آشنایی کامل با توییچ پرایم و مزایای آن

آشنایی کامل با توییچ پرایم و مزایای آن

برای آشنایی کامل با توییچ پرایم و مزایای آن در این مقاله ایرانی لایک اطلاعات کافی برای شناخت این پلتفرم محبوب را جمع آوری کرده‌ایم ، تا شما بتوانید با تمامی آیتم‌های این اپلیکیشن و مزایایی که به همراه دارد آشنایت جامع پیدا کنید .

 

توییچ بزرگترین وب‌سایت مربوط به استریمینگ می باشد که توسط آمازون خریداری شده است. درواقع توییچ یکی از پلتفرم‌های پربازدید است که در سال 2014 توسط وب سایت بزرگ آمازون در آمریکای شمالی خریداری شد و تا کنون 41.5 میلیارد کاربر دارد.
استفاده از این سایت کاملا رایگان بوده و برای ساخت اکانت و فعالیت در آن به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیاز نیست. در این سایت شما می‌توانید استریمرهای مناسب را از روش‌های متعددی پیدا کنید و با دنبال کردن و ‌تماشای بازی‌های آن‌ها، نهایت لذت را ببرید.

شما برنامه توییچ را می‌توانید روی دستگاه‌های متعددی همچون : کنسول‌های خانگی مانند پلی استیشن 3,4,5 ،سیستم عامل اندروید ، گوگل کروم کست ، ایکس باکس 3600 سری ایکس، اس و وان و fire TV هم وصل کنید . درست است که توییچ در زمان شروع خود ، به عنوان پلتفرمی برای استریم کردن بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شد اما اکنون با گسترش این پلتفرم، دیگر تنها برای بازی نیست.

یکی از محبوب‌ترین دسته‌های توییچ IRL است که در آن استریمر‌ها تنها به مکالمه با دنبال‌ کننده‌های خود می‌پردازند. همچنین تاک شو‌ها نیز حضور پررنگی در توییچ دارند. همچنین اگر به دنبال فعالیت‌های هنری‌تر می‌گردید ، می‌توانید وارد دسته بندی Creative شده و از هنر کاس‌پلیر‌ها ، نقاش‌ها ، انیماتور‌ها و بازی‌ساز‌ها نهایت لذت را ببرید.

آشنایی کامل با توییچ پرایم و مزایای آن

توییچ پرایم چیست ؟

به‌منظور بررسیTwitch prime باید بگوییم که این سرویس در سال 2016 به‌عنوان یک حالت عضویت ممتاز برای توییچ شروع به کار کرد. همچنین بخشی از سرویس Amazon Prime نیز شده است. در ابتدا توییچ پرایم مزایا خاصی را به کاربران خود ارائه نمی‌کرد؛ اما از اواسط سال 2020 که سرویس توییچ پرایم اکنون به Prime Gaming تغییر نام داده است .

علاوه بر این شاهد مزایا و ویژگی‌های خاصی هم هستیم. اگر با پرداخت هزینه، اشتراک توییچ پرایم را دریافت کنید، می‌توانید با ویژگی‌های جدیدی در سرویس توییچ دسترسی پیدا کرده و به شکل حرفه‌ای ‌تری از خدمات وب‌سایت توییچ استفاده کنید. این مزایا شامل اطلاعات زیر می باشد:

• با خرید سرویس پرایم گیمینگ یک اشتراک رایگان Tier 1 در Twitch به شما ارائه داده می‌شود.

• علاوه بر این ویژگی بعدی این است که شما می‌توانید استریم‌های Twitch را بدون تبلیغات مشاهده کنید.

• درصورتی‌که قصد ذخیره استریم‌ها را دارید، با عضویت در توییچ پرایم یک فضای ذخیره‌سازی بیشتر به شما ارائه می‌شود. در واقع برخلاف حالت عادی که به شما امکان ذخیره‌سازی استریم‌های 14 روزه داده می‌شود، کاربران توییچ می‌توانند تا 60 روز استریم‌ها را ذخیره کنند.

• مزیت دیگری که با خرید اشتراک توییچ پرایم بدست می آورید ، دسترسی به نشان‌ها و شکلک‌های انحصاری در چت‌های توییچ است.

• درصورتی‌که عضو توییچ پرایم شوید، در کنار مزایا و ویژگی‌های بسیار زیادی که در سایت توییچ دریافت می‌کنید، می‌توانید بازی‌ها و لوت‌های مختلفی را در بازی‌های آنلاین کسب کنید. وب‌سایت توییچ برای کاربرانی که عضو سرویس Prime Gaming هستند به‌صورت چرخشی لوت‌های مختلفی را در بازی‌های چندنفره و آنلاین ارائه می‌دهد.

در چنین شرایط شگفت انگیزی شما می‌توانید به مجموعه‌ای از آیتم‌های رایگان درون برنامه‌ای دسترسی پیدا کنید که در حالت عادی برای استفاده از آن‌ها نیاز بود تا مبلغی را پرداخت کنید . اما با عضویت در سرویس توییچ پرایم این آیتم‌ها به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و بدون پرداخت هزینه اضافه می‌توانید از این آیتم‌ها استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید به‌صورت چرخشی به بازی‌های مختلفی به‌صورت رایگان دسترسی پیدا کنید. این بازی‌ها می‌توانند شامل آیتم های مستقل دو بعدی مانند The Escapists یا بازی‌های با کیفیتی چون Alien: Isolation و یا Devil May Cry HD Collection باشند .

تفاوت twitch prime و prime gaming چیست ؟

با توجه به این که اشتراک آمازون پرایم و توییچ پرایم دو متعلق به شرکت آمازون هستند، آمازون تمام تلاش خود را کرد که قشر گیمر را به استفاده از سرویس توییچ به خرید اشتراک آمازون پرایم تشویق کند. پس از مدتی Amazon.com در سال 2020 اعلام کرد که نام سرویس Twitch Prime (توییچ پرایم) به Prime Gaming (پرایم گیمینگ) تغییر یافته است.

سرویس Prime Gaming (پرایم گیمینگ) یا همان Twitch Prime (توییچ پرایم) سابق بستری برای ارائه خدمات پخش آنلاین بازی ویدیویی است.

با استفاده از اکانت پرایم گیمینگ به راحتی می توانید از تمامی ویژگی های فوق العاده Twitch Prime استفاده کنید! به عبارت دیگر شما با خرید اشتراک Prime Gaming به تمامی قابلیت های اکانت Amazon Prime Video همراه با توییچ پرایم دسترسی خواهید داشت.

سرویس توییچ پرایم به افرادی که در آن عضو بودند ، امتیازات و ویژگی های خاصی را داد و اکنون فقط نام آن تغییر کرده است. نامی که با نام های دیگر اشتراک های آمازون مانند Amazon Prime مطابقت بیشتری دارد. برخی از ویژگی ها و مزایای این سرویس شامل بازی های رایگان بصورت ماهانه ، امکان مشترک شدن در کانال به صورت رایگان و محتوای درون بازی است که در سرویس جدید همچنان پابرجاست.

این پلتفرم همچنین دارای ویژگی های دیگری مانند پخش مستقیم موسیقی و گپ آنلاین با سایر کاربران است. به عبارت دیگر شما با خرید اشتراک پرایم گیمینگ به تمامی قابلیت های اکانت Amazon Prime Video همراه با توییچ پرایم دسترسی خواهید داشت.

صد در صد پرایم گیمینگ را نمی توان با یک سرویس اشتراک بسیار قوی همانند گیم پس Xbox Game Pass مقایسه کرد . زیرا قرار نیست به عنوان یک فروشگاه یکپارچه و کامل برای بازی ها و محتوای مربوط به بازی عمل کند، اما یک سری مزیت نیز دارد.
مثلا پرایم گیمینگ دارای بازی هایی از استودیو و شرکت های مستقل می باشد . که خب این ویژگی یک فرصت عالی را در اختیار گیمر هایی که بازی هایی با استایل Battle Royale یا MMOs را ترجیح می دهند، می گذارد. پس بطور مثال اگر با کامپیوتر بازی می کنید و همچنین اهل بازی های آنلاین هستید، Prime Gaming را از دست ندهید.

علاوه بر این، اگر یک سازنده توییچ باشید، Prime Gaming به جای ۱۴ روز استاندارد، به شما این امکان را می دهد تا past broadcast های خود را به مدت ۶۰ روز ذخیره کنید. این ویژگی باعث می شود تا بینندگان یک استریمر، اگر پخش قبلی او را از دست دادند، بتوانند بعدن آن ها را تماشا کنند .

 

تاریخچه توییچ پرایم ؟

Twitch Prime Gaming که اکنون به نام Prime Gaming شناخته می‌شود، به عنوان یک سرویس مخصوص گیمرها و استریمرها در فوریه 2016 توسط توییچ Twitch پلتفرم معروف استریم بازی، معرفی شد. در آغاز، این سرویس به نام Twitch Prime شناخته می‌شد و امکانات ویژه‌ای برای اعضا ارائه می‌کرد.

اما در سال 2020، Twitch Prime به Prime Gaming تغییر نام داد تا تأکید بیشتری بر تجربه گیمینگ و امکانات مرتبط با بازی‌ها داشته باشد. توییچ پرایم گیمینگ به اعضا امکانات ویژه‌ای مانند دسترسی به بازی‌ها و محتواهای رایگان، تخفیف‌های اختصاصی بر روی بازی‌ها، اشتراک رایگان در کانال‌های توییچ، و جوایز اختصاصی فراهم می‌کند.

همچنین، این سرویس از اهدای Bits به استریمرهای مورد علاقه و امکانات اختصاصی دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. تغییر نام به پرایم گیمینگ نشان از تعهد توییچ به بهبود و توسعه امکانات خدمات گیمینگ برای جذب و حفظ کاربران علاقه‌مند به بازی و استریم بازی دارد. جلوتر با تمام این ویژگی و مزایای شگفت انگیز بیشتر آشنا می شوید همراه ایرانی لایک باشید .

تاریخچه توییچ پرایم ؟
مزایای twitch prime چیست ؟

نکاتی در رابطه با خرید اکانت سرویس پرایم گیمینگ وجود دارد که باید از آن اطلاع داشته باشید را ایرانی لایک برای شما آماده کرده است که شامل :

• مزیت اکانت های ارائه شده توسط لایسنس مارکت در این است که فعال سازی اکانت بصورت کاملا اختصاصی بر روی اکانت شخصی شما انجام می شود . ایمیل های مربوط به این سرویس به ایمیل شخصی شما ارسال خواهد شد لذا اکانت مورد نظر بر خلاف دیگر فروشگاه ها هک شده یا کرک شده از فرد خارجی دیگری نمی باشد و شما تنها صاحب اصلی اکانت هستید.

• با خرید این محصول شما امکان دریافت آیتم و لوت بازی های پرایم گیمینگ در ماهی که سرویس رو خریداری کردید خواهید داشت .

• آیتم ها و آفر های پرایم گیمینگ در ماه های مختلف تغییر می کند و شما با خرید هر ماه خود میتوانید آفر ها و آیتم های متنوعی داشته باشید لذا محتوای پرایم گیمینگ هیچ گاه ثابت یا تکراری نخواهد بود. همینطورنیازی به داشتن اطلاعات اکانت شخصی شما در سرویس توییچ نیست.

• دریافت نشان ها و استیکرها و ایموجی های جدید و متفاوت و همچنین اپشن Extended Twitch VOD and broadcast storage که البته بیشتر به درد استریمر ها می خورد.

• هنگام کلیک بر روی یک فایل ویدیویی Twitch، معمولاً باید قبل از شروع پخش، به تماشای یک تبلیغ ویدیویی بنشینید. ممکن است تبلیغات در اواسط ویدیو نیز ظاهر شوند. اما خوشبختانه این در مورد اعضای Prime صدق نمی کند، زیرا می توانند از همه ویدیوها بدون هیچ تبلیغاتی لذت ببرند.

• با خرید این سرویس شما یک حق اشتراک رایگان 2.5 دلاری در سرویس Twitch هدیه میگیرید و میتوانید از آن برای حمایت از استریمر دلخواه خود استفاده کنید. به علت تحریم کشور ایران فقط برای دریافت لوت های توییچ شما نیازمند ابزار های گذر از تحریم هستید اما داخل بازی مشکلی نخواهید داشت . اکانت ارسال شده دارای گارانتی تعویض اکانت در طول دوره ی اشتراک بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل اکانت مربوطه تعویض خواهد شد. حداکثر زمان ارسال این این اکانت از 1 تا نهایت 24 ساعت است .

• آپدیت ماهانه Loot های بازی برای pc و Xbox و پلی استیشن. بازی های رایگان که هر ماه به آن ها اضافه خواهد شد مانند King of the Monsters یا Ironclad و صد ها بازی دیگر.

• دریافت Twitch Crown Chat badge . در قسمت چت ها، شاید تا حالا مشاهده کرده اید که در کنار یوزرنیم عده ای از کاربران، یک تاج آبی رنگ قرار دارد. این تاج نشان دهنده این است که فرد مورد نظر، دارای اشتراک Prime Gaming می باشد.

نحوه خرید اکانت توییچ پرایم

توییچ پرایم یک سرویس اشتراکی است که به شما امکان دسترسی به محتوای ویژه، بازی‌های رایگان، لوت‌های انحصاری و تخفیف‌های منحصربه‌فرد را می‌دهد. درصورتی‌که قصد دارید که سرویس توییچ پرایم را خریداری کنید و از مزایا این سرویس استفاده کنید باید بدانید که همانطور که گفته شد توییچ گیمینگ بخشی از اشتراک Amazon Prime است.

همچنین درصورتی‌که تابه‌حال اکانت توییچ پرایم نداشته اید و تا به حال آن را خریداری نکرده اید، این برای شما وجود دارد تا بتوانید یک دوره آزمایشی 30 روزه رایگان را دریافت کنید. برای انجام این کار باید به سراغ صفحه Prime Gaming آمده و یا از طریق صفحه Amazon Prime این دوره رایگان را دریافت کنید.

البته موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در حال حاضر به دلیل ممحدودیت های موجود امکان خرید مستقیم توییچ پرایم برای کاربران ایرانی وجود ندارد. به همین دلیل نیاز است تا به ‌صورت غیرمستقیم از فروشگاه‌های فعال در حوزه عرضه اکانت توییچ پرایم اقدام به خرید اشتراک این سرویس کرده و از آن استفاده کنید.

مراحل انجام آن را ایرانی لایک برای تان مهیا کرده است . شما باید مراحل زیر را به ترتیب پیش ببرید :

1. وارد صفحه Amazon Prime شده و گزینه Sign in را بزنید.

2. در صفحه حساب کاربری‌تان، قسمتی مجزا با عنوان Twitch Prime مشخص شده است.

3. با کلیک بر روی این لینک به صفحه توییچ منتقل می‌شوید.

4. حالا برای دریافت توییچ پرایم رایگان می‌توانید روی دکمه زرد موجود در صفحه کلیک کرده و برای 30 روز به صورت مجانی از تمام خدمات توییچ لذت ببرید.

5. بعد از کلیک روی دکمه زرد پیغامی مبنی بر تاییدیه اتصال حساب آمازون به توییچ دریافت خواهید کرد که با زدن Confirm به شما اجازه می‌دهد بدون داشتن حساب کاربری وارد توییچ شوید.

نحوه خرید اکانت توییچ پرایم
قیمت خرید اکانت twitch prime?

 

در آخرین اخبار هزینه اشتراک آمازون پرایم بستگی به مدت زمان و نوع اشتراک داشته است . اگر شما اشتراک ماهانه یا سالانه را خریداری کنید، هزینه آن ۱۲ دلار در ماه یا ۱۱۹ دلار در سال خواهد بود. اگر هم بخواهید تنها از خدمات پرایم ویدئو استفاده کنید، باید ماهانه ۸.۹۹ دلار بپردازید.

البته باید مالیات و تورم‌های پیش روی تولید کننده را نیز در نظر بگیرید و هر لحظه منتظر افزایش قیمت باشید. البته شما می‌توانید همه این چالش‌ها را برای داشتن یک اکانت twitch prime دور بزنید و از آریاپی برای ساخت اکانت کمک بگیرید و با مطالعه آموزش دریافت توییچ پرایم رایگان در این مقاله از ایرانی لایک ، از همه مزایای آن استفاده کنید. همچنین میتوانید با خدمات نقد کردن در عرض چند دقیقه درآمد توییچ پرایم خود را نقد کنید.

 

خرید اکانت رایگان توییچ پرایم

 

همان‌طور که در نحوه دریافت توییچ پرایم رایگان توضیح دادیم، ساخت یک اکانت توییچ پرایم اولین قدم شما برای برخورداری از قابلیت‌های این پلتفرم می باشد . برای ثبت‌نام در Twitch Prime همراه ایرانی لایک مراحل زیر را دنبال کنید:

1. وارد سایت https://www.twitch.tv/ شده و روی گزینه Sign up کلیک کنید.

2. یکی از مزایای توییچ این است که برای سریع‌تر شدن روند ثبت‌نام، می‌توانید از اکانت فیس‌بوک خود کمک بگیرید. اگر نخواهید از این روش استفاده کنید، برای ساخت حساب کاربری جدید لازم است تا یک ایمیل، رمز عبور و سایر اطلاعات مورد نیاز را ثبت نمایید.

3. حالا با زدن Sign up وارد صفحه اکانتتان شده‌اید.

4. در این مرحله می‌توانید از گوشه سمت راست صفحه، نام کاربری خود را مشاهده کرده و نسبت به شخصی‌سازی پروفایلتان مثل آپلود عکس، نوشتن بیوگرافی و… اقدام کنید.

5. همچنین شما می‌توانید از قسمت نام کاربری، تمام ویدئوهایی که آپلود می‌کنید را به صورت یکجا مشاهده و مدیریت کنید.

البته دقت کنید که دسترسی به این سایت نیز برای کاربران ایرانی محدود شده است و شما نیاز به نرم افزار های تغییردهنده آی پی دارید تا بتوانید برای ثبت‌نام اقدام کنید. حالا که متوجه شدید که چگونه توییچ پرایم رایگان بگیریم ، لازم است بدانید بعد از پایان دوره رایگان، شما باید هزینه اشتراک را پرداخت کنید مگر اینکه قبل از به اتمام رسیدن دوره 30 روزه، آن را لغو کرده باشید.

اما اگر سوالتان اینجاست که چگونه می توان اشتراک 30 روزه را لغو کرد ؟ برای پاسخ به این سوالتان همانطور که گفته شد شما بعد از دریافت توییچ پرایم رایگان و سپری شدن 30 روز، باید هزینه آن را بپردازید تا بتوانید اشتراک خود را تمدید کرده و همچنان از این پلتفرم استفاده کنید.

اما اگر تمایلی به پرداخت این هزینه ندارید؛ به‌راحتی می‌توانید با لغو کردن این اشتراک، از پرداخت مبلغ آن معاف شوید . لغو کردن اشتراک رایگان توییچ پرایم، کافیست از طریق وب‌سایت توییچ به تنظیمات خود بروید و تب فعال‌سازی حساب آمازون را غیرفعال کنید.

این کار باعث می‌شود که حساب شما در توییچ پرایم غیرفعال بشود و شما مجددا بتوانید از خدمات آن استفاده کنید. البته باید به یاد داشته باشید که این گزینه نه حساب آمازون شما را لغو می‌کند، نه حساب توییچ شما را می‌بندد .

آمازون برای توسعه سازمان خود در سال 2020 با خرید توییچ سعی کرد بسیاری از گیمرها را به سمت خود بکشاند. این پلتفرم که در واقع یک پل ارتباطی بین دنیای استریم و بازیهای ویدئویی ایجاد می‌کند، باعث می‌شود تا شما بتوانید به صورت آنلاین از بازیهای دیگران لذت ببرید یا بازی‌های خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

اما استفاده از توییچ پرایم از چند جهت می‌تواند شما را دچار چالش کند. مرحله اول اینکه برای اتصال به آن حتما باید آی پی خود را تغییر دهید و با استفاده از خرید آی پی ثابت از آریاپی میتوانید به توییچ پرایم دسترسی داشته باشید. مرحله دوم ساخت حساب کاربری و مرحله سوم، پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه است.

به همین منظور افتتاح یک حساب کاربری برای هر گیمری ضروری است .محصول پرایم گیمینگ هر بازی شامل یک یا چندین آیتم و لوت داخل هر بازی می‌شود و معمولا به طور ماهیانه در حال تغییر هستند. شما می‌توانید با انتخاب بازی مورد علاقه خودتان محتویات این ماه پرایم گیمینگ آن را بررسی کنید.
در واقع یکی از دلایل محبوبیت این سرویس میان بازیکنان ایرانی این است که برای مدتی طولانی، قادر به دریافت لوت و آیتم‌های بازی‌های مورد علاقه‌ی خودشان هستند. آن دسته از افرادی که از این سرویس استفاده می‌کنند به خوبی مطلع هستند که گاهی اوقات آیتم‌های دریافتی ارزش بالایی خواهند داشت.

توجه داشته باشید که برای خرید پرایم گیمینگ فقط کافی است که اطلاعات اکانت خودتان را وارد کنید. پس از تحویل محصول، محتویات کپسول توییچ پرایم شما به صورت خودکار و داخل بازی قابل دریافت خواهد بود.امیدواریم در این مقاله از ایرانی لایک به شما کمک کرده باشیم تا اطلاعات کافی درباره اکانت توییچ پرایم twitch prime در اختیارتان گذاشته باشیم .

خرید اکانت رایگان توییچ پرایم

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *