نرم افزارهای کاربردی جانبی برای اینستاگرام

نرم افزارهای کاربردی جانبی برای اینستاگرام

نرم افزارهای کاربردی جانبی برای اینستاگرام افرادی که اینفلوئنسر هستند و از طریق پست های که در اینستاگرام منتشر می کنند، فالوور جذب کرده و درآمد زایی می کنند بسیار ضروری می باشد . ایرانی لایک در این وبلاگ تصمیم دارد برای شما این نرم افزار های کاربردی را در اختیار قرار دهد .

 

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی رایگان است که کاربران با اشتراک‌گذاری عکس و فیلم در آن مشغول به فعالیت هستند. تمرکز اصلی اینستاگرام بیشتر روی عکس و فیلم است هر چند که امکان تولید محتوای متنی هم در قسمت کپشن  این شبکه اجتماعی وجود دارد. این شبکه اجتماعی برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ روی آیفون راه‌اندازی شد، و در سال ۲۰۱۲ نسخه اندرویدی آن در دسترس عموم قرار گرفت، همچنین در همین سال توسط فیس‌بوک خریداری شد.

در اینستاگرام همچون شبکه‌های اجتماعی دیگر، شما می‌توانید کاربرانی را که به آنها علاقه دارید دنبال کنید، با این کار در صفحه اصلی شما یک فید Feed ایجاد می‌گردد که در آن پست‌های افرادی که آنها را دنبال می‌کنید به نمایش گذاشته می‌شود. در ضمن شما این امکان را دارید که پست‌ها را لایک نموده و درباره آنها نظر داده حتی می تواند پست‌های مورد علاقه دیده شده خود را برای دیگران ارسال کنید .

شما با استفاده از استوری‌ها می‌توانید تصاویر و کلیپ‌های ویدیویی را در یک پست ارسال کرده و به اشتراک بگذارید. در ضمن استوری‌ها فقط برای مدت زمان ۲۴ ساعت قابل نمایش هستند و پس از آن پاک می‌شوند، اما عکس‌ها و ویدیوهایی که به صورت معمولی پست می‌کنید به صورت دائم در صفحه شما باقی خواهند ماند.

همچنین اینستاگرام از IGTV و ریلز ها نیز پشتیبانی می‌کند، ریلز ها این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید ویديوهای کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارید، در سوی دیگر IGTV برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای طولانی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ضمن امکان چت کردن در این شبکه اجتماعی وجود دارد و شما در اینستاگرام می‌توانید به صورت مستقیم و خصوصی با دوستان خود چت کنید.

اکنون که با ایسنتاگرام و مفاهیم عمومی آن آشنا شدید، شاید بخواهید بدانید که فایده اشتراک گذاشتن این همه عکس و فیلم در یک شبکه اجتماعی چیست؟ ممکن است در نگاه اول فقط جایی مناسب برای دوستان و یا خانواده باشد که از احوال هم مطلع شوند و بتوانند شادی یا غم‌های‌شان را با هم به اشتراک بگذارند.اما واقعیت این است که کاربردهای اینستاگرام بسیار وسیع‌تر از یادگاری محافل دوستانه شده است.

عده‌ای از آن برای ارایه تصاویر و فیلم‌های محصولات خود استفاده می‌کنند و از این طریق برای خود مشتری جذب کرده، کسب و کار آنلاین خود را توسعه می‌دهند.گروهی برای فعالیت‌های آموزشی در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و با آموزش‌های علمی، فرهنگی، هنری، و مانند آن به معرفی خود و خدمات‌شان می‌پردازند.

افرادی هم هستند که به بلاگر معروفند و با برقراری ارتباطی خوب با مخاطبان خود، آن‌ها را قانع می‌کنند که محصولات خاصی را خریداری نمایند. در حقیقت آن‌ها نوعی بازاریاب هستند که در حوزه‌های گوناگونی به طور غیرمستقیم فعالیت می‌کنند.

شما هم اگر بلاگر هستید و یا می خواهید به تازگی این کسب و کار را شروع کنید و نمی دانید از چه نرم‌افزارهایی برای به اشتراک گذاری پست‌های خود استفاده کنید تا آخر این محتوا همراه ایرانی لایک باشید .

نرم افزارهای کاربردی جانبی برای اینستاگرام

 

کاربردی ترین نرم افزار های جانبی اینستاگرام

در این مطلب از ایرانی لایک ، فهرستی از بهترین برنامه‌های جانبی اینستاگرام را مرور می‌کنیم.

 

  • Snapspeed

Snapseed یکی دیگر از برنامه‌های ویرایش تصویر اینستاگرام است که می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های گوگل یا اپل دانلود کنید. این برنامه، عکس‌های شما را بدون تغییر رنگ و وضوح ذخیره می‌کند و از ویژگی‌هایی مانند کنتراست، برش و چرخش بهره می‌برد.

می‌توانید تصاویر را حاشیه‌نویسی کنید و برای روتوش عکس‌های قدیمی، از ویژگی‌های Brush، Lens و White Balance آن بهره ببرید.قابلیت Face Enhance نیز این امکان را می‌دهد که عیب‌های صورت را کاهش دهید. علاوه‌براین، می‌توانید افکت‌های موردعلاقه خود را ذخیره کرده و آن‌ها را روی تصاویر جدید اعمال کنید.

 

  • GoPro

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام، اپلیکیشن GoPro است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید ویدئوها و عکس‌های خود را ویرایش کنید؛ ویژگی منحصر به فرد این اپلیکیشن این است که شما می‌توانید عکس یا فیلم خود را به کمک همین اپلیکیشن و به صورت کاملاً بهینه بگیرید و در همان لحظه ویرایش کنید!

همچنین پس از ویرایش ویدئوهای خود به راحتی می‌توانید پیش‌نمایشی از آن را ببینید تا اگر مشکلی پیش آمد، آن را دوباره ویرایش کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید فیلترهای مختلفی را اضافه کنید تا جلوه ویدئوی شما جذاب‌تر شود.

 

  • FilmoraGo

FilmoraGo یکی از اپلیکیشن‌های مناسب برای ویرایش ویدئوهای مختلف است که به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها و عکس‌ها را ادغام کنید و تم‌ها و فیلترهای مختلف را به آن‌ها اضافه کنید. می‌توانید ویدوها را به تأخیر بیندازید یا سرعت دهید و ویدیوهایی ایجاد کنید که برعکس اجرا شوند. این امکان را به شما می‌دهد که نسبت صفحه نمایش را به ۱:۱  یا ۱۶:۹ تنظیم کنید.

بدون هزینه‌کرد‌ن، می‌توانید چندین انتقال، همپوشانی، موسیقی و عناصر را دانلود کنید.ویرایشگر ویدیوی FilmoraGo برنامه‌ای با رابط‌ کاربری و استفاده‌ی آسان برای اینستاگرام، یوتیوب و تیک‌تاک است که بیش از ۱۰۰۰ موسیقی، ۵۰۰۰ برچسب و فیلتر، متن، صدا، شکلک، پس‌زمینه و … را ارائه می‌دهد.

 

  • Command Instagram

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام که برای آنالیز صفحه به‌کار می‌رود، Command Instagram Analytics است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید نمودارهای بسیار عالی در دسترس داشته باشید تا ببینید که در کدام روزها بازخورد بهتری دریافت کرده‌اید و کاربران فعالیت بیشتری داشته‌اند. از طرف دیگر این اپلیکیشن بهترین هشتگ‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید بازدید بیشتری برای پست‌های خود دریافت کنید.

همچنین افراد معروف در حوزه فعالیتی شما را برای استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ به شما پیشنهاد می‌دهد که برای افزایش تعامل و فالوورهای صفحه بسیار عالی است! این اپلیکیشن برای IOS در دسترس است و هزینه آن رایگان است! البته اگر نیاز به امکانات بیشتر داشته باشید، باید 9.99 دلار در ماه پرداخت کنید.

Command Instagram

  • Pallyy

Pallyy یکی از بهترین ابزارهای برنامه‌ریزی اینستاگرام محسوب می‌شود. این برنامه به‌گونه‌ای تنظیم شده که هر سلول آن مربوط به تاریخ خاصی در ماه است. به‌راحتی محتوا را از گالری خود به هر سلولی بکشید و پست‌های خود را برای آن تاریخ زمان‌بندی کنید. Pallyy این امکان را می‌دهد که برای پست یک عنوان تنظیم کرده و حتی اولین نظر را برنا‌مه‌ریزی کنید.

اگر بخواهید کپشن خود را تمیز نگه دارید و به جای آن هشتگ خود را در بخش نظرات اضافه کنید، این ویژگی مفید خواهد بود.پس از برنامه‌ریزی پست، پیش‌نمایشی در سلول تقویم نمایش داده می‌شود و خواهید دید که پست شما درنهایت چگونه به‌نظر خواهد رسید. از دیگر ویژگی‌های Pallyy می‌توان به آپلود مجموعه‌ای از تصاویر و ویرایش آن‌ها به‌صورت جمعی، نمایش بهترین زمان‌ها برای پست‌کردن، تجزیه و تحلیل عمیق اینستاگرام و موارد دیگر اشاره کرد.

 

 

  • Inshot

InShot به‌دلیل ویژگی‌های قابل‌توجه و رابط کاربر پسند، نسبت به سایر ویرایشگرهای ویدیوی رایگان برتری دارد. این برنامه به شما امکان می‌دهد ویدیوها را برش دهید و آن‌ها را به هم متصل کنید. مجموعه ای غنی از استیکرهای متحرک را در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را به ویدئوها اضافه کنید.

ویژگی کاربردی دیگر اینشات این است که می‌توان بریده‌های متنی را برای همراهی با محتوای ویدئو، زیرنویس و همگام‌سازی کرد. همچنین باتوجه به اینکه بسیاری از تصاویر را به‌دلیل اندازه‌ی نامناسب نمی‌توانید در اینستاگرام آپلود کنید، این برنامه قابلیت تغییر اندازه‌ی عکس‌ها برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد. از همه مهم‌تر، تمام این قابلیت‌ها به‌صورت کاملا رایگان ارائه می‌شوند.

 

 

  • Promo Republic

PromoRepublic یکی دیگر از ابزارهای بسیار کاربردی است که به کمک آن می‌توانید تصاویر مختلفی را انتخاب کنید و محتوای موردنظر خود را با آن ادغام کنید. PromoRepublic علاوه بر سایت، اپلیکیشن خود را هم در اختیار کاربران قرار داده است که دیگر نیازی به مراجعه به سایت نداشته باشید!

در حال حاضر این ابزار بیش از 100,000 قالب و نمونه دارد که با استفاده از آن می‌توانید محتوای موردنظر خود را طراحی کنید.ویژگی بسیار عالی این ابزار این است که برای مناسبت‌های مختلف تمپلت‌های مرتبط به شما ارائه می‌کند که می‌توانید رویدادهای مختلفی را به کاربران تبریک بگویید.

اگر مدیریت یک کسب‌وکار اینترنتی را برعهده دارید که از اینستاگرام برای افزایش فروش استفاده می‌کنید، تمپلت‌های مربوط به رویدادهای این سایت به شما کمک زیادی در جلب نظر مخاطبان می‌کند. این سایت و اپلیکیشن آن کاملاً رایگان است و می‌توانید از آن در جهت بهبود کسب‌وکار یا حتی صفحه شخصی خود استفاده کنید.

 

  • Woobox

Woobox یکی از پلتفرم‌های عالی برای جذب مخاطب در اینستاگرام به شمار می‌آید که به شما کمک می‌کند محتوای متنوعی را در پلتفرم‌هایی از جمله اینستاگرام اجرا کنید. این برنامه آنچه را که برای اجرای کمپین‌های تبیغاتی دارید فراهم می‌کند؛ به‌عنوان مثال، می‌توانید با ارائه‌ی نظرسنجی‌ها و آزمون‌ها برای تعامل بیشتر با مخاطبان، مسابقه‌های جذابی را برای جذب دنبال‌کنندگان ارائه دهید.یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برنامه این است که می‌توانند رقابت‌ها و بازخورهای شما را براساس سنین مختلف طبقه‌بندی کند. شاید تنها ضعف این نرم‌افزار، محدودیت‌های نسخه‌ی رایگان آن باشد؛ زیرا برای بهره‌بردن از ویژگی‌هایی که اشاره کردیم، به خرید اشتراک نیاز خواهید داشت.

 

 

برنامه های کاربردی اینستاگرام به دسته های ویرایشگرهای عکس، ویرایشگرهای ویدیو و آنالیزگرها تقسیم می-شوند. تیم ما در این مقاله سعی کرد تا حد ممکن شما را با این برنامه ها و قابلیت­هایشان آشنا کند. همچنین چند نمونه از دسته بندی های مختلف این برنامه های کاربردی ارائه شدند.

ضمن قدردانی از اینکه تا انتهای این مقاله از ایرانی لایک با ما همراه بودید، امیدواریم مطالب ارائه شده برایتان مفید بوده باشند. در صورتی که سوال، انتقاد یا پیشنهادی دارید، لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

https://iranilike.com/

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *