هشتگ های ترند توییتر

هشتگ های ترند توییتر و روش های یافتن ترندهای جهانی

هشتگ های ترند توییتر یک کلمه یا عبارت بدون فاصله است که قبل از نماد هش (#) قرار می گیرد. هشتگ ها به کاربران در یک پلتفرم رسانه های اجتماعی کمک می کنند تا محتوایی در مورد یک موضوع خاص پیدا کنند. هشتگ های ترند توییتر به افراد علاقه مند کمک می کنند تا محتوای شما را پیدا کنند، دامنه دسترسی شما را افزایش دهند و آگاهی از برند شما را افزایش دهند.

استفاده از هشتگ های مرتبط، راهی عالی برای به حداکثر رساندن شانس کشف توییت های شما توسط مخاطبان گسترده تر و جذب هرچه بیشتر فالوور توییتر است. از هشتگ‌ ها برای شناسایی فرصت‌ های بی‌ درنگ برای مشارکت در اخبار و رویداد ها، روند های فعلی و تأثیرگذاران کلیدی استفاده کنید.

پیداکردن هشتگ های ترند توییتر و روش های یافتن ترندهای جهانی توییتر

برای بهره مندی بیشتر از هشتگ های توییتر، بهتر است به جای استفاده از هشتگ ها فقط به دلیل ترند بودن، هشتگ هایی را انتخاب کنید که برای شما و برندتان تفاوت ایجاد می کنند. هشتگ های ترند توییتر روشی خارق العاده برای ایجاد ارتباط و ایجاد مخاطب می باشند و درصورت استفاده هوشمندانه از ترندهای جهانی توییتر می توانید بازدید و لایک توییتر بالایی هم بدست آورید. شما می ‌توانید جذاب‌ ترین پست را توییت کنید، اما اگر از هشتگ‌های مناسب استفاده نمی ‌کنید، ممکن است به آن چیزی که انتظارش را داشتید نرسید.

روزانه بیش از 125 میلیون هشتگ توییت می شود. استفاده از مواردی که با روندهای توییتر مطابقت دارند، می تواند بسیار مفید باشد. این به شما کمک می کند تا به کاربران بیشتری از توییتر دسترسی پیدا کنید.

یافتن هشتگ های ترند توییتر و ترندهای جهانی توییتر

دلایل استفاده از هشتگ های ترند توییتر

1. در توییتر پیدا شوید:

هشتگ ها، محتوای شما را به راحتی قابل جستجو و گروه بندی می کنند. این باعث می ‌شود که مخاطبان هدف شما یا افرادی که جستجو می‌ کنند، محتوای شما را بسیار آسان ‌تر پیدا کنند.از آنجایی که هشتگ ها قابل جستجو و کلیک هستند، منابع عالی برای تحقیق هستند.

2. مردم را با هم بیاورید:

هشتگ‌ های ترند توییتر همچنین می ‌توانند به شما در ایجاد جامعه در پلتفرم کمک کنند. مردم می‌ توانند با اشتراک‌ گذاری محتوای خود با یک هشتگ، مشارکت کنند.

3. طنز را اضافه کنید:

هشتگ‌ ها همچنین می‌ توانند به عنوان جوک‌ های «درونی» یا خط‌ های پانچ استفاده شوند تا به شما در نشان دادن شخصیت برندتان کمک کنند.

4. بهبود CTR:

ترندهای جهانی توییتر همچنین می توانند نرخ کلیک شما را بهبود بخشند. در واقع، توییت‌ هایی که دارای هشتگ هستند، دو برابر بیشتر از توییت‌هایی که بدون Buddy Media یا رسانه دوستان تعامل دارند، درگیر می‌ شوند.

اکنون که درک بهتری از هشتگ‌ های توییتر و چرایی اهمیت آن‌ ها دارید، جهت آگاهی از هشتگ‌ های پر طرفدار و چگونگی پیدا کردن بهترین هشتگ‌ های توییتر برای نیازهای خود با ایرانی لایک همراه شوید.

چگونه هشتگ های پرطرفدار در توییتر را پیدا کنیم؟

برای بیشتر دیده شدن توییت خود و گرفتن نتیجه بهتر، باید به دنبال هشتگ های پرطرفدار و مرتبط باشید. مطمئنا با اپلیکیشن توییتر و ویژگی Trends for you آشنا هستید. این احتمالاً اولین جایی است که شما باید بررسی کنید.

برای یافتن هشتگ‌ های پرطرفدار در توییتر، به تب Explore بروید. سپس عناوین مختلفی مانند For You، Trending ،News ،Sports ،Fun و Entertainment را خواهید دید. روی Trending کلیک کنید.

هشتگ های پرطرفداری که می بینید تا حد زیادی شخصی سازی شده اند. بنابراین آنچه در هشتگ های پرطرفدار خود می بینید ممکن است با آنچه دوست شما می بیند متفاوت باشد.

اگر از رایانه خود به توییتر دسترسی دارید، می ‌توانید هشتگ‌ های پرطرفدار را در سمت راست صفحه در زیر هدر What’s happening «چه اتفاقی می‌افتد» بیابید.

اما چطور می توانید این هشتگ های پر طرفدار و مرتبط را پیدا کنید؟ برای یافتن پاسخ سوال خود با ایرانی لایک همراه باشید تا نحوه پیدا کردن هشتگ های مناسب و پر طرفدار را دریابید.

  •  بخش Trends for you یا «روندها برای شما» را بررسی کنید:

توییتر دارای پیشرفته ترین سیستم تشخیص هشتگ ترند در مقایسه با سایر برنامه های رسانه های اجتماعی است.

بخش Trends for you موضوعات و هشتگ های پرطرفدار را ارائه می دهد که باید با حساب شما مطابقت داشته باشند.

ویژگی Trends موضوعات پرطرفدار کلی در توییتر را به شما نشان می دهد. با این وجود، در برخی موراد بخش Trends هشتگ ‌های مرتبط با جایگاه تجاری شما را ارائه نمی‌ دهد.

  • از ابزار گوش دادن اجتماعی استفاده کنید:

اگر به دنبال یافتن هشتگ‌های پرطرفدار و دقیق‌ تر توییتر هستید، می‌توانید ابزار گوش دادن اجتماعی را امتحان کنید. به طور کلی، ابزارهای گوش دادن اجتماعی، ذکر کلمات کلیدی از پیش تعریف شده را در سراسر اینترنت نظارت می کنند.

ابتدا باید یک پروژه نظارتی راه اندازی کنید. سپس بر اساس ذکرهای جمع آوری شده، این ابزار هشتگ های پر طرفدار مربوط به یک کلمه کلیدی نظارت شده را ارائه می دهند.

هشتگ های پر طرفدار مربوط به یک کلمه کلیدی که توسط ابزار گوش دادن اجتماعی ارائه می شوند، بسیار دقیق تر از هشتگ های بخش Trends for you توییتر هستند. با این وجود اضافه کردن آن ها به توییت ها درست به نظر می رسد.

ابزار گوش دادن اجتماعی، این هشتگ ها را هر ساعت یک بار به روز می کند. چرا که اگر یک هشتگ محبوب جدید ظاهر شود، ابزار بلافاصله آن را شناسایی می کند.

جامعه شما می داند که چگونه توییت کند. بر اساس پست های آن ها، به راحتی می توانید هشتگ های مناسب را پیدا کنید.

  • به برگه کاوش یا Explore نگاهی بیندازید:

تب کاوش توییتر بسیار جالب است. بدون شک، منبعی از روندهای توییتر است.

در تب کاوش، خواهید دید:

  • گرایش ها برای شما
  • چه اتفاقی می افتد
  • ویدیوهای محبوب
  • تصاویر محبوب
  • توییت های ویروسی
  • توییت های خنده دار

اگر می خواهید با توییت های خود وایرال و معروف شوید، قطعا باید به توییت های وایرال توجه کنید. می توانید موضوعاتی را انتخاب کنید که بیشتر به آن علاقه دارید.

ردیابی توییت های ویروسی و موضوعات مرتبط با کسب و کار شما می تواند منبع بزرگی از الهام برای شما باشد. می توانید مشاهده کنید که چه چیزی ترند است و چه هشتگ هایی به محبوب ترین پست ها اضافه می شود.

  • از اپلیکیشن های موبایل استفاده کنید: 

هدف بسیاری از اپلیکیشن های موبایل یافتن هشتگ های پر طرفدار یا بهتر بگوییم محبوب است. معمولاً آنها به همان ویژگی ها متکی هستند.

اگر می‌خواهید از اپلیکیشن‌های موبایل برای جستجوی هشتگ‌ های محبوب استفاده کنید، به شما توصیه می ‌کنیم از برنامه هایی که به توییتر اختصاص داده شده‌ اند استفاده نکنید.

برنامه هایی مانند In Tags یا Tagify بهتر هستند. آن ها به شما این امکان را می دهند که هشتگ ها را بر اساس دسته بندی بررسی کنید یا آن ها را با تایپ کلمات کلیدی تولید کنید.

برنامه‌های شخص ثالث جهت پیدا کردن هشتگ های پر طرفدار:

  • org
  • com
  • com
  • me
  • Trendsmap
  • Twitonomy
  • RiteTag

RiteTag یک برنامه افزودنی مفید برای کروم است که هنگام تایپ کردن هشتگ ها، به شما بازخورد فوری در مورد انتخاب هشتگ می دهد. هشتگ هایی را که شروع به تایپ می کنید بررسی می کند و آنها را با کد رنگ نشان می دهد:

  • اگر هشتگ شما سبز رنگ شد، به این معنی است که هشتگ به دیده شدن محتوای شما کمک می کند.
  • اگر هشتگ شما آبی رنگ شد، به این معنی است که هشتگ به مرور زمان به دیده شدن محتوای شما کمک می کند.
  • اگر هشتگ شما خاکستری رنگ شد، باید یک هشتگ جدید انتخاب کنید زیرا سطح تعامل پایینی دارد.
  • اگر هشتگ شما قرمز رنگ شد، باید یک هشتگ جدید انتخاب کنید زیرا محتوای شما در بین جمعیت ناپدید می شود.

نتیجه گیری: اما به طور کلی، هیچ یک از برنامه ‌های موبایل، هشتگ‌ هایی را ارائه نمی‌ کنند که دقیقاً مربوط به جایگاه تجاری و مخاطبان هدف شما باشد. آن ها فقط هشتگ های عمومی و محبوب را ارائه می دهند.

  • پروفایل های مرتبط توییتر را دنبال کنید:

کاربران پلتفرم توییتر با کمال میل از هشتگ ها استفاده می کنند. مطمئنا پروفایل هایی وجود دارند که می توانید برای مشاهده هشتگ هایی که به توییت های خود اضافه می کنند، دنبال کنید.

توجه: البته، انتخاب موارد مناسب ضروری است.

خوشبختانه، توییتر شما را در این مورد نیز راهنمایی می کند. کافی است به بخش چه کسی در نمایه خود دنبال شود نگاهی بیندازید یا ویژگی Connect را بررسی کنید.

استفاده از ابزار شنود اجتماعی راه دیگری برای جستجوی پروفایل های تاثیرگذار است. ابزار شنود اجتماعی میزان دسترسی، سهم صدا و امتیاز تأثیرگذاری اینفلوئنسرهای توییتر را تشخیص می دهند.

  •  یک مولد هشتگ را امتحان کنید:

هنگام جستجوی هشتگ های پرطرفدار توییتر و ترندهای جهانی، می توانید مولدهای آنلاین مانند All hashtag یا Inflact را امتحان کنید. روش کار این مولدهای آنلاین نیز تقریبا شبیه به برنامه های تلفن همراه است که در بالا توضیح دادیم.

این مولدها به شما کمک می کنند تا هشتگ هایی را با حجم بالایی استفاده پیدا کنید. ژنراتورهای اختصاص داده شده به پلتفرم توییتر وجود ندارند. به نظر می رسد که آن ها به تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی اختصاص داده شده اند. 

بنابراین، آن ها اطلاعات دقیقی درباره تعداد دفعات استفاده از هشتگ ترند توییتر ارائه نمی دهند.

به نظر می رسد که مولد هشتگ Inflact جایگزین جالبی باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کلمه کلیدی را تایپ کنید و این ابزار هشتگ های متداول، متوسط و کمیاب را که حاوی یک کلمه کلیدی مشابه هستند در اختیار شما قرار می دهد.

نکته مهم این است که مولدها، هشتگ های پرطرفدار جدیدی را که شروع به جلب توجه در توییتر می کنند را نمی یابند. 

  •  از هشتگ های مبتنی بر زمان و مناسبت استفاده کنید: 

جامعه توییتر بسیار خلاق هستند. به گونه ای که هر روز از هفته حداقل 20 هشتگ برای اهداف مختلف دارد. این به این دلیل است که مردم دوست دارند به رویداد های منظم بپیوندند.

نکته مهم در مورد این نوع هشتگ ها این است که می توانید محتوای رسانه های اجتماعی خود را از قبل برنامه ریزی و زمان بندی کنید.

چند نمونه از هشتگ های مبتنی بر زمان و مناسب: 

  • #MotivationMonday
  • #MondayBlogs
  • #TravelTuesday
  • #WisdomWednesday
  • #WorkoutWednesday
  • #ThursdayThoughts
  • #ThrowbackThursday
  • #ProgrammingFriday
  • #MemeFriday
  • #FridayFeeling
  • #ShoutouSaturday

 جهت یافتن هشتگ های فوق، پست های توییتر حاوی #دوشنبه، #سه شنبه، #چهارشنبه، #پنجشنبه و #جمعه را جستجو کنید.

همچنین با استفاده از ابزار شنود اجتماعی یک پروژه نظارتی برای هر یک از هشتگ های ذکر شده راه اندازی کنید.

قطعا یک هشتگ مبتنی بر زمان و مناسبت خاص مربوط به جایگاه کسب و کار شما وجود دارد. بنابراین مراحل ذکر شده توسط تیم ایرانی لایک را جهت یافتن هشتگ مبتنی بر زمان و مناسب کسب و کار خود را دنبال کنید.

گرایش های توییتر معمولا موضوعات مرتبط با سیاست، فرهنگ پاپ یا اخبار روزانه جهان را ارائه می دهند. با این حال، هشتگ های پرطرفدار می توانند استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را تقویت کنند. 

برای کسب و کارها، استفاده از هشتگ های مرتبط توییتر کلیدی است.

برای یافتن هشتگ‌های پرطرفدار که برای کمپین تجاری و بازاریابی شما مناسب هستند، می ‌توانید از ابزار گوش دادن اجتماعی استفاده کنید که آن ها را برای شما کشف می‌ کند.

علاوه بر این، چنین ابزاری به طور مرتب داده ها را به روز می کنند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هشتگ های مهم را از دست نخواهید داد.

توجه: یکی دیگر از راه‌های عالی برای کشف هشتگ‌ های مرتبط، خواندن اشاره‌ های توییتر است. می توانید آن ها را در تب Mention فیلتر کنید.

دستورالعمل‌ استفاده از هشتگ ها در توییتر 

حال که در مورد هشتگ های پرطرفدار صحبت شد، مهم است که بدانید چگونه از هشتگ های ترند برای بازاریابی استفاده کنید. بنابراین تا انتها با ایرانی لاک همراه باشید. هشتگ های خود را به یاد ماندنی و املایی آسان کنید.

  1. در هر توییت فقط از یک یا دو هشتگ مرتبط استفاده کنید. از هشتگ ها در توییتر زیاد استفاده نکنید. تحقیقات نشان داده که توییت هایی با بیش از دو هشتگ در واقع کاهش تعامل را نشان داده اند.
  2. تحقیق کنید تا مطمئن شوید از هشتگ های موجود به درستی استفاده می کنید. هشتگی را که برای استفاده دیگری محبوب است، به کار نبردید. این مهم است که بدانید، مجبور نیستید و نباید تلاش کنید به هر هشتگ پرطرفداری بپیوندید. اگر دائماً در هشتگ‌ های پرطرفدار با محتوای نا مرتبط ظاهر می ‌شوید، مردم دیگر به برند شما اعتماد نمی‌ کنند و شما را اسپم می ‌بینند.
  3. از هشتگ هایی استفاده کنید که به صورت ارگانیک در توییت شما قرار می گیرند.
  4. برای بهبود دسترسی، حرف اول هر کلمه را بزرگ بنویسید.
  5. از CAPS LOCK استفاده نکنید، مگر اینکه هشتگ مخفف باشد. برای اطمینان از اینکه هشتگ های شما برای کسانی که از صفحه خوان استفاده می کنند قابل دسترسی است، حتماً هر کلمه هشتگ خود را با حروف بزرگ بنویسید.
  6. از اینفلوئنسرها استفاده کنید تا به شما کمک کنند تا هشتگ خود را مشاهده کنید.
  7. در مناسبت ها، اگر رویدادی را تبلیغ می کنید، آن را به هشتگ تبدیل کنید و با دیگرانی که به این رویداد علاقه‌ مند هستند تعامل داشته باشید.
  8. هشتگ های توییتر برای برندسازی عالی هستند. با این حال، قبل از ایجاد و استفاده از یک هشتگ مارک دار، باید مطمئن شوید که هیچ کس دیگری از آن استفاده نمی کند.
  9. کسب ‌و کارهایی که در یک مکان خاص حضور دارند، قطعاً باید از هشتگ‌ های مخصوص مکان استفاده کنند. حتی اگر کسب‌ و کاری هستید که مکان تعیین ‌شده‌ای ندارید، اگر میزبان رویدادی در یک منطقه خاص هستید یا یک کمپین بازاریابی خاص برای مکانی را اجرا می ‌کنید، می‌ توانید مکان‌های خاصی را با استفاده از هشتگ‌ها هدف قرار دهید.
  10. از هشتگ ها می توان برای ایجاد رویداد های چت در توییتر نیز استفاده کرد. چندین چت تکراری توییتر مانند #BlogElevated و #SmallBizChat وجود دارد که هر کسی می ‌تواند فقط با استفاده از هشتگ به آنها بپیوندد. چت های توییتر راهی عالی برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر توییتر و ایجاد جامعه خود در این پلتفرم است.

تعطیلات راه دیگری برای استفاده موثر از هشتگ های توییتر است. جشن‌های بزرگی به صورت ترند جهانی توییتر مانند #کریسمس، #نوروز و #رمضان وجود دارند که می توانید از آن ها نهایت استفاده را برید.

هنگامی که از هشتگ های توییتر به روش درست استفاده می کنید، می توانید به طور موثر جامعه ای از افراد همفکر و درگیر ایجاد کنید.

 

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *