چگونه در تیک تاک دیده شویم ؟

چگونه در تیک تاک دیده شویم ؟

چگونه در تیک تاک دیده شویم ؟ این سوال یکی از مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالات کاربرانی که از پلتفرم تیک تاک استفاده می‌کنند است  . به خصوص آن‌هایی که می‌خواهند از تیک تاک درآمد کسب کنند ما در این مقاله از ایرانی لایک قرار است به شما نحوه دیده شدن در این اپلیکیشن و ترفندهای لازم را آموزش دهیم . تیک تاک یک اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدیو‌های کوتاه است که به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای ۶۰ ثانیه با هر موضوعی ساخته و آن را به اشتراک بگذارند. تیک تاک ماهانه بیش از ۸۵۰ میلیون کاربر فعال دارد و سریعا سرعت گسترش و پیشرفت آن از هر پلتفورم شبکه اجتماعی تا به کنون سریع تر بوده است . تیک تاک کار خود را به عنوان یک اپلیکیشن لب خوانی شروع کرد که در آن ویدیوها با محدودیت ۱۵ ثانیه ای لب خوانی موسیقی های معروف آپلود می شدند. سپس این اپلیکیشن به یک پلتفورم جامع ویدیو تبدیل شد که شما می توانید در آن با استفاده از افکت های ویدیویی  متفاوت تیک تاک ویدیو بسازید، ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید . تیک تاک اپلیکیشن اشتراک ویدیو است. برنامه Tik Tok توانسته در مدت بسیار کوتاهی مخاطبان بسیاری را جذب کند و این اپلیکیشن بسیار معروف و محبوب شده است .  برای همین خیلی از کاربران سعی دارند که برای کسب درآمد و دیده شدن از این برنامه استفاده کنند . فقط کمی نیاز به راهنمایی و خلاقیت برای رسیدن به هدف خود دارید که ایرانی لایک در این قسمت قصد دارد شما را به هدف خود نزدیک‌تر کند .   چگونه در تیک تاک دیده شویم ؟  

راهنمای استفاده از اپلیکیشن تیک تاک

 
  • نحوه استفاده از منو
در پایین صفحه اصلی ، شما 5 آیکون می بینید . روی اولی که شبیه خانه است کلیک کنید  صفحه خانه همان Home به روز رسانی می شود و می توانید ویدیوها را ببینید. روی آیکون سرچ کلیک کنید تا بتوانید بین کاربران و انواع ویدیوها، جستجو کنید. آیکونی که با علامت مثبت (+) نشان داده شده، به شما اجازه می‌دهد یک ویدیو بسازید یا ویدیوهایی را از گالری‌تان آپلود کنید ‌. همچنین آیکونی که شکل یک پیام است، اجازه دسترسی به اعلانات یا نوتیفیکشن‌ها را به شما می‌دهد. آخرین آیکون، شما را به صفحه اصلی خودتان می‌برد و می‌توانید آن جا پروفایلتان را ویرایش کنید، اسمتان را تغییر بدهید و ویدیوهای خودتان را ببینید. تیک تاک به امنیت کاربرانش اهمیت زیادی می‌دهد. سه نقطه افقی را در قسمت راست و بالای صفحه لمس کنید تا امکان خصوصی کردن پروفایل، دانلود کردن ویدیوهای شخصی و ارسال کامنت را داشته باشید .  
  • نحوه اشتراک گذاری ویدیو
تیک تاک، به شما امکان ساخت و اشتراک ‌گذاری ویدیو را می‌دهد، ویدیوهایی که ساختنشان بسیار آسان می باشد . اول باید روی آیکون + کلیک کنید. اگر اولین بار است که فیلمبرداری می‌کنید در این مرحله باید به تیک تاک اجازه دسترسی دوربین و ریکورد تلفنتان را هم بدهید. بعد تایمر، سرعت، افکت‌های زیبابی و ویدیویی  بقیه گزینه‌ها را طبق دلخواهتان تنظیم کنید و دستتان را روی دکمه قرمز نگه دارید تا فیلمبرداری شروع شود. بعد، یک موسیقی انتخاب کنید تا ویدیوتان جذاب‌تر شود. وقتی فیلمبرداری تمام شد، روی علامت چک قرمز کلیک کنید تا به صفحه ادیت بروید. در قسمت راست و بالای این صفحه، می‌توانید موسیقی‌تان را تغییر بدهید، صدا را تنظیم کنید و حتی قسمتی از موسیقی را ببُرید. یک فریم از ویدیو را به عنوان کاور انتخاب کنید و در قسمت پایین و چپ صفحه، جلوه‌های ویژه و افکت‌های بیشتری به آن اضافه کنید.  
  • نحوه ادیت تیک تاک
اپلیکیشن تیک تاک یک پوئن منفی که دارد این است که قابلیت های ادیت با تنوع زیادی ندارد که در این شرایط، بهتر است که یک سری ابزار حرفه‌ای ادیت ویدیو داشته باشید. پروفایلتان را باز و ویدیویی که می‌‌خواهید آن را ادیت کنید، انتخاب کنید. روی سه نقطه کنار هم کلیک کنید. حالا ویدیو، روی گوشی شما ذخیره می‌شود  و می‌توانید آن را ادیت کنید. این جا شما به یک کامپیوتر یا لپتاپ، ویدیو مورد نظر، چند موسیقی، عکس یا ویدیوکلیپ (یا هرچیزی که می‌خواهید به ویدیو اضافه کنید) و اپلیکیشن Flexclip نیاز دارید. Flexclip یک اپلیکیشن حرفه‌ای ویرایش ویدیو است که به شما کمک می‌کند در چند مرحله ساده، ویدیوهای خوب بسازید. و البته نکته مثبتش این است که در مقایسه با تیک تاک، کاربری راحت و سریعی دارد. نحوه کار با Flexclip به صورت زیر می باشد :  
  1. روی + کلیک و ویدیو کلیپ‌ها را اضافه کنید. در صورت نیاز، ویدیوها و عکس‌هایی از گالری گوشی‌‍تان را هم اضافه کنید.
 
  1. حالا روی آیکون تکست (text) کلیک کنید تا متن به ویدیوتان اضافه کنید. همچنین می‌توانید لوگو هم اضافه کنید.
 
  1. حالا روی آیکون موسیقی کنار تکست کلیک کنید و یک آهنگ اضافه کنید. اگر می‌خواهید، می‌توانید دکمه ضبط صدا را فعال کرده و صدای خودتان را به ویدیو اضافه کنید.
 
  1. اگر دوست دارید جلوه‌های ویژه مثل ترنزیشن و افکت داضافه کنید یا سرعت ویدیو را تغییر بدهید.
 
  1. حالا ویدیوتان را تماشا و دانلود کنید. روی دکمه preview یا پیش نمایش کلیک کنید و به صورت زنده، پیش نمایش ویدیوتان را ببینید. حالا ویدیو را دانلود کرده یا در تیک تاک به اشتراک بگذارید.
  راهنمای استفاده از اپلیکیشن تیک تاک

ایده ویدیو برای تیک تاک

شاید از نظر شما تیک تاک یک پلتفرم برای جوانان و نوجوانان باشد که طرفداران زیادی ندارد و مانند اینستاگرام یا یوتیوب محبوب و پردرآمد نیست . اما کاملا در اشتباهید ، باید به شما بگویم که تیک تاک یک اپلیکیشن پر درآمد و پرمخاطب می باشد . به خصوص که در تیک تاک روش کسب درآمد و تولید محتوا بسیار ساده بوده و برای همه امکان پذیر . در این بخش همراه ایرانی لایک باشید تا چند نمونه از ایده برای ساخت ویدیو های تیک تاک را به شما آموزش دهیم :  
  • پرسش پاسخ
پرسش و پاسخ با مشتریان یا کاربران در تیک تاک همیشه ایده ای جذاب محسوب می شود. این امر به دلیل ماهیت ویدئو محور این پلتفرم جذابیت زیادی دارد. نکته مهم در این راستا تمایل برندها یا حتی کاربران برای پرسش و پاسخ در قالب ویدئوهای لایو است. تیک تاک به خوبی از این امر مطلع بوده و این امکان را پیش روی برندها قرار داده است. درست به همین دلیل بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط شان به طور مداوم دشوار شده و حتی فرصت های تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را نیز از دست می دهند. شما باید همیشه با فناوری ها و امکانات تازه در شبکه های اجتماعی نهایت هماهنگی را داشته باشید. سرویس لایو نیز در این میان چنین وضعیتی دارد. اگر شما خیلی زود یاد نگیرید چطور با مخاطب هدف تعامل پیدا کنید، شانس تان در این راستا به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند.    
  • ویدیو خود اموز
ممکن است فکر کنید TikTok فقط برای محتوای تفریحی است. در واقع در اشتباهید. این پلتفرم در واقع یک بستر شگفت انگیز برای به اشتراک گذاری محتوای آموزنده در قالبی قابل هضم و آسان است. برخی از پزشکان با ساخت فیلم درباره موضوعات به موقع مانند ویروس کرونا و Vaping، مخاطبان زیادی ایجاد کرده اند. .برای کسانی که می‌خواهند هنر خود را در اختیار دیگر کاربران بذارند، TikTok محل مناسبی برای دسترسی به نوجوانان و بزرگسالانی است، كه به این اطلاعات احتیاج دارند. و ممكن است ارائه دهندگان خدمات  مورد اعتماد خود را برای گفتگو نداشته باشند. آموزش ها دارای جایگاه فرهنگسازی اجتماعی فرصتی برای انتقال پیام های خود دارند. اطلاعات غلط در شبکه های اجتماعی گسترده است. و مقابله با آن در مکالمات مهم است.  
  • ویدیو مدیتیشن
ویدئوهای تیک‌تاک همه نباید خنده‌دار یا طعنه‌آمیز باشند. برخی افراد دوست دارند صحنه‌های آرامش‌بخش را تماشا کنند. به عنوان مثال یک هنرمند می‌تواند نمای نزدیک مخلوط‌کردن رنگ‌ها یا حرکت قلم‌مو روی بوم را نشان دهد. این تصاویر آرامش بخش مانند مدیتیشن برای بعضی ها عمل می کند و این نوع از ویدیو ها طرفداران خاص و زیاد خود را دارند .  
  • برای برند خود افکت اختصاصی بسازید
همانند اینستاگرام و اسنپ چت، سازندگان می توانند برای ایجاد جلوه های ویژه، لنزها و افکت های AR را به فیلم های خود اضافه کنند. برندها می توانند با بارگذاری افکت های سفارشی از این ویژگی استفاده کنند. به عنوان مثال، هفته مد نیویورک که تعدادی از سازندگان اپلیکیشن TikTok را به نمایش های خود در سال ۲۰۲۰ دعوت کرد. یک افکت غرفه ویژه عکس برای همراهی با این رویدادها ایجاد کرد. ایجاد جلوه ها و افکت ها نیاز به تخصص طراحی از طرف تیم شما دارد. بنابراین ممکن است فقط برای یک رویداد یا یک مناسبت مهم ارزشمند باشد. اما اگر خوب انجام شود، افکت ها می توانند آگاهی از برند را افزایش دهند و مخاطبان شما را رشد دهند. و همچنین از مزایای این روش این است که طرفداران شما مقادیر زیادی از محتوای برند را تولید می کنند. منظور از محتوای برند محتوایی است که توسط مخاطبان بتواند باعث شناخته شدن برند شما شود.  
  • چالش هشتگ
هزاران چالش هشتگ در حال حاضر در تیک‌تاک وجود دارد. این اتفاق زمانی می‌افتد که یک کاربر، دیگران را برای ایجاد و ارسال نوع خاصی از محتوا به چالش می کشد . سپس آن‌ها را با استفاده از یک هشتگ اختصاصی تگ می‌کند. بسیاری از چالش‌های فعلی مربوط به روتین‌های رقص یا میکاپ هستند. برندها می‌توانند در چالش‌های موجود شرکت یا هشتگ برند خود را ایجاد کنند. تمام هدف استفاده از ویدئوها بر اساس هشتگ‌های پرطرفدار، افزایش آگاهی در مورد برند است. به همین دلیل است که تمرکز بر هشتگ برند، ایده‌ی خوبی برای  کسب و کار است .  
  • قبل و بعد
این نوع ویدئو، تغییر و تحولی را بر اساس محصول یا خدمات شما به نمایش می‌گذارد. به عنوان مثال یک شرکت آرایشی می‌تواند با استفاده از محصولات خود یک تغییر سریع را به نمایش بگذارد. یا اگر شما یک هنرمند هستید می‌توانید یک بار از شروع نقاشی و یک بار بعد از اتمام کار ویدیو بسازید . معمولا اینگونه ویدیوها مخاطب های زیادی دارد . ایده ویدیو برای تیک تاک

چگونه در تیک تاک بهتر دیده شویم ؟

چگونه در تیک تاک بهتر دیده شویم ؟ نحوه افزایش بازدید در تیک تاک به چه صورت است ؟ اگر می خواهید در این اپلیکیشن پر مخاطب دیده و محبوب شوید نیاز به انجام چند ترفند دارید . ایرانی لایک این ترفند های مهم و ضروری را پایین تر برای شما قرار داده می توانید با مطالعه آن ها را فرا گیرید . این ترفند ها شامل :  
  1. استفاده از افکت های ترند
استفاده از افکت‌ها راهی عالی برای تقویت محتوای تیک تاک است و می‌تواند به شما کمک کند بینندگان بیشتری را نیز به دست آورید. با استفاده از افکت‌هایی که در حال حاضر پرطرفدار هستند، ویدیوهای شما بیشتر از حد معمول توسط الگوریتم تیک تاک دیده می‌شوند . حتی ممکن است برای برخی از بینندگان در صفحه ForYou دیده شوید. برای یافتن افکت‌های پرطرفدار، به سادگی به قسمت discover در برنامه تیک تاک خود بروید (آن ذره‌بینی در پایین صفحه است). طیف وسیعی از افکت‌ها، هشتگ‌ها و صداهای پرطرفدار را مشاهده خواهید کرد. یک افکت پرطرفدار را انتخاب کنید و روی «add to favorites» کلیک کنید. سپس هنگامی‌که برای فیلمبرداری کلیپ بعدی خود آماده می‌شوید، این افکت در صفحه ضبط در دسترس قرار خواهد گرفت .    
  1. تغییر حساب کاربری به تجاری
اگرچه تغییر به یک حساب تجاری مستقیماً به شما کمک نمی‌کند تا بازدیدهای بیشتری کسب کنید، اما می‌تواند به شما در برنامه ریزی استراتژی و بهبود پتانسیل رشد خود کمک بسیاری کند . دارندگان حساب‌های تجاری به ویژگی‌های اضافی مانند ابزارهای تجزیه و تحلیل دسترسی دارند، که می‌تواند به شما کمک کند تا درک کنید که بینندگان شما چگونه با محتوای شما تعامل دارند . همینطور که چگونه می‌توان آن را بهبود بخشید. علاوه بر این دارندگان حساب‌های تجاری به صداهای انحصاری و یک مرکز تجاری خلاق دسترسی دارند.  
  1. برای تغییر اکانت خود به یک حساب تجاری، به سادگی به قسمت تنظیمات بروید و روی « Manage Account » کلیک کنید.
 
  1. سپس با گزینه «Switch to Business Account» روبرو خواهید شد. مراحل را دنبال کنید و فقط در چند دقیقه می‌توانید یک حساب تجاری راه اندازی کنید.
   
  1. در زمان درست پست بزارید .
  زمانی که در تیک تاک پست می گذارید بسیار مهم است، بنابراین می‌خواهید زمانی را پیدا کنید که کاربران در منطقه هدف شما به طور خاص فعال باشند.  انجام این کار می‌تواند سخت باشد، اما با کمک تحقیقات اینترنتی و اطلاعاتی که از پست‌های خود جمع‌آوری می‌کنید، باید بتوانید بهترین زمان را برای ارسال محتوای خود تعیین کنید. به‌عنوان یک قانون کلی، برخی از زمان‌های مناسب برای ارسال پست، بین ساعت ۲ صبح تا ۹ صبح در طول هفته است، زیرا این زمان‌هایی هستند که نرخ تعامل بالاترین میزان در سراسر پلتفرم است. با این حال باید خودتان این را آزمایش کنید و سعی کنید زمان‌هایی را که محتوای شما بهترین عملکرد را دارد، بررسی کنید.   4.خلاق باشید . قاطعیت به شما می گوییم که، بیرون از چارچوب فکر کنید. شاید این عبارت برای شما خنده دار به نظر برسد اما اگر می خواهید تیک تاکر شوید باید خلاق و متمایز از سایرین باشید. به طور معمول همه کاربران کاری را انجام می دهند که سایر کاربران آن را انجام می دهند یعنی به اصطلاح از یکدیگر کپی برداری می کنند ولی وقتی شما می توانید به عنوان یک شخصیت خاص شناخته شوید، پس چرا اینکار را نکنید . پس در نتیجه دقیقا همان چیزی را پست نکنید که دیگران در تیک تاک به اشتراک می گذارند. به این فکر کنید که چگونه می توانید چیز جدیدی را خلق کنید که مختص به خودتان باشد. ویدیوهایی بسازید که تماشای آن ها سرگرم کننده باشد و سایر کاربران آن را برای دوستان خودشان ارسال نمایند.     5.با اینفلوئنسر ها همکاری کنید   ارتباط گرفتن در تیک تاک با اینفلوئنسرها کار آسان اما تاثیرگذار است. تیک تاک یک قابلیت جذاب به نام دوئت کردن دارد. شما با دوئت کردن با یک اینفلوئنسر بزرگ و تگ کردن او، شانس دیده شدن خود توسط فالوور های آن اینفلوئنسر را بالا می برید. دوئت کردن در تیک تاک یک روش خیلی عالی برای وایرال شدن صفحه تیک تاک شما است . همچنین همکاری با برندها یک راه حل خوب برای تولید محتوای عالی برای آنان و دریافت پول از آن ها است . هم از برندها در ازای معرفی پول دریافت می کنید و هم از این طریق دیده می شوید. به عبارتی این کار از هر طرف برد است .   بیشتر سعی کنید تا کیفیت کار خود را بالا ببرید . شاید کسی به این موضوع اهمیت ندهد اما ساخت ویدیو با کیفیت بالاتر، ادیت حرفه ای تر و… باعث می شود تا مخاطب ارزش بیشتری برای ویدیو ها و محتوای شما قائل شود.   تیک تاک هفتمین پلتفرم محبوب رسانه‌های اجتماعی در جهان است، بنابراین چه صاحب کسب و کار یا یک تولیدکننده محتوا باشید، تیک تاک می‌تواند یک پلت فرم عالی برای تسلط شما بر مخاطبین باشد. با توجه به اینکه بیش از نیمی‌ از کاربران تیک تاک محتوای خود را آپلود می‌کنند، دیدن ویدیوهای شما یا نمایش آن در صفحه ForYou ممکن است دشوار باشد اما با این چند روش و ترفند افزایش بازدید تیک تاک می‌توانید رشد قابل توجهی را کسب کنید. در این مطلب به طور کلی به آموزش افزایش بازدید تیک تاک پرداختیم که شاید روش های آنچنان خاصی نباشند . اما رعایت همین نکات در کنار ساخت محتوای خلاقانه تر و جالب تر و مداوم می تواند شروع موفقیت شما در تیک تاک باشد . ممنون که تا آخر مطلب همراه ایرانی لایک بودید . چگونه در تیک تاک بهتر دیده شویم ؟
امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *