خرید پروموت اینستاگرام چیست ؟

خرید پروموت اینستاگرام چیست؟ پروموت در اینستاگرام یا همان قابلیت پروموشن در حقیقت نوعی تبلیغ توسط خود پلتفرم اینستاگرام است که به شما برای بیشتر دیده شدن پست‌هایتان و در نتیجه استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما کمک خواهد کرد و ما در این قصد داریم این قابلیت را بررسی کنیم.

پروموت اینستاگرام

این قابلیت را باید برای پست‌هایی که بازخورد مناسبی داشتند، استفاده کنید. حتی می‌توانید چند کشور خاص را هدف قرار دهید و به اینستاگرام این اجازه را بدهید تا پست شما را به کسانی که تشخیص می‌دهد، نشان دهد.

با این پست شما در معرض دید کاربران بسیار زیادی قرار می‌گیرد و به افزایش تعامل و فروش شما کمک خواهد کرد. برای این کار شما تنها نیاز دارید که پست مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و بر روی دکمه پروموت ضربه بزنید. با ایرانی لایک همراه باشید.

خرید پروموت اینستاگرام چیست ؟

 

کاربرد خرید پروموت اینستاگرام چیست ؟

از کاربرد پروموت اینستاگرام می‌توان به افزایش ترافیک وب سایت، فروشگاه، سرویس تلفنی و … اشاره کرد. در حقیقت شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید پست‌های تبلیغاتی ارسال کنید. در این پست‌ها می‌توانید با وارد کردن آدرس وب سایت فروشگاه خود، شماره‌های تماس و راه‌های ارتباطی آنلاین و … تعداد بازدید از سایت خود و فروشتان را افزایش دهید.

اما برای آن که بتوانید یک پست پروموشن بسازید به یک سری پیش نیاز احتیاج دارید که ایرانی لایک این پیش نیازها را در اختیار شما می گذارد ‌.

تفاوت بین پروموشن و تبلیغات

هر دو ویژگی در اینستاگرام برای افزایش مطرح شدن و تعامل برند شما مورد استفاده قرار می ­گیرند. پست های تبلیغاتی می توانند در بخش Explore نیز ظاهر شوند. با این حال تفاوت­ هایی بین پروموشن و Ads یا همان تبلیغات وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم :

1- افزایش بازدید پست ها و استوری ها

در پروموشن، شما برای افزایش بازدید پست ها و استوری ها از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام اقدام می کنید، اما در ads، لازم است ابتدا وارد فیس بوک شوید و بعد برای تبلیغات اقدام کنید.

2- انتخاب بر اساس سن و لوکیشن
پروموشن به شما این امکان را می­دهد تا مخاطبان هدف خود را بر اساس سن و لوکیشن انتخاب کنید، اما ads در زمینه انتخاب مخاطب هدف آپشن­ های بیشتری نظیر انتخاب بر اساس علایق ، رفتارها و سایر مشخصات فردی به شما ارائه می دهد. به خاطر داشته باشید که ویژگی پروموشن اینستاگرام فقط برای حساب های تجاری قابل اجرا است؛ بنابراین اگر از قبل یک حساب تجاری ندارید، پیشنهاد می کنیم یک حساب کاربری تجاری ایجاد کنید.

پیش نیاز های پروموت اینستاگرام

برای انجام پروموت اینستاگرام در درجه‌ی اول نیاز است اکانت اینستاگرام خود را به صورت (Business Profile) تنظیم کنید. در این حالت پیج شما به شکل عمومی و با توجه به دسته‌بندی کسب‌وکارتان به نمایش همه‌ی کاربران درمی‌آید.

دومین پیش‌نیاز این است که شما باید یک اکانت فیس‌بوک به اکانت اینستاگرام خود متصل کنید. توجه داشته باشید ادمین اکانت فیس‌بوک یا باید خود شما باشید یا این‌که از ادمین اصلی بخواهید که شما را هم به عنوان ادمین فیس‌بوک تبدیل کند.

https://iranilike.com/

آموزش انجام پروموشن پست اینستاگرام

به احتمال زیاد تا این‌جا متوجه شده‌اید که پروموت چیست چه کاربردی دارد و اینکه پیش نیاز های این پلتفرم چی می باشد. انجام پروموت پیت های اینستاگرام بر روی کسب و کار شما بسیار تاثیر مثبت دارد. در این بخش نحوه انجام پروموت پست را به شما آموزش می دهیم . با ایرانی لایک همگام باشید تا مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم .

مرحله اول: انتخاب پست

با مهیا کردن پیش‌نیازها می‌توانید ابتدا پست مد نظر خود را به صورت عادی و معمولی در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید که محتوایی که در قالب عکس یا ویدئو منتشر می‌کنید برای کسب‌وکار شما کاربردی باشد؛ چراکه با پروموشن شدن آن در واقع می‌خواهید از یک نوع تبلیغات اسپانسری برای نشان دادن جلوه‌ و ماهیتی از محصولات و خدمات‌تان بهره ببرید. چون که برای تبلیغات محصولات شما کاربرد دارد .

بعد از این کار به پروفایل خود و قسمت Ad Tools بروید و روی choose a post مراجعه و پست مورد نظر را انتخاب کنید یا این‌که با انتخاب گزینه‌ی promote top post بهترین پست خود را پروموت نمایید.

مرحله دوم: انتخاب هدف

در این مرحله از پروموشن اینستاگرام همان‌طور که مشخص است شما باید هدف خود را از انجام پروموت مشخص کنید.

با انتخاب More Profile Visit در واقع افزایش بازدید از صفحه را می‌پذیرید.

با انتخاب گزینه‌ی دوم (More Website Visit) هدف خود را هدایت بازدیدکنندگان به وب‌سایت‌تان تعیین می‌کنید و افزایش بازدید از وب‌سایت می‌گذارید.

آخرین گزینه (More Messages) هم برای افزایش پیام‌هاست.

اگر پیش‌‌فرض شما بازدید از وب‌سایت باشد باید در بالای صفحه نام وب‌سایت خود و در پایین گزینه‌ی اکشن را انتخاب نمایید. در این مرحله گزینه‌هایی پیش روی شما است که باید با توجه به فعالیت کاری خود آن‌ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید هر کدام از گزینه‌ها در پایین پست شما به نمایش در می‌آید.‌ به طور مثال:
گزینه‌ Learn More به معنای اطلاعات بیشتر
گزینه Watch More به معنای مشاهده بیشتر
گزینه Shop Now به معنای همین حالا خرید کردن
گزینه Contact Us به معنای تماس با ما
بعد از تعیین این قسمت در صفحه‌ی بعدی مشخص می‌کنید که چه کاری انجام شود. مثلاً می‌توانید لینک وب‌سایت خود را اضافه کنید.

مرحله سوم: انتخاب مخاطبین هدف

در این قسمت از پروموشن اینستاگرام شما باید مخاطبینی که هدف قرار داده اید را مشخص کنید‌. در این مورد قادر هستید از تنظیمات خودکار اینستاگرام کمک بگیرید یا این‌که به شکل دستی آن را تکمیل کنید و در ادامه مخاطبین را بر اساس موقعیت مکانی انتخاب کنید.

توجه داشته باشید در ایران انتخاب مخاطبین بر اساس لوکیشن میسر نیست. در نهایت بهتر است این قسمت را روی پیش‌فرض یا همان گزینه‌ی اتوماتیک تنظیم کنید. در این حالت اینستاگرام تشخیص می‌دهد چه کسانی برای پروموشن اینستاگرام شما مناسب هستند.

اولویت هم با افرادی است که در گذشته به هر طریقی با پیج شما تعامل و ارتباط داشته‌اند. لازم به ذکر است شاید نتوانید به میزان کافی کاربر جدید به پیج خود هدایت کنید، اما به این شکل میزان وفاداری مخاطبین گذشته خود را بالا می‌برید.

مرحله چهارم: تعیین زمان و بودجه پروموشن

حالا نوبت به تعیین زمان و پرداخت پروموت اینستاگرام است‌. در صفحه اصلی بخش پروموت به آخر صفحه بروید و از طریق گزینه‌ی Total Budget بودجه خود را برای انجام پروموت پست مشخص کنید. دقت کنید مقدار هزینه‌ در واقع تعیین کننده‌ی تعداد افرادی است که پست شما را مشاهده خواهند کرد.

با این وصف هر چه هزینه‌ بیشتر باشد، تعداد بازدیدکنندگان شما هم افزایش خواهد یافت. برای تعیین زمان هم باید در بخش Duration مدت زمان مد نظرتان را مشخص کنید و در نهایت روی گزینه Next بزنید.

مرحله پنجم: تایید نهایی و انجام پروموشن اینستاگرام

بعد از گذراندن مراحلی که تا این‌جا بیان کردیم حال نوبت این است که پیش نمایشی از پست شما ارائه ببشود. بعد از آن با انتخاب گزینه‌ی پروموت، فرآیند تنظیم پست پروموشن در اینستاگرام به اتمام برسد. اما برای رسیدن به این مرحله نیاز است ابتدا اینستاگرام پست شما را بررسی کند که این کار تقریباً یک ساعت زمان می‌برد. بعد از این زمان و تایید نهایی است که پست شما به شکل پروموشن منتشر می‌شود.

حتما به خاطر داشته باشید برای حذف پروموشن اینستاگرام باید اکانت اینستاگرام از حالت تجاری خارج کنید . این کار الزامی می باشد .

آموزش انجام پروموشن پست اینستاگرام

خرید پروموشن اینستاگرام

اگر شما هم برای کسب‌وکارتان یک پیج راه‌اندازی کرده باشید، بدون شک بسیاری از روش‌های تبلیغ در اینستاگرام را امتحان کرده‌اید. اما خیلی از این تبلیغ‌ها، هزینه ی بالایی دارند . لزوماً هم منجر به نتیجه‌ی دلخواهی نمی‌شوند، یا شاید نتیجه‌ی مورد نظر شما دوام چندانی نیاورد و زودگذر باشد.
دقیقاً همینجاست که پروموت اینستاگرام به‌درد می‌خورد. در واقع پرداخت هزینه اینستاگرام قرار است به شما کمک کند که اگر پستی خوب دیده شده و عملکرد خوبی داشته، جان دوباره‌ای بگیرد.
خرید پروموت به چه روش امکان پذیر است ؟ قبل از هر چیزی باید بگم که متاسفانه کاربران ایرانی امکان پرداخت هزینه پروموت اینستاگرام را به‌صورت مستقیم ندارند .

اما این مسئله به این معنا نیست که پروموشن اینستاگرام در ایران امکان‌پذیر نمی باشد‌. خوشبختانه کاربران می‌توانند برای پرداخت ارزی، از راه‌های دیگری کمک بگیرند و پرداخت امنی را هم تجربه کنند. ایرانی لایک در این بخش نحوه و روش های مختلف خرید پروموشن اینستاگرام را به شما توضیح خواهیم داد .

– روش اول پرداخت هزینه پروموشن از طریق مستر کارت
شرکت معتبر دیگری که همچون ویزا و مستر زمینه‌ی امن انواع پرداخت‌های ارزی را فراهم آورده، مسترکارت است. این شرکت نیز همچون ویزا، کارت‌های مختلفی ارائه می‌دهد و برای کاربران ایرانی این امکان را فراهم آورده که با استفاده از مستر کارت مجازی، پرداخت بی‌دغدغه‌ای را تجربه کنند.

– روش دوم پرداخت هزینه پروموشن از طریق پی پال
پی پال PayPal یکی از کاربردی‌ترین روش‌های پرداخت ارزی روز دنیاست. جالب است بدانید که در حال حاضر چیزی در حدود ۲۵۴ میلیون کاربر در سرتاسر جهان به حساب‌های این شرکت اعتماد کرده‌اند.

اگر با پی پال و خدماتی که ارائه می‌دهد آشنا نیستید، خلاصه‌ترین توضیح این است که حساب پی پال هم مانند هر حساب بانکی که در ایران دارید، به شما این اجازه را می‌دهد تا از آن برداشت یا واریز داشته باشید. برای این کار، نیاز دارید که ابتدا یک اکانت در پی‌ پال بسازید. بعد از آنکه مراحل ساخت اکانت را به‌صورت رایگان انجام دادید، برای پیشگیری از محدودیت‌های احتمالی، لازم است که حساب خود را وریفای کنید.

این مرحله نیاز به ارائه‌ی مدارکی دارد که نشان دهد شما ساکن کشوری غیر از ایران هستید! بعد از آن می‌توانید با استفاده از ویزا کارت یا مستر کارت، حساب خود را شارژ کرده و برای پرداخت هزینه پروموت اینستاگرام از آن استفاده کنید.
فقط فراموش نکنید که زمان استفاده از پی پال و پرداخت توسط آن، vpn خود را روشن کنید و IP خود را به کشوری غیر از ایران تغییر دهید.

– روش سوم پرداخت هزینه پروموشن از طریق ویزا کارت
یکی دیگر از شرکت‌هایی که مانند پی پال امکان پرداخت ارزی را فراهم آورده، ویزاست. این شرکت که از برترین‌های حوزه‌ی پرداخت بین‌المللی به حساب می‌آید، امکانات مختلفی نظیر انواع کردیت کارت، دبیت کارت، کارت‌های پیش‌پرداخت و گیفت کارت را فراهم آورده تا کاربران سراسر دنیا را به یکدیگر متصل کند. اگر قصد پرداخت هزینه اینستاگرام را دارید، می‌توانید با استفاده از ویزا کارت مجازی، تحریم‌های پرداخت ارزی در ایران را دور بزنید!

– روش چهارم پرداخت هزینه پروموشن از طریق وال پی

باتوجه به وجود انواع محدودیت‌هایی که برای پرداخت‌ ارزی در ایران وجود دارد و همین مسئلع باعث تهدید خطر کلاهبرداری به روش‌های مختلفی کاربران شده است، وال پی به‌عنوان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت، امکان انجام مبادلات مالی خارج از ایران را فراهم آورده است .

درواقع وال پی با فراهم آوردن انواع روش‌های پرداخت ارزی، نظیر خرید انواع کردیت کارت و یا پرداخت از طریق پی پال، به کاربران اجازه می‌دهد تا پرداخت هزینه اینستاگرام را به امن‌ترین و منصفانه‌ترین حالت ممکن تجربه کنند.

برای سود بیشتر و بهتر چه باید کرد ؟

برای سود بیشتر و بهتر چه باید کرد؟ مشخصه ! شما نیازمند هزینه بیشتر هستید یا به قول معروف هر چقدر پول بدی همون قدر اش میخوری . اینستاگرام به‌ واسطه‌ی محبوبیت بالایی که در میان کاربرانش دارد، می‌تواند به بهشت کسب‌وکارها تبدیل شود .

البته ، هیچ بهشتی بی‌زحمت و تلاش به‌دست نمی‌آید و اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست ! برای بهره بودن از حداکثر امکانات این شبکه‌‎ی اجتماعی، لازم است فوت و فن های آن را بلد باشید و دقیق‌ترین استراتژی‌ها را برای کسب بهترین نتیجه به کار ببرید . یکی از مهم‌ترین اجزاء این سیاست‌گذاری‌ها، سرمایه‌گذاری برای انواع تبلیغات است.

باوجود اینکه ممکن است تبلیغات و پروموشن در اینستاگرام روش‌های پرهزینه‌ای به‌حساب بیایند ، اما شک نکنید که اگر هم‌ راستا با بقیه‌ی استراتژی‌های شما باشند و در زمان مناسب اجرا شوند، سودی را رقم می‌زنند که ارزش این هزینه‌ها را خواهد داشت !

در اخر اینکه …
با استفاده از پروموشن اینستاگرام می‌توانید به یک نوع تبلیغات اسپانسری دست پیدا کنید به گونه‌ای که پست مد نظر شما بیشتر دیده شود. همینطور باعث ترغیب مشتری بالقوه به سمت کسب‌ وکار شما بشود و در نهایت او را به مشتری بالفعل تبدیل کند. صددرصد با مطالعه‌ی این مطلب از سوی ایرانی لایک متوجه شده اید که پروموت یا پروموشن اینستاگرام به چه معناست و نحوه انجام آن به چه صورت است. ایرانی لایک مثل همیشه نقش راهنما و منیجر شما کاربران عزیز را ایفا می کند .

برای سود بیشتر و بهتر چه باید کرد ؟

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *