نحوه دانلود فیلم از توییتر

نحوه دانلود فیلم از توییتر

نحوه دانلود فیلم از توییتر برای هر سیستم عامل متفاوت بوده و روش‌های خاص دارد را دارد که ما در این مقاله از ایرانی لایک می‌خواهیم این روش ها را در خدمت شما قرار دهیم .

 

توییتر یکی از برترین شبکه‌های اجتماعی در خصوص ترندها و موضوع‌های مختلف روز است. کاربرهای این شبکه هر روز و هر ساعت، دربارهٔ  موضو‌ع‌ها و دغدغه‌های مختلف صحبت می‌کنند. آن‌ها می‌توانند در یک متن 280 کاراکتری همراه با عکس، ویدیو و لینک نظرشان را بگویند. در توییتر، برعکس اینستاگرام، متن توییت حرف اول را می‌زند.

با کمی سرک‌کشیدن در توییتر، می‌توانید از اخبار روز، فیلم‌ها و سریال‌های محبوب، موضوع‌های جنجالی فرهنگی، اخبار سیاسی و اجتماعی و نیازها و خواسته‌های کاربرها سر در بیاورید. از آن‌جایی که در این شبکه‌ اجتماعی متن‌محور، مردم نیازها و خواسته‌های روزمره‌شان را صریح‌تر بیان می‌کنند، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ هم برای شناخت مشتری‌ها در این فضا فعالیت می‌کنند .

در ابتدا، توییتر به عنوان یک شبکه اجتماعی برای ارتباط میان دوستان و همکاران به کار می‌رفت، اما با گذشت زمان و با افزایش تعداد کاربران، توییتر به یکی از مهم‌ترین منابع خبری در جهان تبدیل شد. این شبکه اجتماعی در حوزه‌های مختلفی از جمله سیاست، ورزش، سلامت، فرهنگ و هنر و… به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع جمع‌آوری و انتشار اخبار در جهان شناخته می‌شود.

از آنجایی که توییتر به سرعت محبوبیت یافت و میلیاردها کاربر در سراسر جهان دارد، این شبکه اجتماعی به یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی در دنیا تبدیل شده است که به دنبال رویدادهای جاری، علایق کاربران و تحولات اجتماعی و سیاسی پیگیری می‌کند.

 

نحوه دانلود فیلم از توییتر

 

 

مزایای استفاده از توییتر

 

  • پرداخت هزینه پس از دستیابی به هدف

در تبلیغات توییتر فقط زمانی هزینه پرداخت می کنید که به هدف تعیین شده رسیده باشید . برای مثال اگر هدف شما از کمپین تبلیغاتی افزایش اینگیجمنت باشد ، تنها به ازای تعامل هایی که با پست شما انجام می شود هزینه پرداخت خواهید کرد. یا اگر هدف از کمپین تبلیغاتی شما افزایش نصب اپلیکیشن باشد، دقیقا به ازای تعداد نصب های صورت گرفته از طریق تبلیغات هزینه پرداخت خواهید کرد. عالی نیست؟

 

  • وحدت در توییتر

توییتر، توییت های تبلیغاتی را با برچسب Promoted برچسب گذاری و مشخص می کند ، اما این توییت ها هم در کنار دیگر توییت های غیر تبلیغاتی در تایم لاین کاربران با همان قالب استاندارد نمایش داده می شوند . پس توییت های تبلیغاتی، کاربران را آزرده خاطر نخواهند کرد.

 

  • قابل دسترسی در تمامی سیستم عامل ها

در توییتر، تصویر بدون در نظرگرفتن اندازه و نوع صفحه نمایش به صورت کامل نشان داده می شود. همچنین نسخه موبایل توییتر برای انواع موبایل ها بهینه شده است. پس مخاطبان در هر کجا و هر زمان به توییتر و تبلیغات شما می توانند دسترسی داشته باشند .

 

  • دسترسی به تمام نقاط جهان

توئیتر به شما این امکان را می دهد که به آسانی پیغام خودتان را به گوش مخاطبان زیادی برساند، مخاطبان نیز این توانایی را دارند تا پیغام شما را بازنشر یا ریتوییت کنند. به این ترتیب، تعاملی مثبت بین شما و فالوورها به وجود می آید.

 

  • دیده شدن پست های قدیمی

با این که مطالب در توئیتر بسیار با سرعت به روز می شوند و ممکن است مخاطبان برخی از توییت ها را نبینند ولی این امکان وجود دارد که پست های قدیمی را دوباره بالا بیاورید و یا آنها را بازنشر کنید.

 

  • انتشار ویدیو

آخرین و حتی بهترین ویژگی و مزایا این پلتفرم در مخاطب و شلوغ قابلیت انتشار ویدیو و عکس می باشد . یعنی شما نه تنها می توانید تکست توییت کنید بلکه می توانید سخن خود را با عکس و یا حتی فیلم توییت کنید و حتی اگر از ویدیویی در این اپلیکیشن باب سلیقه شما بود و قصد داشتید در پلتفرم دیگری به گوش مردم برسانید می توانید آن را دانلود کنید . ما در این مقاله از ایرانی لایک قصد داریم به شما نحوه دانلود فیلم در توییتر را آموزش دهیم .

 

نحوه آپلود ویدیو در توییتر

 

  • نحوه آپلود فیلم در توییتر با سیستم عامل آیفون

برای یادگیری دانلود فیلم در توییتر باید نحوه آپلود آن را فرا گیرید. یکی از راه هایی که میتوان با استفاده از آن به اپلود ویدئو با ذکر فرد در توییتر پرداخت استفاده از ریتوییت می باشد ‌. با این کار بدون این که نیاز باشد نام فرد را درج نمایید، نام کاربری و پروفایل فرد در توییت شما قابل مشاهده خواهد بود. یک راه دیگر برای این که بتوانید اپلود ویدئو با ذکر فرد در توییتر را انجام دهید در دستگاه های آیفون این است که :

  1. روی ویدیوی مورد نظر نگهدارید یا کلیک کنید.

 

  1. با این کار یک پنجره در صفحه برای شما باز میشود که یکی از گزینه های آن tweet video است. روی این گزینه کلیک نمایید.

 

  1. حال به سراغ بازکردن یک توییت جدید بروید با این کار لینک ویدیو در توییت شما قرار میگیرد. پس از توییت کردن این لینک ویدیو برای دنبال کنندگان شما قابل مشاهده خواهد بود.

 

  • نکته : البته برای رعایت حق کپی رایت نام کسی که ویدیو را اولین بار توییت کرده است و تعداد دفعات ریتوییت هم در زیر توییت قابل مشاهده خواهد بود.

 

نحوه آپلود ویدیو در توییتر

  • اپلود ویدئو با ذکر فرد در توییتر با سیستم عامل اندروید

آپلود ویدئو با ذکر فرد در توییتر برای کسانی که از موبایل و دستگاه های اندروید استفاده میکنند کمی متفاوت می باشد . برای آپلود ویدئو با ذکر فرد در توییتر باید :

  1. از نوار پایین توییت روی آیکون مربوط به اشتراک گذاری (شیر کردن) کلیک نمایید.

 

  1. با این کار یک پنجره برای شما باز میشود. برای کپی کردن لینک ویدیو روی گزینه copy link to tweet کلیک کنید.

 

 

  1. پس از کپی کردن لینک در قسمت مربوطه ، ویدیو در توییتر شما به نمایش در میاید .

 

  • نکته : ریتوییت کردن یک توییت مزیت های زیادی دارد. اول اینکه به شما کمک میکند تا بدون نیاز به آپلود کردن ویدیو آن را به مخاطبان خود نشان دهید.
  • دوم اینکه نیازی به توجه به محدودیت های توییتر در ریتوییت کردن وجود ندارد. چرا که آپلود کننده اصلی ویدیو را از فیلترهای مربوطه گذرانده است.

 

  • اپلود ویدئو با ذکر فرد در توییتر با استفاده از روش های دیگر

 

اما برای آپلود ویدیو با ذکر نام فرد در توییتر میتوان از روش های دیگری نیز کمک گرفت. برای این کار لازم است که :

  1. ابتدا ویدیو را با توجه به قوانین و محدودیت های توییتر آپلود نمایید.

 

  1. اگر قصد دارید نام فرد را در توییت خود ذکر کنید میتوانید در قسمت مربوط به tweet نام فرد را وارد نمایید.

 

  1. اگر شخص مورد نظر در توییتر حساب کاربری دارد میتوان با وارد کردن نماد @ و نوشتن نام کاربری پس از آن او را اصطلاحا تگ کرد.

 

  • نکنه : البته ممکن است در هنگام آپلود ویدیو با ذکر فرد در توییتر با مشکلاتی هم مواجه شوید. برای مثال اینکه پس از آپلود ویدیو امکان درج متن را نداشته باشید. اگر با چنین مانعی در هنگام انتشار ویدیو مواجه شدید میتوانید توضیحات مورد نظرتان را در قسمت message بنویسید. در این قسمت قابلیت تگ کردن افراد نیز وجود دارد. کافی است قبل از آیدی آنها در توییتر از یک علامت @ استفاده کنید. اما در این قسمت هم با محدودیت کاراکتر مواجه خواهید بود که در ادامه با ایرانی لایک راجب این محدودیت ها به شما خواهیم گفت .

 

 

  • محدودیت های توییتر در زمان بارگذاری ویدیو

 

  1. همانطورکه گفتیم که توییتر برای انتشار هر ویدیو محدودیت هایی را در نظر میگیرد. یکی از این محدودیت ها در خصوص حجم ویدیو است. ویدیویی که در توییتر منتشر میشود نباید بیشتر از 512 مگابایت حجم داشته باشد. اگر حجم ویدیویی که برای انتشار در توییتر در نظر گرفته اید بیشتر از این مقدار است میتوانید با استفاده از برنامه هایی مثل Video Compress حجم ویدیو را کاهش دهید. همچنین اگر بخش هایی از ویدیو اهمیت کمتری داشته باشند میتوانید آن را برش داده و بخش های کم اهمیت تر را حذف نمایید.

 

  1. محدودیت دیگری که درباره انتشار ویدیو در توییتر وجود دارد محدودیت زمانی است. یعنی ویدیوی شما نباید مدت زمانی بیشتر از 140 ثانیه داشته باشد. اگر قصد انتشار ویدیوهای طولانی را دارید میتوانید لینک آن ها را قرار دهید. علاوه بر حجم و مدت زمان ویدیو باید فاکتور دیگری را در نظر داشته باشید و آن فرمت ویدیو است. فرمت ویدیو به نسخه ای از توییتر که از آن استفاده میکنید بستگی دارد. در نسخه موبایل لازم است از فرمت ویدیو MP4 یا MOV باشد. اما در نسخه تحت وب باید علاوه بر نوع ویدیو که باید MP4 باشد از فرمت H264 و صدای AAC نیز پیروی کند .

 

  • نحوه دانلود فیلم از توییتر با استفاده از آیفون

AnySave یک برنامه عالی است که به شما امکان را می‌ دهد ویدیوها را ذخیره کنید و به دانلود فیلم از توییتر با استفاده از آیفون بپردازید. این برنامه برای سایر اپ‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز کار می ‌کند چ شما می توانید برای دانلود از اینستاگرام هم از آن استفاده کنید . پس از دریافت و نصب برنامه AnySave مراحل زیر را می توانید دنبال کنید:

 

  1. به ویدیویی که می‌خواهید از توییتر دانلود کنید بروید. روی ویدیو بزنید .

 

  1. سپس از سمت راست پایین صفحه، روی آیکون اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و Copy Link را انتخاب کنید.

 

  1. AnySave را اجرا و لینک ویدیو را پیست کنید و روی Save ضربه بزنید.

 

  1. برنامه Photos را باز کنید تا ویدیو را پیدا کنید .

 

 

  • دانلود ویدیو از توییتر با استفاده از اندروید

اپلیکیشن‌های زیادی برای این کار وجود دارد که معروف ‌ترین آن ها Download Twitter Videos و Video Downloader for Twitter است. اساس کار با بیشتر این اپ‌ها یکسان است. یعنی شما باید لینک ویدیو را در این اپ‌ها پیست کنید تا دانلود شروع شود. بعضی از این‌اپ‌ها امکان تعیین کیفیت و فرمت دانلود ویدیو را هم در اختیارتان قرار می‌دهند. برای آشنایی با کارکرد یکی از این اپ‌ها به مراحل زیر توجه کنید:

 

  1. برای دانلود ویدئوهای توییتر و تماشای آن‌ها در حالت آفلاین یکی از اپ‌های مناسب مانند Download Twitter Videos را نصب کنید.

 

  1. به ویدیو موردنظر در توییتر بروید و برای کپی کردن لینک روی اشتراک‌گذاری یا Share بزنید و گزینه‌ی copy link را انتخاب کنید.

 

  1. حالا به اپ Download Twitter Videos بروید و لینک ویدئو را پیست کنید تا با انتخاب دکمه‌ی دانلود، ویدئو از توییتر دانلود شود.

 

همچنین می تواند :

 

  1. زمانی‌که به صفحه‌ی ویدئو مدنظرتان رفتید، گزینه‌ی اشتراک‌گذاری یا Share و سپس Share via را انتخاب کنید.

 

  1. در صفحه‌ی بازشده، اپلیکیشن Download Twitter Videos را انتخاب کنید تا لینک ویدئو مدنظرتان به اپلیکیشن معرفی شود.

 

دانلود ویدیو از توییتر با استفاده از اندروید

 

  • نحوه دانلود فیلم توییتر با استفاده از کامپیوتر

 

برای دانلود ویدئوهای توییتر در کامپیوتر شخصی از ساده‌ترین روش‌های ممکن محسوب می‌شود استفاده کرد که به دانلود و نصب اپلیکیشن یا نرم‌افزار جانبی نیازی ندارد. برای ذخیره‌سازی ویدئوهای توییتر در کامپیوتر خود مراحل زیر را انجام دهید :

 

  1. مرورگر خود را باز کنید و به سایت توییتر بروید.

 

  1. ویدئو مدنظرتان را انتخاب و روی آن راست‌کلیک کنید.

 

 

  1. از منو بازشده گزینه‌ی کپی آدرس ویدئو (Copy Link Address) را انتخاب کنید.

 

  1. به سایت‌های مخصوص دانلود ویدئوهای توییتر بروید. از سایت‌های دردسترس و کاربردی می‌توان به com و twittervideodownloader اشاره کرد.

 

  1. در صفحه اصلی سایت کادری وجود دارد که باید لینک ویدئو مدنظرتان را در آن پیست کنید. دکمه اینتر را بزنید تا سایت شروع به بارگذاری ویدئو و تبدیل آن به فرمت MP4 کند.

 

 

  1. امکان دانلود ویدئو در دو یا سه حالت MP4 و MP4 HD و MP3 وجود دارد که گزینه‌ی اول ویدئو را با کیفیت پایین و گزینه‌ی دوم ویدئو را با کیفیت بهتر و گزینه‌ی آخر فایل صوتی ویدئو را دراختیارتان قرار می‌دهد.

 

  1. روی گزینه‌ی دلخواه ‌تان کلیک کنید تا ویدئو براساس فرمت و کیفیت مشخص‌شده دانلود شود.

 

  • نحوه دانلود فیلم از توییتر با استفاده از تلگرام

 

شما حتی می توانید به‌ کمک بات‌های تلگرام بسیار سریع  فیلم مورد نظر خود را دانلود کنید. شما پس از پیوستن به یکی از بات‌های دانلودکننده تلگرام، می‌توانید با فرستادن لینک توییت حاوی ویدئو آن را دانلود کنید.

 

  • بات‌های مناسب برای دانلود از توییتر:

 

  1. VideoDownloadBot

 

  1. Twideo_bot

 

  1. TwitterDownloaderBot (البته با امکان انتخاب کیفیت)

 

 

آموزش دانلود ویدیواز توییتربا استفاده از برنامه

 

  • برنامه fly downloader

دانلود ویدیو از توییتر با وب اپلیکیشن قدرتمند fly downloader که توانسته نیاز کاربران را برای دانلود عکس و ویدیو از شبکه های اجتماعی آسان کند. دانلود ویدیو از توییتر همچون دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از این ابزار امکان پذیر است و فقط کافی است تا شما مراحل زیر را انجام دهید .

 

  1. لینک را کپی کنید : به اپ یا سایت توییتر بروید و با زدن روی آیکون اشتراک گذاری و انتخاب کپی پیوند، آدرس ویدیو را کپی کنید. فقز باید توجه داشته باشید که در صورت استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ در هنگام کپی کردن لینک ویدیو از توییتر کافی است تا روی ویدیو راست کلیک کنید و کپی پیوند را انتخاب کنید.

 

  1. جای گذاری لینک : زمانی که سایت فلای دانلود برای شما باز شد کافی است تا لینک ویدیو را در کادر مشخص وارد کنید و سپس گزینه دانلود را انتخاب کنید و کمی منتظر بمانید.

 

  1. دانلود ویدیو از توییتر : حالا سایت لینک دانلود ویدیو را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار میدهد و میتوانید به راحتی آن را ذخیره کنید.

 

  • برنامه Give fast link

 

وب سایت گیوفست لینک این امکان را به شما میدهد تا از توییتر ویدیو دانلود کنید. ما از این سایت برای دانلود ویدیو از اینستاگرام در مقاله ای دیگر استفاده کردیم. این بار قرار است با کمک این ابزار قدرتمند از توییتر دانلود کنیم.

 

  1. لینک را کپی کنید : وارد توییتر شوید. ویدیو ای که قصد دانلود کردن آن را دارید باز کنید و روی آیکون اشتراک گذاری ضربه بزنید و در منو باز شده کپی پیوند را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر با کامپیوتر وارد توییتر شده اید کافی است برای کپی کردن لینک ویدیو روی آن کلیک راست کنید و کپی لینک (پیوند) را انتخاب کنید.

 

  1. لینک را وارد کنید : در کادر مشخص شده لینک ویدیو را وارد و سپس گزینه Download را انتخاب کنید.

 

  1. در حد چند ثانیه منتظر باشید، لینک دانلود ویدیو در اختیار شما قرار میگیرد و شما میتوانید با بالاترین کیفیت ویدیو خود را از توییتر دانلود و ذخیره کنید .

 

  • برنامه savetweetvid

 

  1. ویدیو را انتخاب کنید : در مرحله اول باید به سایت توییتر بروید و ویدیوی موردنظر خودتان را پیدا کنید.

 

  1. کپی کردن لینک ویدیو : ویدیو مد نظر را پخش‌کنید و سپس بر روی ویدیو، راست کلیک کنید و «کپی نشانی ویدیو» را بزنید. اگر زبان توییتر شما انگلیسی بود گزینه Copy Video Address پس از راست کلیک کردن انتخاب کنید.

 

  1. وارد سایت savetweetvid شوید . وارد نوار بالایی مرورگر آدرس سایت savetweetvid.com را وارد کنید و داخل سایت شوید.

 

  1. لینک را Paste کنید : لینک ویدیو را در کادر مشخص شده paste کنید و سپس روی گزینه Download کلیک کنید.

 

  1. ویدیو را دانلود کنید : در این صفحه با توجه به ویدیو انتخابی میتوانید ویدیو را در کیفیت های مختلف دانلود کنید. روی گزینه Download کلیک کنید و در صفحه باز شده روی ویدیو کلیک راست کنید و گزینه Save Video As را انتخاب کنید.

 

دانلود از توییتر یکی از دغدغه‌های کاربرانی است که از شبکه اجتماعی توییتر استفاده می‌کنند. ممکن است در حین کار با این شبکه اجتماعی به ویدیویی بر بخورید که تمایل داشته باشید آن را دانلود کنید تا در گالری شخصی ذخیره کنید.

در این مقاله تلاش کردیم این دغدغه را برطرف کنیم و روش‌های دانلود را برای کامپیوتر، گوشی‌های اندروید و آیفون توضیح دهیم. ایرانی لایک  به عنوان یکی از مراجع آموزش کسب‌وکار اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی مقالات خوبی در زمینه توییتر دارد که یکی از آن‌ها نحوه استفاده از هشتگ در شبکه‌‎های اجتماعی است.

امروزه حضور در شبکه‌های اجتماعی و یادگیری مهارت‌های کار با رسانه‌های اجتماعی به یکی از لوازم زندگی تبدیل شده است. کسانی که یک کسب‌ و کار دارند و از توییتر به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی استفاده می‌کنند باید تلاش کنند که به تمام فوت و فن‌های شبکه‌های اجتماعی مسلط شوند تا بتوانند بهترین استفاده ممکن را از این رسانه‌های اجتماعی ببرند.

ما در چندین مقاله قبلی از ایرانی لایک به شما نحوه کسب درآمد از توییتر و بازاریابی از این پلتفرم محبوب را آموزش دادیم شما می توانید با مراجعه به این مقالات اطلاعات کسب کنید .نظرتان در مورد این مقاله چیست؟

چه روش های دیگری برای دانلود از این شبکه اجتماعی محبوب می‌شناسید؟ لطفاً در صورتی که سوالی در این زمینه دارید، سوال خود را با ما و سایر کاربران ایرانی لایک در میان گذاشته و اطلاع دهید تا برای شما آماده کنیم . کارشناسان ما تلاش می‌کنند که در اولین فرصت  به پرسش شما پاسخ دهند و ابهامتان را برطرف کنند.

آموزش دانلود ویدیواز توییتربا استفاده از برنامه

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *