چگونه از ساند کلود دانلود کنیم ؟

چگونه از ساند کلود دانلود کنیم ؟

چگونه از ساند کلود دانلود کنیم ؟ این سوال خیلی از کاربران ساند کلود می‌باشد . یه احتمال زیاد برای خیلی از شما پیش آمده که از موزیکی در SoundCloud خوشتان آمده باشد و بخواهید آن را دانلود کنید . اما نمی دانید چگونه ؟ در این مقاله از ایرانی لایک ما به شما نحوه دانلود از ساند کلود را آموزش می دهیم .

ساند کلود چیست ؟ soundcloud یک سرویس توزیع فایل‌های صوتی است. براساس آمارهای منتشر شده، در جولای 2013 این سرویس بیش از 40 میلیون کاربر ثبت شده و 300 میلیون نفر کاربر دنبال‌کننده داشته است. این سرویس در ابتدا در استکهلم سوئد بنبان نهاده شد، اما  توسعه دهندگان  آن به صورت رسمی در آگوست 2007، ساند کلود را در برلین راه‌اندازی کردند.

در حال حاضر ساند کلود به یک سرویس بسیار پرقدرت تبدیل شده که با استفاده از قسمت جستجو و مشاهده حجم بالایی از قطعات موسیقی و پادکست‌های متنوع  می توان به این موضوع پی برد. با استفاده از حساب‌کاربری فیس‌بوک یا گوگل می‌توان در این سرویس عضو شد. هر یک از کاربران می می ‌توانند همچون توئیتر، سایر کاربران را دنبال کرده و از این طریق آخرین فایل‌های صوتی منتشر شده را گوش کنند .

با مراجعه به قسمت جستجو می‌توان محبوب ‌ترین تگ‌های جستجو شده را به ترتیب مشاهده کرد. با وارد کردن واژه‌ی دلخواه در کادر جستجو، نتایج مرتبط با کلمه‌ی جستجوی وارد شده، به نمایش گذارده می‌شود ، که شامل انواع فایل‌های صوتی است.کاربران برنامه ساند کلود می‌توانند تمام موسیقی‌های موجود در نرم افزار ساند کلود را به صورت آنلاین و کاملا رایگان و بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری گوش کنند.

اما اگر قصد بارگذاری موسیقی یا ثبت نظر در زیر آهنگ مورد علاقه خود را دارید ابتدا باید در سایت ساند کلود ثبت نام کنید. پس از نام نویسی، کاربران می‌توانند آهنگ‌های خود را تا سه ساعت در سایت آپلود کنند. توجه داشته باشید که کاربران به صورت رایگان می‌توانند فقط 4 گیگابایت از فایل موسیقی خود را بارگذاری نمایند.

در صورت تمام شدن مدت زمان سه ساعته ، در اپلیکیشن ساند کلود چه باید کرد ؟ اگر مدت زمان سه ساعت شما تمام شد؛ این امکان وجود دارد که آهنگ‌های قدیمی خود را پاک ‌کرده و ترک‌های جدید جایگزین کنید. هم چنین اگر حجم 4 گیگابایتی شما پر شد می توانید با حذف فایل‌ های قدیمی، برای آپلود آهنگ‌های جدید فضای خالی ایجاد کنید.

البته روش دیگری هم برای بارگذاری فایل‌های موسیقی وجود دارد که مربوط به خرید اشتراک می شود. شما با پرداخت هزینه ای، می‌توانید هرچقدر که بخواهید ترک های  موسیقی را آپلود کرده و موسیقی خود را به گوش افراد بیشتری برسانید .

چگونه از ساند کلود دانلود کنیم ؟

تفاوت ساند کلود با دیگر اپلیکیشن‌ های موسیقی چیست ؟

تفاوت اساسی بین سرویس دانلود موزیک از ساندکلود و دیگر اپلیکیشن های  پخش موسیقی، در فهرستی است که شامل 120 میلیون آهنگ بوده و توسط کاربران ساندکلود موزیک به اشتراک گذاشته شده است.

یکی از ویژگی‌های خاص و حیرت انگیز ساندکلود این است که هر کسی می تواند موزیک خود را در این سرویس بارگذاری کند، که این امر باعث چالش قرار دادن کتابخانه‌های پخش موزیک رقیب ها می‌ شود. به عنوان مثال : آرشیو آهنگ Apple Music بیشترین حجم را دارد ولی فقط شامل 40 میلیون تراک می باشد .

کتابخانه برنامه ساند کلود توسط ویژگی منحصر به فرد آهنگ‌های  مرتبط ، از سایر خدمات موسیقی متمایز می‌ یابد. هنگامی که آهنگ مورد علاقه‌ تان را گوش می ‌دهید، برنامه ساند کلود برای شما یک لیست پخش از آهنگ‌هایی تهیه می کند که در سبک و سیمای همان آهنگ ها هستند.

با توجه به بیش از صد میلیون آهنگ موجود در این مجموعه، به احتمال زیاد با آهنگ‌هایی روبرو می‌شوید که در هیچ سرویس استریم موزیک دیگری نمی‌توانید پیدا کنید .

راهنمای ثبت نام در ساند کلود

ثبت نام ساندکلاد، امروزه افراد علاقمند به هنر، موزیک و همینطور خوانندگی رو به افزایش است. اگر شما هم تمایل دارید از آهنگ و هنر افراد مختلف بهرمند شوید و یا هنر خود را منتشر کنید؛ باید در ساند کلود اکانتی مختص خود داشته باشید . ایرانی لایک روش های نصب و ثبت نام در ساند کلود را به شما آموزش می دهد . همراه ما باشید .

  • ثبت نام اکانت رایگان
  1. ابتدا به ساند کلود مراجعه کرده و روی گزینه Create Account کلیک کنید.
  2. در این فرآیند، یکی از گزینه های Gmail یا Facebook را انتخاب کنید.
  3. سپس اکانت جیمیل یا فیسبوک خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید. باید مطمئن شوید که جیمیل شما معتبر است.
  4. در مرحله بعدی از شما در مورد سن و جنسیت سوال می کند که باید مشخصات خود را وارد کنید .
  5. پس از وارد کردن مشخصات بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.
  6. اکنون باید این اشتراک را در حساب جیمیل خود تأیید کنید. برای این کار به جیمیل خود بروید و روی لینکی که دریافت کرده اید کلیک کنید.
  7. اگر آن را نمی بینید، به بخش اسپم بروید. ممکن است در این بخش پنهان باشد. در غیر این صورت، یک ایمیل با محتوایی که نیاز به تایید دارد به Hello@soundcloud.com ارسال کنید و منتظر بمانید تا لینک تایید برای شما ارسال شود.

 

  • ثبت نام اکانت پریمیوم
  1. اگر پی پال دارید، فقط وارد حساب رایگان خود شوید. بر روی گزینه شارژ حساب کلیک کنید و به راحتی هزینه را پرداخت کرده و حساب خود را شارژ کنید.

 

  1. با انجام این کار، تبلیغات بین آهنگ ها را حذف می کنید و دسترسی به آهنگ ها و خدمات ساند کلود را افزایش می دهید و همچنین از طرح  درآمد زایی آن بهره مند می شوید .

 

  1. در غیر این صورت می توانید از شرکت های ارائه دهنده این خدمات کمک بگیرید یا اقدام به خرید اکانت ارتیست ساند کلود کنید.

 

  1. به سادگی نوع حساب را در صفحه مربوطه وارد کنید. سپس نوع اشتراک و نحوه فعال سازی آن را مشخص کنید.

 

  1. در مرحله بعد باید حساب کاربری و رمز عبور ساند کلود خود را وارد کنید. بنابراین در انتخاب شرکتی که این خدمات را ارائه می دهد دقت کنید.

 

  1. برای کاهش ریسک، رمز عبور شما باید با ایمیل و سایت های مهم پولی شما متفاوت باشد. پس از ثبت نام، اکانت شما در عرض 24 ساعت فعال می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

ثبت نام اکانت پریمیوم

 

  • ثبت نام اکانت به عنوان شنونده

 

  1. ابتدا وارد سایت ساند کلود آدرس شوید و با کلیک بر روی گزینه create account بزنید و شروع به ساخت حساب کاربری خود برای استفاده از خدمات و امکانات سایت ساند کلود کنید.

 

  1. در این مرحله می توانید بر اساس 2 روش یکی از طریق اکانت فیسبوک و دیگری از طریق جیمیل یک حساب کاربری ایجاد کنید و بعد از انتخاب یکی از این دو مورد وارد مرحله بعد شوید.

 

  1. در این مرحله باید سن و جنسیت خود را مشخص کرده و روی گزینه ادامه کلیک کنید. بعد از این کار اکانت شما ساخته شده است.

 

  1. پس از ورود به سایت همانطور که مشاهده می کنید، دانلود از ساند کلود دارای محدودیت هایی است که برخی از موزیک ها قابل دانلود هستند و اکثر آنها گزینه دانلود برای ذخیره موزیک را ندارند و این قابلیت توسط خود هنرمندان تعریف شده است.

 

  • ثبت نام اکانت به عنوان هنرمند

 

  1. استفاده از ساند کلود برای سازندگان موسیقی احتمال دارد کمی برای تان سخت باشد . برای آپلود یک آهنگ در ساند کلود باید روی گزینه آپلود کلیک کنید.

 

  1. در این بخش می توانید فایل ها را در کادر آپلود بکشید و رها کنید یا فایل هایی را برای آپلود از رایانه خود انتخاب کنید.

 

  1. با کلیک کردن روی «عمومی» یا «خصوصی»حریم خصوصی را برای آهنگ صوتی خود تنظیم کنید. همچنین می توانید دانلود ها را برای آهنگ خود فعال کنید و اطلاعات آهنگ را اضافه یا تغییر دهید .

 

  1. ساند کلود بر اهمیت کپی رایت تاکید می کند و یادآوری می کند که آهنگ های آپلود شده باید با شرایط استفاده مطابقت داشته باشند و حقوق دیگران را نقض نکنند. به عبارت دیگر، شما نمی توانید آهنگی را که مال شما نیست آپلود کنید .

 

  1. پلتفرم ساند کلود ابزارها و امکانات متنوعی را در اختیار هنرمندان و سازندگان موسیقی قرار می دهد تا افراد به آنها بتوانند بهترین استفاده از این پلتفرم را داشته باشند

 

  1. . همچنین این پلتفرم نکاتی درباره بهینه سازی آهنگ ها برای پیدا شدن آسان و نحوه اشتراک گذاری آنها نیز به سازندگان بیان می کند.

 

نحوه دانلود از ساند کلود

اگر از موسیقی در اپلیکیشن soundcloud  خوشتان امده و نمی دانید چگونه و با چه روشی آن را دانلود کنید ، ایرانی لایک در این بخش چندین روش دانلود موسیقی از ساند کلود را برای شما فراهم کرده است . تا بتوانید با استفاده از آن موزیک مورد نظر خود را ذخیره کنید . روش ها شامل :

  • از طریق برنامه ساند کلود

 

  1. روش دانلود از ساند کلود بسیار آسان است در مرحله اول باید بر روی لینک نارنجی رنگ کلیک کنید .

 

  1. در ادامه وارد سایت ساند کلود SoundCloud شوید و از منو جستجو خواننده مورد نظر خود را سرچ کنید . ( به انگلیسی سرچ کنید . )

 

  1. پس از سرچ خوانند موزیک مورد نظر خود را در قسمت جستجو ساند کلود وارد کنید .

 

  1. آهنگ مورد نظر را انتخاب کنید .

 

  1. برای دانلود از ساند کلود شما باید لینکی که در بالای مرورگر خود مشاهده می کنید را بصورت کامل کپی کنید.

 

  1. سپس لینک کپی شده را در مرحله قبل را باید در کادر وارد کنید و سپس بر روی گزینه آبی رنگ Download کلیک کنید .

 

  1. در آنی از زمان وارد صفحه ای جدید خواهید شد که می توانید موسیقی مدنظر خود را به همراه لینک دانلود مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی لینک آبی رنگ و مشخص شده دانلود، موسیقی دانلود و در گوشی شما ذخیره خواهد شد.

نحوه دانلود از ساند کلود

 

  • از طریق سایت دانلود موسیقی

 

استفاده از سایت های دانلود که لینک آهنگ را دریافت  می کنند  و فایل آهنگ مورد نظر رو به شما می دهند یکی دیگر از روش های ساده دانلود آهنگ از ساند کلود که به شما اجازه دانلود آهنگ با کیفیت های بالاتر و بهتر را هم  می دهد ، هستند .

سایت های زیادی برای دانلود موسیقی از ساند کلود وجود دارند که می توانید با سرچ کردن آن ها را به راحتی پیدا کنید . که البته هر کدوم با توجه به رابط کاربری ، راحتی دسترسی و تبلیغاتی که نمایش می دهند می تواند برای شما مناسب باشد . اما برای راحتی  می توانید  از این سایت های پیشنهادی استفاده کنید.

 

  1. اولین سایت Soundcloudtomp3می باشد که علاوه بر امکان دانلود آهنگ امکان دانلود کاور را هم به شما می دهد.

 

  1. سایت بعدی scloudtomp3downloader است که امکان دانلود با فرمت ها و کیفیت های مختلف را به شما می دهد و امکان دانلود از شبکه های اجتماعی دیگر مثل تیک تاک، اینستاگرام و فیس بوک را هم شامل می شود .

 

  1. وب سایت آخر klickaud است که هم منحصرا برای دانلود آهنگ از ساند کلود ساخته شده است ، یکی از گزینه های معروف دیگر می باشد . برای دانلود آهنگ از این سایت می توانید طبق مراحل زیر عمل کنید:

 

  1. بعد از وارد شدن به سایت ساند کلود وارد حساب کاربری تان شوید .

 

  1. با استفاده از گزینه سرچ آهنگ مورد نظرتان رو پیدا کنید و یا می توانید با استفاده از بهترین برنامه های تشخیص آهنگ اسم موسیقی مورد نظرتان را پیدا وسر کنید.

 

  1. بین گزینه های پیدا شده موسیقی مورد نظرتان را انتخاب کنید و پایین بخش کامنت ها گزینه Copy Link را بزنید.

 

  1. با ورود به یکی از سایت های بالا، در بخش مشخص شده لینک دانلود کپی شده را Paste کنید و روی گزینه Download کلیک کنید.

 

  1. منتظر بمانید تا لینک دانلود برای تان ساخته شده و بعد روی Download کلیک کنید تا مراحل دانلود آهنگ انجام شود.

 

  • دانلود از طریق افزونه مرورگر

 

همانطور که می ‌دانید روش‌های متعددی برای دانلود از ساندکلود تا الان پیش روی شما گذاشتیم . اما یکی دیگر از روش ها نصب افزونه دانلود از ساند کلود  بر روی مرورگر یکی از روش‌های دانلود آهنگ ازSoundCloud  محسوب می ‌شود.

 

  1. علاقه‌مندان به استفاده از این روش باید افزونه SoundCloud Music را بر روی مرورگر گوگل کروم یا افزونه SoundCloud Downloader را بر روی مرورگر فایر فاکس نصب کنند تا بتوانند با مرورگر از SoundCloud آهنگ دانلود کنند.

 

  1. هر دو افزونه دانلود از ساند کلود روش کار مشابهی دارند. پس از نصب این افزونه‌ها بر روی مرورگر، با ورود به صفحه پخش آهنگ مورد نظر دکمه جدیدی مشاهده می‌شود که با کلیک بر روی آن دانلود موزیک از ساند کلود آغاز می‌گردد. به همین سادگی !

 

  • دانلود از طریق ربات تلگرام

 

همانطور که می‌دانید تلگرام بستری را برای  توسعه دهندگان  ایجاد کرده تا بتوانند ربات‌های مختلفی را طراحی و راه‌اندازی کنند. در همین حین ، ربات‌های بسیاری شامل scdlbot، sc_download_bot و مانند آن ها برای دانلود آهنگ از ساند کلود راه‌اندازی شده‌اند .

  1. برای استفاده از یک ربات دانلود اهنگ از ساند کلود، کافی است وارد برات مورد نظر بشوید .

 

  1. سپس Start ربات را بزنید .

 

  1. لینک آهنگ مورد نظر خود را برای آن ارسال کنید. پس از چند لحظه، ربات فایل آهنگ را برای شما ارسال می‌کند.

 

  1. به این ترتیب می توانید با ربات تلگرام از ساند کلود آهنگ دانلود کنید

 

  1. .استفاده از ربات تلگرام دانلود از ساندکلود، کاربران را از نصب برنامه های دیگر یا افزونه دانلود از ساندکلود بی‌نیاز می‌کند.

 

  1. در این روش ربات دانلود از ساندکلود مستقیماً لینک دانلود را در اختیار شما قرار می‌ دهد و به راحتی می توانید آهنگ دلخواهتان را از SoundCloud دانلود و دریافت کنید.

 

 

  • دانلود از طریق ویندوز

 

اگر با ساند کلود زیاد سروکار دارید یا معمولا و به طور تکرار به دانلود از ساند کلود نیاز پیدا می کنید، بهتر است یک نرم افزار روی کامپیوتر یا گوشی خود نصب کنید . مانند روش های زیر :

 

  1. iTubeGo

این اولین نرم افزار پیشنهادی است که بارگیری موسیقی و soundcloud که دارای ویژگی های جالبی مانند تبدیل ویدیو به MP3، سرعت بارگیری سریع و غیره می باشد به شما اجازه می دهد پلی لیست ها را به دلخواه خود ایجاد و مدیریت کنید . این نرم افزار شامل مزیت های تبدیل ویدیو آنلاین به فایل موسیقی ، امکان بارگیری آهنگ های ساند کلود و اسپاتیفای بدون نیاز به حساب پریمیوم ، کیفیت صدای بالا و قیمت رایگان .

 

  1. By Click Downloader

 

By Click Downloader از بارگیری فیلم ها از سایت هایی مانند: فیسبوک ، یوتیوب ، ساند کلود و بسیاری دیگر و تبدیل آن ها به فایل صوتی پشتیبانی می کند. این برنامه مواردی مانند پلی لیست ها، ویدیو های زنده، زیرنویس و غیره را پشتیبانی می کند. این نرم افزار تماشای ویدیوها در مرورگر را تشخیص می دهد و به شما پیشنهاد می دهد تا آن را با یک کلیک بارگیری کند. این نرم افزار هم مانند قبلی مزیت هایی مانند : امکان برش تیکه ای از آهنگ و تبدیل آن به زنگ خور موبایل ، بارگیری کل پلی لیست به صورت یک جا و ارائه انواع فرمت های ویدیویی مانند 1080p ، 720p ، 4K و 8K را دارا می باشد .

 

  • دانلود از طریق اندروید

 

روی گوشی های اندرویدی  می توانید روش های دانلود از سایت ها و یا بات تلگرام به راحتی استفاده کنید. یه روش دیگه هم برای دانلود آهنگ ها وجود دارد و اون هم استفاده از برنامه های دانلود آهنگ است .

که به خاطر قوانین کپی رایت ممکنه بعضی از این برنامه از گوگل پلی پاک بشوند ولی در حال حاضر برنامه SoundLoader MP3 Downloader یکی از انتخاب های خوب و اختصاصی برای دانلود آهنگ از ساند کلود به حساب میایند .

برای دانلود آهنگ از طریق این برنامه باید برنامه ساند کلود را در سیستم عامل خود نصب کنید . بعد از وارد شدن به برنامه و پیدا کردن آهنگ مورد نظر ، لینک را کپی کنید و درون برنامه SoundLoader ان  لینک را Paste کنید و بعد گزینه Download رو لمس کنید تا مراحل دانلود انجام شود .

 

  • دانلود از طریق آیفون

 

به دلیل قوانین سفت و سخت امنیتی و کپی رایت اپل متاسفانه برنامه خاصی روی سیستم عامل iOS برای دانلود آهنگ های قانونی کپی رایت شده وجود ندارد . ساده ترین روش های استفاده از سایت های دانلود یا ربات های تلگرام هستند .

اما با استفاده از برنامه ShortCuts که روی تمامی گوشی های آیفونی وجود دارد می توانید این محدودیت های را دور بزنید. با استفاده از شورت کات های Soundcloud Downloader یا SoundCloud Music Downloader می توانید به راحتی آهنگ مورد نظر خودتان را دانلود و روی گوشی ذخیره کنید. برای اضافه کردن و دانلود آهنگ باید مراحل زیر را انجام بدید:

 

  1. پس از انتخاب لینک در پایین صفحه گزینه Add Shortcuts رو انتخاب کنید.

 

  1. اگر نسخه iOS شما قدیمی تر از 15 باشه باید Allow Untrusted Shortcuts رو لمس و بعد شورت کات های ذکر شده را اضافه کنید.

 

 

  1. وارد برنامه SoundCloud بشوید و آهنگ مورد نظرتان را سرچ و پیدا کنید.

 

  1. روی گزینه سه نقطه در کنار آهنگ بزنید.

 

 

  1. در پاپ آپ باز شده در ردیف بالا و در انتهای آیکون های برنامه های باز شده، گزینه More رو بزنید.

 

  1. از بین گزینه‌های جدید گزینه Soundcloud Downloader یا شورت کات جدید اضافه شده را انتخاب کنید.

 

  1. برای اجازه دادن برای دانلود روی پاپ آپ جدید روی یکی از گزینه های Allow Once یا Always Allow ضربه بزنید.

 

 

  1. در صفحه جدید مکان مورد نظر برای ذخیره آهنگ را در بخش Files انتخاب کنید و روی گزینه Done بزنید.

 

با وجود محبوبیت پلتفرم ساند کلود اختلالات اینترنتی یا عدم دسترسی به اینترنت  می تواند مانع گوش دادن به آهنگ مورد علاقه شما شود. ایرانی لایک در این مقاله تلاش کرده است تا بهترین روش های دانلود از Sound Cloud را در اختیار شما قرار دهد .

به همین ترتیب بدون نگرانی از اینترنت هر زمانی که اراده کنید به آهنگ دلخواه خود دسترسی خواهید داشت .اگرچه روش‌های بسیاری را در این مقاله برای دانلود آهنگ از ساند کلود ارائه کردیم . اما استفاده از سایت دانلود از soundcloud یا ربات تلگرام دانلود از ساند کلود از نظر امنیت،

سادگی و هزینه نسبت به سایر روش‌ها شامل خرید اشتراک، نصب افزونه دانلود از ساند کلود یا استفاده از اپلیکیشن و برنامه‌های جانبی دانلود از ساندکلود برتری دارندالبته این پلتفرم ها به وجود امده اند که مراحل دانلود کمتر باشد و دانلود کردن با فلسفه وجودی ساند کلود کمی تناقض دارد اما در هر حال هنوز روش های وجود دارد که بتوانید موزیک مورد نظر خود را از اپلیکیشن ساند کلود دانلود کنید .

شما کدام روش را برای دانلود موسیقی از ساند کلود ترجیح می دهید ؟

دانلود از طریق آیفون

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *