددا انجام بدهید.

وقتی روی نام کاربریتان ضربه زدید با لمس گزینه add instagram account شما دو گزینه را مشاهده می کنید که باید گزینه create new account را انتخاب بکنید.

پس از تایپ نام کاربری مورد نظرتان، پسورد دلخواهتان را وارد کنید و با تکمیل اطلاعات پروفایلتان یک حساب کاربری جدیدی برای خود دارید.

پس از تکمیل اطلاعات پروفایلتان به راحتی می توانید افرادی را که می خواهید فالو کنید و همچنین آن ها شما را فالو کنند.

خبر خوب این است که بر خلاف گذشته که کاربران برای ایجاد اکانت جدید باید از یک شماره تلفن همراه و یک ایمیل جدید استفاده می کردند در آپدیت های جدید اینستاگرام شما می توانید با یک شماره همراه یک اکانت جدید دیگر نیز بسازید.

در واقع دو اکانت همزمان در اینستاگرام می توانند از یک شماره تلفن همراه استفاده بکنند.

نحوه ساخت یک اکانت جدید در اینستاگرام

آنلاین بودن همزمان چندین نفر در یک اکانت اینستاگرام چرا و چگونه انجام می شود؟

اگر شما فردی هستید که برای اداره پیجتان به جز خودتان به چندین نفر دیگر احتیاج دارید هیچ جای نگرانی نیست!

یک اکانت اینستاگرام به صورت همزمان می تواند در چندین گوشی دیگر فعال باشد و چندین نفر همزمان با هم می توانند به اداره آن بپردازند.

برای این کار کافی است نام کاربری و رمز عبورتان را در اختیار افرادی که به آن ها اعتماد دارید و می خواهید با آن ها همکاری داشته باشید قرار بدهید.

مدیریت notifications ( اعلان ها) در چندین اکانت اینستاگرام چگونه است؟

خبر خوب این است که وقتی شما مدیریت همزمان چندیدن اکانت در اینستاگرام را در اختیار دارید به راحتی می توانید نوتیفیکیشن آن ها را نیز مدیریت کنید.

در صورت فعال بودن نوتیفیکیشن از اکانت هایتان، شما همه ی آن ها را با ذکر نام اکانتی که از آن نوتیفیکیشن را دریافت می کنید خواهید داشت.

این به این معنی است که در هر نوتیفیکیشن دریافتی شما علاوه بر پیام آن نوتیفیکیشن، نام اکانت مورد نظر در داخل پارانتز درج می شود.

شما با ضربه زدن بر روی هر یک از نوتیفیکیشن های دریافتی حتی اگر در حال استفاده از اکانت دیگری باشید به سادگی وارد اکانتی می شوید که از آن نوتیفیکیشن دریافت کرده اید.

در این مقاله ما سعی کردیم اطلاعات کاربردی مدیریت اکانت های اینستاگرام را به شما قدم به قدم آموزش بدهیم.

اما این تمام ماجرا نیست در صورت داشتن هر گونه سوال، ابهام یا نظر در قسمت نظر سنجی آن را با ما مطرح کنید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید.

همچنین شما می توانید برای خرید لایک، فالور برای هر یک از شبکه های اجتماعیتان با کارشناسان فروش ایرانی لایک در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. پشتیبانان فروش ایرانی لایک در هر ساعتی از طول شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما سروران گرامی هستند.

مدیریت notifications  ( اعلان ها) در چندین اکانت اینستاگرام چگونه است؟

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *