بهترین ترفندهای توییتر ۲۰۲۲

نکات حرفه ای و ترفندهای توییتر 2022

نکات حرفه ای و ترفندهای توییتر در نحوه استفاده از توییتر در سال ۲۰۲۲ می تواند برای کوتاه کردن مسیر موفقیت شما در پلتفرم توییتر بسیار موثر باشند. همچنین مطمئن باشید، استفاده از این نکات کلیدی کمک شایانی در پیشرفت حساب کاربری شما و دیده شدن کسب و کارتان خواهد کرد. با استفاده از این ترفندها خواهید آموخت که چگونه از پلتفرم توییتر بیشترین بهره را ببرید.

ایرانی لایک، نکات مهم و برتر توییتر را برای مبتدیان و متخصصان توییتر جهت بهبود استراتژی کسب و کار به منظور افزایش فالوورها، دستیابی به مخاطبان گسترده ‌تر، افزایش تعامل و دستیابی به موفقیت در توییتر را در اختیار شما قرار داده است.

بهترین ترفندهای توییتر سال ۲۰۲۲

جهت آشنایی با برترین و آخرین نکات حرفه ای و ترفندهای توییتر در سال 2022 با ایرانی لایک همراه باشید. همچنین خرید خدمات توییتر مانند فالوور توییتر، لایک توییتر و … همواره می تواند روند پیشرفت شما در توییتر را تسریع کند.

ترفندهای توییتر

1. توییتر را برای حرفه ای ها راه اندازی کنید

پروفایل حرفه ای توییتر به شما کمک می کند، اطلاعات خاصی را در مورد برند یا کسب و کار خود به طور واضح و مستقیم در نمایه خود نمایش دهید.

یک نمایه حرفه ای به شما این امکان را می دهد که جدا از کاربر عمومی، حضوری منحصر به فرد و مشخص در توییتر داشته باشید.

2. نمایه توییتر خود را اصلاح کنید

اکنون، نوبت به‌ روزرسانی و اصلاح نمایه شماست. توصیه می کنیم یک عکس Header هدر جدید، عکس نمایه، بیوگرافی به روز شده و توییت پین شده اضافه کنید. حتی اگر جزئیات نمایه شما دقیق باشد، آن را ارتقاء می دهد.

هدر عکس کاور حساب کاربری است. این عکس پشت عکس اصلی حساب کاربری توییتر قرار می‌ گیرد. در واقع هدر در توییتر یک تصویر واضح و بزرگتر نسبت به آواتار بوده که می توان در آن توضیح مختصری از حیطه کاری خود دهید.

به منظور بهینه کردن تصویر نمایه خود، این فرصت را از دست ندهید تا از تصویر جلد خود برای بیان داستان بزرگتر از آنچه به آن علاقه دارید یا برای تبلیغ رویداد های آینده استفاده کنید. توییت سنجاق شده همیشه اولین توییت قابل مشاهده در صفحه شما خواهد بود. البته می‌ توانید هر زمان بخواهید آن را تغییر دهید.

3. از کلمات کلیدی در بیو خود استفاده کنید

بیوگرافی شما، همراه با عکس نمایه‌ تان، معمولاً اولین چیزی است که مردم هنگام تصمیم‌ گیری برای دنبال کردن یا عدم دنبال کردن شما در توییتر مشاهده می‌کنند. در نظر بگیرید که افراد ممکن است از چه کلمات کلیدی برای یافتن شما استفاده کنند. یک راه آسان تر وجود دارد، این است که به افراد دیگر در حوزه کاری خود و حساب های آنها نگاه کنید تا ببینید از چه کلمات کلیدی استفاده کرده اند.

بیوگرافی توضیحات مختصری است که شخص در حساب کاربری خود درباره خودش می ‌نویسد. این بخش محدودیت کاراکتری را به همراه داشته که بیشتر از 200 یا 300 واژه نمی توان در این متن قرار داد.

4. یک برنامه زمانی توییتر ایجاد کنید

همانطور که همه می دانید جهت گرفتن نتیجه بهتر، ثبات همه چیز در مورد توییت کردن است. توییت کردن به طور منظم باعث افزایش دید شما، افزایش تعامل و کمک به دریافت فالوور می شود. یک برنامه پست ثابت داشته باشید. در توییتر، میانگین طول عمر یک توییت 18 دقیقه است. این بدان معناست که هر چه بیشتر پست کنید، بالطبع فرصت بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت.

با تهیه یک برنامه که شامل موارد زیر است، توییت کردن را به یک عادت تبدیل کنید:

  • زمانی که شما توییت می کنید.
  • هر چند وقت یکبار قصد دارید پست بگذارید.
  • از چه فرمت های توییتی می خواهید استفاده کنید.
  • هر موضوع محتوایی که قصد دارید هدف قرار دهید.

این ترفند به شما کمک می‌ کند تا بهترین زمان‌ های توییت و قالب ‌های توییت را که فالوورهای شما را درگیر می کند را بهتر درک کنید.

5. یک خبرنامه در توییتر راه اندازی کنید

آیا می دانستید توییتر Revue را خریداری کرده است. سرویسی که راه اندازی و انتشار خبرنامه ها را رایگان و آسان می کند.
با Revue می ‌توانید:

  • خبرنامه بنویسید.
  • برنامه ‌ریزی کنید.
  • فهرست‌های ایمیل وارد کنید.
  • تعامل را تجزیه و تحلیل کنید.
  • از مشترکین پولی کسب درآمد کنید.

برای فالوورهای شما آسان است که مستقیماً از توییت ها و نمایه توییتر شما در خبرنامه Revue مشترک شوند.

6. روی شخصیت های خود تمرکز کنید

وقتی نوبت به محتوا می رسد، یک رویکرد یکسان برای همه کاربران توییتر کار نخواهد کرد. هدف خود را، هدف قرار دادن توییت‌ های خود به سمت یک مخاطب خاص قرار دهید.

برای کمک به شما در انجام این کار:

  • به پرسونای خریدار خود نگاه کنید و مطمئن شوید که آن ها همچنان منعکس کننده مشتریان شما هستند.
  • پرسونای خریدار به تصویری ساختگی اطلاق می‌ شود که بر اساس داده‌های تحقیقی از مشتریان خود به دست آورده‌اید.
  • هنگامی که پرسونای شما مشخص شد، مطمئن شوید که هر توییت روی این افراد متمرکز است.
  • این کمک می‌ کند توییت‌ های شما مرتبط‌ تر و ارزشمند تر شوند و دانستن این که درباره چه چیزی توییت کنید، بسیار آسان ‌تر می‌ شود.

7. با تبلیغات توییتر آزمایش کنید

گیر افتادن در شبکه های اجتماعی آسان است، به خصوص اگر مدتی در توییتر تبلیغ کرده باشید. اما توییتر به طور مداوم در حال تکامل است و راه های مختلفی برای انتشار پیام شما وجود دارد. با تبلیغات خرید و Carousel ، تقویت توییتر و تبلیغات ویدیویی آزمایش کنید.

8. فالوورهای خود را افزایش دهید

حتی تغییرات کوچک می توانند تفاوت زیادی در تعداد فالوورهای شما ایجاد کند. برای همین بهتر است به توییت‌ ها پاسخ دهید و همه چیز را با قالب‌ های توییت تعاملی مانند نظرسنجی‌ های توییتر ترکیب کنید. یا با استفاده از رشته‌ های توییتر با فرمت طولانی ‌تر آزمایش کنید.

نکته برتر: پرسیدن سؤال از طریق نظر سنجی می تواند به شما بینشی از آنچه دنبال کنندگان شما به آن اهمیت می دهند بدهد و به شما کمک کند توییت های جذاب تری بنویسید.

9. تجزیه و تحلیل توییتر را به صورت هفتگی بررسی کنید

شما نمی توانید استراتژی بازاریابی توییتر خود را بدون این که بدانید چه چیزی خوب است و چه چیزی خوب نیست، بهینه کنید. یک بازه زمانی هفتگی را برای کاوش در تحلیل های توییتر خود اختصاص دهید.

در این صورت متوجه روندها یی می شوید که می توانید برای بهینه سازی استراتژی توییتر خود از آن ها استفاده کنید. با استفاده از این داده‌ ها، می ‌توانید از پارامترهای هدف‌ گیری مختلف استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که پیام مناسب به افراد مناسب در زمانی که بیشترین پذیرش را دارند می‌ رسد.

10. زمان پاسخگویی به مخاطبان خود را به حداقل برسانید

اکثر مردم برای شرکت در گفتگو به توییتر می آیند و هیچ چیز خسته کننده تر از انتظار طولانی مدت برای پاسخ نیست.

پاسخ سریع به نظرها را در اولویت کارهای خود قرار دهید. تنها در این صورت است که دنبال کنندگانتان را نگه خواهید داشت و آن ها سپاسگزار خواهند بود و به نوبه خود از برند شما حمایت خواهند کرد.

11. فضاهای توییتر را آزمایش کنید

تصمیم خود را برای آزمایش فضاهای توییتر خود در نظر بگیرید و ببینید که چگونه می‌ توانید به روش‌ های جدیدی متصل شوید.

این به شما کمک می کند پیام خود را به بیرون منتقل کنید و ارتباطات عاطفی عمیق تری را پرورش دهید. برخی از ایده‌ های آسان برای شروع عبارتند از پرسش و پاسخ، مصاحبه با افراد مشهور یا اینفلوئنسرها و نگاهی پنهانی به محتوای جدید.

12. هک های عنوان را قرض بگیرید

مهم نیست محتوای شما چقدر شگفت‌ انگیز است، افراد کمی برای خواندن آن کلیک می‌ کنند اگر بلافاصله مجذوب عنوان شما نشوند.

13. کلمات قدرتمند را به توییت های خود اضافه کنید

همه کلمات یکسان خلق نشده اند. اما استفاده عاقلانه از کلمات قدرتمند در تیتر شما، به سرعت توجه خواننده را جلب می کند. در نتیجه از کلمات و افعال قوی کنش گرا مانند ایجاد و ساختن استفاده کنید.

14. تصاویر را به توییت ها اضافه کنید

افزودن جذابیت بصری به توییت شما، راهی هوشمندانه برای متمایز کردن محتوای شما در میان دریایی از توییت ها است. توییت هایی که شامل عکس یا تصویر هستند عموما 1,5 برابر بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند.

شما می توانید تا 4 تصویر را به توییت های خود اضافه کنید. بنابراین از این فرصت استفاده کنید و یک چرخ فلک از تصاویر ایجاد کنید و نظر خواننده را جلب کنید.

یک ایده عالی دیگر، استفاده از اسکرین شات برای افزودن زمینه به توییت ها، برجسته کردن آنها یا تکرار یک نکته است.

15. A/B توییت های خود را تست کنید

نوشتن چندین نسخه از توییت های خود را تمرین کنید. سپس A/B آن ها را با تغییر برخی کلمات کلیدی، بازی با ساختار، (به عنوان مثال پرسیدن سوال از مخاطبان خود)، افزودن تصاویر مختلف و غیره آزمایش کنید تا مشخص کنید کدام یک برای مخاطب خاص شما بهترین تاثیر را دارد.

آزمایش A/B همچنین به عنوان تست تقسیم شناخته می‌شود. یک فرآیند بازاریابی برای نشان دادن دو نوع از یک عنصر و مقایسه آن‌ هایی است که بهترین عملکرد را دارند.

16. دنبال کنندگان توییتر خود را با Follower wonk تجزیه و تحلیل کنید

Follower wonk یک ابزار تجزیه و تحلیل مخاطبان توییتر است. برنامه freemium می تواند به شما کمک کند دنبال کنندگان توییتر خود را تجزیه و تحلیل کنید و استراتژی خود را با توجه به نتایج تنظیم کنید. Follower wonk فالوورها را به چند بخش روانشناختی تقسیم می کند: از جمله جنسیت، مکان، فعالیت توییتر و موارد دیگر.

5/5 - (1 امتیاز)

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *