بوست تلگرام و نحوه فعال شدن آن برای استوری تلگرام

بوست تلگرام و نحوه فعال شدن آن برای استوری تلگرام

بوست تلگرام و نحوه فعال شدن آن برای استوری تلگرام امروز یکی از پر سرچ ترین های google play  می باشد . تلگرام و انواع خانواده این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین App های پیام رسان می باشد ، به خصوص برای ایرانی ها . هر چند وقت یک بار این اپلیکیشن بروز شده و آیتم های جدیدی به خود اضافه می کند . یکی از آپدیت‌های جدید این شبکه که اخیرا سر و صدای زیادی هم به پا کرده، آپدیت added story کانال تلگرام می باشد که در حال حاضر فقط برای کاربران تلگرام پرمیوم در دسترس است. به این معنا که ممبر تلگرامی که عضویت سرویس پرمیوم را ندارد، فعلا نمی‌تواند از این قابلیت استفاده کند. اگر می‌خواهید از این آپدیت جا ننمانید، به دنبال فعال کردن آن و مزیت فعال شدن آن برای کانال تلگرام خود از طریق پنل تلگرام هستید، این مقاله برای شماست. تا انتها با ایرانی لایک همراه ما باشید.   بوست تلگرام و نحوه فعال شدن آن برای استوری تلگرام  

بوست تلگرام ( (Boost telegram چیست ؟

  بوست تلگرام (Boost telegram) امکان انتشار استوری در تلگرام است که یکی از ویژگی های جذاب شبکه های اجتماعی به شمار می‌آید که به تازگی نیز شاهد اضافه شدن این ویژگی به پیام رسان محبوب تلگرام هستیم. همانطور که در آپدیت‌های اخیر مشاهده کردید متوجه شدید که سرانجام بعد از گذشت سال‌ها در تولد ۱۰ سالگی تلگرام از قابلیت جذاب استوری رونمایی شد و کاربران این پیام رسان را شگفت زده کرد. با اینکه استوری تلگرام برای اولین بار یک قابلیت‌ جدید در این پیام رسان است اما ويژگی های جذابی را در اختیار شما می‌گذارد که نظیر آن‌ها را در سایر پیام رسان‌های شناخته شده ندیده‌اید. به واسطه این قابلیت شما میتوانید عکس ها و ویدئوهای خود را بصورت استوری با امکان درج موزیک ٬ متن ٬‌ استیکر ٬ توضحیات و … با دوستانتان به اشتراک بگذارید . اما برخلاف دیگر پیام رسان‌ها با محدودیت ۲۴ ساعته مواجه نخواهید بود چرا که در تلگرام می‌توانید این آیتم جذاب وجود دارد که می توانید  استوری‌های خود را مقدار زمان نمایش بین 48، 24، 12، 6 ساعت و یا نمایش بصورت همیشگی تنظیم کنید. همینطور این آپشن جدید تلگرام به شما این امکان را می‌دهد تا مشخص کنید چه کسانی می‌توانند استوری شما را ببینید . اینکه استوری توسط همه ٬ مخاطبین و یا تعداد خاصی از دوستانان قابل مشاهده باشد به شما بستگی دارد . محل قرار گیری استوری همچون سایر پیام رسان‌ها در بالای صفحه تعبیه شده است تا کاربران دسترسی راحتری به آن‌ها داشته باشند.  

نحوه فعال کردن بوست تلگرام (Boos telegram)؟

بوست در واقع یک ویژگی تبلیغاتی در تلگرام است که به شما کمک می‌کند تا پیام‌های خود را به مخاطبان بیشتری برسانید. به این ترتیب خواهید توانست محتوای کانال خود را به شکلی ارزشمند تبلیغ کنید و بدون نیاز به خرید ممبر تلگرام، فالوور بگیرید و کسب و کارتان را رونق دهید . با این حال فراموش نکنید که این آپشن جدید فقط برای مشترکین تلگرام پرمیوم فعال است و کاربران عادی نمی‌توانند از آن استفاده کنند. اگر احتمال می دهید که به این زودی‌ها قرار نیست که نسخه پرمیوم تلگرام را فعال کنید، بهتر است که اقدام به خرید ممبر تلگرام واقعی کنید و آن  را در لیست کار خود قرار دهید. برای بوست کانال تلگرام که بسیار شبیه به بوست سرور دیسکورد است، طبق مراحل زیرهمراه با ایرانی لایک پیش بروید:  
  1. از طریق پنل تلگرام، وارد پروفایل کانال مورد نظر شوید و لینک را کپی کنید.
 
  1. حال در آخر لینک پروفایل عبارت boost? را اضافه کنید.
 
  1. لینک را کپی کرده و در یکی از چت‌های خود ارسال کنید.
 
  1. روی لینک کلیک کرده و صفحه بوست ظاهر می‌شود که با انتخاب Boost کانال مورد نظر شما بوست خواهد شد.
بعد از این شما یک کانال تلگرامی بوست شده خواهید داشت .  

مدت زمان بوست کانال های تلگرام

  در رابطه با مدت زمان بوست تلگرام نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است اگر اشتراک پرمیوم حساب شخصی شما تمام شود فرقی نمی‌کند چه میزان بوست داشته باشید ، دیگر امکان قرار دادن استوری برای کانالتان را نیز نخواهید داشت. پس بهتر است قبل از اتمام اشتراک پرمیوم حساب خود آن را تمدید کنید. برای تمدید اشتراک نیازی نیست که حتما اشتراک شما به پایان برسد مدت زمان باقی مانده از اشتراک قبلی به اشتراک جدید که خریداری می‌کنید اضافه خواهد شد. پس بهتر است از قبل از تمام شدن اشتراک قبلی اشتراک جدید خریداری کنید تا به مشکل برنخورید .   مدت زمان بوست کانال های تلگرام  

چگونه یک اشتراک بوست موثر داشته باشیم ؟

  شما زمانی می توانید یک اشتراک بوست داشته باشید که قبل از هر گامی در راستای ارتقاء کانال تلگرام خود هدف‌گذاری دقیقی داشته باشید. باید به دقت تعیین کنید که آیا هدف شما افزایش فروش، معرفی برند یا افزایش تعداد اعضای کانال است؟ با داشتن هدف واضح و برنامه ریزی شده ، می‌توانید یک استراتژی مناسب برای دستیابی به آن هدف را پیش بگیرید. یکی از مراحل اساسی دیگر، شناخت دقیق مخاطبان شما است. برای اینکه بوست کانال تلگرام شما موثر باشد، باید مخاطبان خود را به دقت تحلیل کنید. شما باید متوجه شوید که این مخاطبان چه کسانی هستند؟ چه سنی دارند و به چه نوع محتواهایی علاقه دارند؟ با این اطلاعات، می‌توانید محتواهایی را ایجاد کنید که دقیقاً به نیازها و ترجیح‌های مخاطبان شما پاسخ دهد. استفاده از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بسیار مهم است و باید از زبان ساده و قابل فهمی برای ارتباط با مخاطبانتان استفاده کنید. برای شروع، یک عنوان جذاب برای پیام‌هایتان انتخاب کنید. عنوان اولین چیزی است که مخاطبانتان مشاهده می‌کنند، بنابراین باید با دقت آن را انتخاب کنید . سعی کنید در انجام هر مرحله از تولید محتوا وسواس به خرج دهید . همچنین، هشتگ‌ها می‌توانند به شما در افزایش بازدید‌ها کمک کنند. بنابراین از هشتگ‌های مرتبط با کسب ‌وکارتان استفاده کنید. زمان بندی پست‌هایتان را هم با دقت انجام دهید. پیام‌هایتان را در زمانی ارسال کنید که بیشتر مخاطبانتان آنلاین هستند. در نهایت، بسیار مهم است که همیشه نتایج تبلیغاتتان را ارزیابی کرده و یادداشت کنید تا فراموش نشود . این کار به شما کمک می‌کند تا در صورتی که بوست شما موثر نبود، تغییرات مناسبی را اعمال کنید. با انجام تغییرات مؤثر، قطعاً به نتایج بهتری در جذب اعضا و رشد کانال تلگرام خود دست خواهید یافت . اگر تمامی این مراحل را با دقت پیگیری کنید، می‌توانید با بوست کانال تلگرام خود به نتایج چشمگیری دست یابید و کانالتان  را از بقیه حریف ها متمایز کرده و پیشرفت کنید .  

انتقال بوست از کانالی به کانال دیگر

یکی از امتیازاتی که تلگرام برای کاربران پرمیوم خود در نظر گرفته، قابلیت انتقال بوست از یک کانال به کانال دیگری است. در واقع هر ممبر تلگرامی که عضو سرویس پرمیوم شده باشد، می‌تواند بوست کانال خود را به کانال دیگری تغییر دهد. این نکته را نیز در خاطر داشته باشید  که فعلا هر کاربر می‌تواند فقط یک کانال را برای یک بار بوست کند. شاید در آینده نه چندان دور این محدودیت در تلگرام از بین برود و بتوان به تعداد دلخواه این کار را انجام داد. به نظر می‌رسد که تلگرام، برای افزایش کاربران خود از هیچ اقدامی در این باره غافل نشود و با آپدیت‌های بهتر و کارآمدتر، نقش مهمی در افزایش بازدید کانال‌های تلگرامی خود ایفا کند.  

انتشار استوری برای کاربران ایرانی تلگرام

متاسفانه، در حال حاضر امکان ارسال استوری برای کاربران ایرانی امکان  نمی باشد  و تاکنون توسط شرکت تلگرام توضیحاتی در این مورد و دلیل آن ارائه نشده است. کاربران ایرانی فقط زمانی می‌توانند بدون محدودیت از امکان استوری استفاده کنند که اکانت تلگرام خود را به نسخه پرمیوم ارتقا دهند. چیزی که امکان‌پذیر نخواهد بود این است که برای فعال‌سازی تلگرام پرمیوم نیاز به شماره موبایل کشورهای دیگر و امکان پرداخت بین‌الملل برای خرید اشتراک پرمیوم خواهید داشت.  

فواید انجام بوست تلگرام

 
  • افزایش تعداد بازدیدکنندگان استوری
با بوست کانال تلگرام استوری های شما به مخاطبان بیشتری نشان داده می شود . این امر باعث افزایش آگاهی و شناخت بیشتر فعالان تلگرام با محتوا و برند شما می شود .  
  • افزایش تعامل با مخاطبان
وقتی استوری های شما توسط تعداد اشخاص بیشتری دیده می شود ، احتمال اینکه با شما تعامل داشته باشند بیشتر می شود . این امر نی تواند شامل : لایک ، کامنت و اشتراک گذاری استوری های شما باشد .  
  • افزایش اعتبار کانال
وقتی کانال شما بازدید کنندگان بیشتری داشته باشد اعتبار و اعتماد شما در میان فعالان کانالتان بیشتر می شود . این امر باعث می شود مخاطبان بیشتری به محتوای شما اعتماد کنند و آن را دنبال کنند .  
  • رشد سریع تر کانال
بوست کانال تلگرام می تواند به رشد سریع تر کانال شما کمک کند . این امر به ویژه برای کانال های جدید و یا کانال های که تازه شروع به فعالیت کرده اند و قصد دارند مخاطبان خود را افزایش دهند سودمند خواهد بود .   در این مقاله، اطلاعات کاملی درباره بوست تلگرام در اختیار شما قرار داده ایم. همان طور که مشاهده کردید ، این روش می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش تعداد  ممبر کانال تلگرام  داشته باشد و به همین دلیل هم خیلی از افراد در کسب و کار خود، از آن استفاده می‌کنند. خرید بوست تلگرام یکی از بهترین تصمیمات شما برای جذب مخاطبان بیشتر و افزایش آگاهی از برند خود خواهد بود . با خرید این قابلیت جذاب می توانید از تعامل با مخاطب را با گذاشتن استوری های جذاب بیشتر کنید . زیرا در این روش، شما می‌توانید به تعداد زیادی ممبر واقعی تلگرام دسترسی پیدا کنید . از آنجا که این ممبرها می‌توانند به صورت مستقیم استوری‌های شما واکنش نشان دهند، می‌توانید تا حد خیلی زیادی کسب و کار خود را ارتقا دهید. در حال حاضر، فقط کانال‌های تلگرامی امکان استفاده از بوست تلگرام را دارند. اگر شما به عنوان یک کاربر بخواهید از این قابلیت استفاده کنید، باید حتما اشتراک پریمیوم تلگرام را به خریداری نمایید. تلگرام پریمیوم ‌های متعددی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که شاید در آپدیت‌های جدید این اپلیکیشن، برخی از این ایتم‌ها به کاربران معمولی تلگرام هم داده شوند. ایرانی لایک در این قسمت جزییات اضافه شدن این قابلیت جذاب و نحوه استفاده از آن را به شما آموزش داده تا شما با راهنمایی های ما به مسیر موفقیت خود سرعت ببخشید. امیدوارم از این مقاله سودمند بهره کافی برده باشید .   فواید انجام بوست تلگرام
امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *