نحوه دیلیت اکانت کردن لایکی (likee)

نحوه دیلیت اکانت کردن لایکی (likee)

در پلتفرم اجتماعی likee شما می توانید ویدیو هایی را بسازید و آن ها را در سطح بین المللی به اشتراک بگذارید. ما مشاورین ایرانی لایک در این مقاله قصد داریم نحوه دیلیت اکانت لایکی، این پلتفرم محبوب را به شما آموزش بدهیم.

پلتفرم لایکی (likee) چیست؟

این برنامه توسط یک شرکت سنگاپوری ساخته شد اما در نهایت توسط یک شرکت چینی خریداری شد. لایکی یک پلتفرم بسیار سرگرم کننده است که با دارا بودن انواع ابزار های ویرایش ویدیو، جلوه های ویژه، فیلتر های جذاب و… یکی از پلتفرم های اجتماعی ایده آل و بسیار سرگرم کننده است.

یکی از روش های هوشمندانه اپلیکیشن لایکی، برای دریافت تعاملات بیشتر از جانب کاربرانش، رتبه بندی کردن کاربران بر اساس میزان فعالیت آن ها در لایکی است. این سخن بدین معنی است که کاربران با انجام فعالیت های بیشتر در لایکی به رتبه بهتری نیز می رسند. اپلیکیشن لایکی در نهایت بر اساس میزان فعالیت های شما امکانات گسترده تری را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

پلتفرم لایکی (likee) چیست؟

نحوه دیلیت اکانت کردن لایکی (likee)

با اینکه هر روز به محبوبیت این برنامه اضافه می شود در مواقعی شما دوست دارید اکانت خود را حذف و با یک حساب کاربری جدید وارد لایکی بشوید. برای افراد دیگر نیز ممکن است این برنامه جذابیت خود را از دست بدهد یا به علت اعتیاد زیاد به این برنامه، عدم استفاده از نرم افزار های تغییر آی پی و… بخواهند حساب کاربری خود را پاک کنند. ما مشاورین تیم ایرانی لایک به شما آموزش می دهیم تا بتوانید به راحتی اکانت لایکی خود را حذف بکنید.

قبل از پاک کردن اکانت کاربری خود از لایکی (likee) نکات زیر را حتما در نظر بگیرید. شاید شما چند اکانت لایکی داشته باشید، قبل از پاک کردن حساب کاربریتان، پیجتان را کنترل کنید که دقیقا همان پیجی باشد که می خواهید آن را پاک بکنید. مهم ترین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که بعد از پاک کردن اکانت لایکی شما، تمام اطلاعاتتان پاک می شود و دیگر امکان بازیابی اطلاعات و یا بازیابی حساب کاربریتان وجود ندارد.

با در نظر گرفتن این نکته که تمام اطلاعاتتان پاک خواهد شد، از اطلاعاتی که به آن نیاز دارید یک فایل کپی بگیرید. یک نکته بسیار مهم دیگر وجود دارد که قبل از پاک کردن اکانت لایکی باید آن را در نظر بگیرید. تمام دارایی های مجازی خود در اکانت لایکی را برداشت یا مصرف بکنید. وقتی بخواهید اکانت خود را حذف بکنید، اگر وجه شما برگشت بخورد از موجودی شما این وجه حذف خواهد شد.

در این قسمت به شما نحوه پاک کردن اکانت کاربری لایکی را آموزش می دهیم.

  • وارد اپلیکیشن لایکی (likee) بشوید.
  • در مر حله بعد شما باید وارد پروفایل حساب کاربری خود بشوید.
  • وارد قسمت تنظیمات یا settings بشوید.
  • در قسمت settings شما باید گزینه manage account  را انتخاب بکنید.
  • در مرحله بعدی گزینه delete account را مشاهده خواهید کرد که باید آن را انتخاب بکنید.
  • پس از انتخاب گزینه حذف حساب کاربریتان، یک پنجره برای شما به نمایش گذاشته می شود که به شما مراحل حذف اکانت لایکی را نشان می دهد. در نهایت گزینه next را انتخاب بکنید.
  • در این مرحله پیش رو، شما باید علت حذف اکانت خود را در قسمت مربوطه درج بکنید. در همین پنجره شما باید شماره تماس و یا ایمیلی که در اکانت لایکی آن را وارد کرده اید درج بکنید. دکمه submit را در نهایت انتخاب بکنید. بعد از ۲۴ ساعت جواب شما به ایمیلتان ارسال می گردد.

باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر اکانت کاربری لایکی خود را حذف بکنید، امکان بازگردانی اکانت شما وجود ندارد و شما فقط می توانید یک اکانت جدید برای خودتان باز بکنید. هم چنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که به علت اینکه استفاده از این اپلیکیشن در کشور ما شامل محدودیت است، اگر در انجام مراحل با ارور مواجه شدید می توانید نرم افزار تغییر آی پی خود را عوض بکنید.

در این قسمت به شما نحوه دیلیت اکانت کردن لایکی (likee) را در به روز رسانی جدید این برنامه آموزش خواهیم داد. دیلیت کردن اکانت لایکی در به روز رسانی های جدیدی که این برنامه عرضه کرده است کمی متفاوت است.

در به روز رسانی جدید اکانت لایکی این مراحل را باید طی بکنید.

  • اپلیکیشن لایکی را اجرا کنید.
  • وارد تنظیمات یا settings اکانت خود بشوید.
  • گزینه manage account را از بین گزینه ها انتخاب بکنید.
  • گزینه delete account را برای حذف اکانت خود انتخاب بکنید.
  • در نهایت شما برای تایید حذف اکانت کاربری خود باید، گزینه confirm deletion را انتخاب بکنید.

در به روز رسانی جدید اپلیکیشن لایکی (likee) باید به این نکته توجه داشته باشید که اکانت لایکی شما پس از ثبت درخواست حذف حساب کاربری، بعد از مدت ۷ روز پاک خواهد شد. اگر در طی ۷ روز شما وارد حساب کاربری خودتان بشوید، مراحل حذف اکانت لایکی برای شما نادیده گرفته خواهد شد و شما برای حدف اکانتتان باید مراحل بالا را از اول طی بکنید.

پیشنهاد ما به شما این است که بعد از ثبت درخواست حذف اکانت لایکی خود، این اپلیکیشن را نیز از بین سایر اپلیکیشن های گوشی خود پاک کنید. برای حذف اپلیکیشن در گوشی کافی است بر روی اپلیکیشن کلیک بکنید و گزینه حذف یا ریمو اپلیکیشن را انتخاب بکنید.

دیلیت اکانت لایکی (likee) با حذف اطلاعات شخصی

یک روش دیگر برای پاک کردن اکانت لایکی شماست. در این روش شما با حذف اطلاعات در اکانت لایکی خود، اکانت شما بصورت نامرئی می شود. در این روش پس از حذف اطلاعاتتان از لایکی، افرادی که نام کاربری شما را در قسمت جست و جو سرچ بکنند، با نتیجه ای روبه رو نخواهند شد.

برای انجام این کار شما باید مراحل زیر را طی بکنید.

  • در نخستین مرحله اگر ویدیویی را به اشتراک گذاشته اید، با حذف ویدیو ها از اکانتتان شروع بکنید. برای پاک کردن ویدیو ها یا همان پست هایتان از لایکی به آسانی می توانید مراحل زیر را انجام بدهید. بعد از اینکه وارد پروفایل کاربری خود شدید و ویدیو های من را در بین گزینه ها انتخاب کردید در هنگام پخش ویدیو، یک گزینه سه نقطه در قسمت بالا و گوشه سمت راست خواهید دید. با انتخاب گزینه سه نقطه گزینه حذف یا delete را خواهید دید. برای تمام ویدیو های خود مراحل بالا را انجام بدهید.
  • پیام های خصوصی که با دیگر کاربران لایکی دارید را حذف کنید.
  • تمام اطلاعات شخصی در پروفایل لایکی را حذف بکنید. وارد پروفایل کاربری خود بشوید. در قسمت بالاعکس پروفایل کاربری شما وجود دارد، گزینه ویرایش یا edit را انتخاب بکنید. تمام مشخصات شخصی شما که در پروفایلتان وجود دارد از جمله نام، تاریخ تولد، جنسیت، شهر و… وجود دارد را پاک بکنید.

در اینجا سعی کردیم روش های پاک کردن اکانت کاربری شما را از طریق پاک کردن خود اکانت و پاک کردن اطلاعات کاربریتان به شما آموزش بدهیم. البته پیشنهاد ما برای شما پاک کردن حساب کاربری تان است. در نظر بگیرید اگر در زمان استفاده از اپلیکیشن لایکی شما مرتکب جرائم بشوید، با حذف حساب کاربریتان چه به صورت حذف اطلاعات شخصی و چه به صورت حذف اکانت مسئولیت جرایم از شما صلب نخواهد شد.

حذف اکانت شما ممکن است بدون اجازه و بدون اطلاع خود شما متوقف شود و این در صورتی است که حساب کاربری لایکی شما شاکی خصوصی داشته باشد و یا جرایم دادگاهی داشته باشد. بعد از حذف حساب کاربری لایکی شما، تمام اطلاعات شما و همچنین تمام پست هایتان بصورت خودکار حذف می شوند.

در اینجا ما مشاورین تیم محبوب ایرانی لایک سعی کردیم تمام روش های دیلیت اکانت کردن لایکی (likee) را به شما آموزش بدهیم اما این تمام ماجرا نیست. در هر قسمت از مقاله آموزشی ما شما اگر سوال، اشکال و ابهامی داشته باشید می توانید در قسمت نظرسنجی آن را درج بکنید. کارشناسان برتر ایرانی لایک در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

نحوه دیلیت اکانت کردن لایکی

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *