رشد بازدید اینستاگرام

رشد بازدید اینستاگرام

رشد بازدید اینستاگرام برای کسانی که می خواهند در این پلتفرم کسب درآمد کنند بسیار حیاتی و مهم می باشد . همراه ایرانی لایک باشید تا بیشتر راجب این پلتفرم و معجزه بازدید استوری آشنا شوید .

رشد بازدید اینستاگرام

اینستاگرام چیست ؟

اینستاگرام یک نرم‌افزار رایگان و به اشتراک ‌گذاری آنلاین عکس و بستر شبکه اجتماعی است که در سال ۲۰۱۲ توسط فیس بوک خریداری شد. اینستاگرام به کاربران امکان ویرایش و بارگذاری عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه را از طریق یک برنامه در تلفن همراه می‌ می دهد.

کاربران می‌توانند به هر پست خود یک عنوان اضافه کنند و با استفاده از هشتگ و برچسب‌های جغرافیایی مبتنی بر مکان این پست‌ها را فهرست بندی کرده و از طریق سایر کاربران در برنامه قابل جستجو کنند .  درواقع اینستاگرام یک برنامه به اشتراک‌گذاری رایگان عکس و فیلم در آیفون و اندروید است. افراد می‌توانند عکس‌ها یا فیلم‌های خود را در این اپلیکیشن بارگذاری کنند و آن‌ها را با پیروان خود (فالورها) یا با گروهی از دوستان انتخاب شده (Close friends) به اشتراک بگذارند.

آن‌ها همچنین می‌توانند پست‌های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانشان در اینستاگرام را مشاهده، نظر داده و لایک کنند. هر شخص ۱۳ ساله و بالاتر می‌تواند با ثبت آدرس ایمیل و انتخاب نام کاربری، یک حساب کاربری ایجاد کند.

 

استوری اینستاگرام چیست ؟

 

پیش از آموزش استوری اینستا ، انتشار عکس برای آن و نحوه داشتن بازید خوب  بهتر است توضیح دهیم که استوری اینستا چیست و چه کاربردی دارد. استوری‌ اینستا به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهایشان را در بخش استوری به اشتراک بگذارند. استوری‌هایی که  به تازگی منتشر شده‌اند، با حاشیه‌‌ای قرمز‌رنگ که دور عکس پروفایل کاربری تشکیل می‌شود، مشخص می‌شوند.

همچنین اگر این استوری به صورت شخصی از طرف صاحب پیج بخواهد به اشتراک گذاشته شود نوار دوران به رنگ سبز می‌باشد به عبارتی close friends گفته می شود .  در برنامه‌ی اینستاگرام نیز همانند برنامه‌ی اسنپ‌چت Snapchat استوری‌ها پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند.

استوری‌ها جدا از عکس‌ها و ویدئوهای گالری پروفایل اینستاگرامی‌ منتشر می‌شوند. به احتمال زیاد شما اصول اولیه‌ی به اشتراک گذاشتن آن‌ها را می‌دانید، ولی در این برنامه، ابزارهایی وجود دارند که می‌توانند عکس‌ها و ویدئوهای اضافه‌شده به بخش استوری را خلاقانه‌تر و جذاب‌تر کنند و باعث افزایش بازدید استوری اینستا شوند. در ادامه‌ی مطلب همراه ایرانی لایک بیشتر با قابلیت‌های استوری اینستاگرام و اهمیت آن اشنا می‌شوید .

 

 

کاربرد استفاده از استوری اینستاگرام

 

همانطور که قبلاً گفته شد قسمت استوری اینستا به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای کوتاه را در قالب استوری موقتی به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید به تمام استوری‌ها استیکرSticker برچسب زمان Time stamp و طراحی‌هایی را اضافه کنید و فیلترها و اِفکت‌های خاصی را به کار ببرید.

اگر حساب کاربری‌ تان عمومی باشد، استوری‌تان برای همه‌ی افراد و اگر حسابتان خصوصی باشد، فقط برای  دنبال کنندگان تان قابل‌مشاهده خواهد بود. افرادی که استوری ‌تان را می‌بینند، می‌توانند با استفاده از پیام دایرکت (Direct Message: DM) به طور مستقیم به استوری‌تان پاسخ دهند.

ولی شما می‌توانید از قسمت تنظیمات برنامه، امکان ارسال پاسخ را غیرفعال کنید. هم‌چنین، می‌توانید استوری خود را باز کنید، انگشتتان را روی صفحه، به سمت بالا بکشید و تعداد بازدید استوری اکانت خود در اینستا را مشاهده کنید. در این قسمت می‌توانید تعداد لایک‌هایی که برای استوریتان ارسال شده است را مشاهده کنید .

یکی از ویژگی‌های جالب استوری اینستاگرام این است که می‌توانید از استیکر question box استفاده کنید . برای این question box می‌توانید یک سوال طرح کنید تا مخاطبان خود را به چالش بکشید . پس از استوری می ‌توانید با کشیدن صفحه به سمت بالا جواب‌هایی که بینندگانتان داده‌اند را ببینید و یا حتی استوری کنید و reply  بزنید .

 

اهمیت استوری در صفحه اینستاگرام

استوری اینستاگرام حائز اهمیت بسیاری می‌باشد . ما چند نمونه از این مزایای به اشتراک گذاری استوری را برای شما ذکر می‌کنیم لطفا همراه ایرانی لایک بمانید  . این مزایا شامل :

 

  • گسترش روند فروش

با کمک تبلیغات در اینستاگرام به وسیله استوری در مدت زمان کوتاهی مشتریانی از سراسر کشور خواهید داشت و همین موضوع باعث افزایش میزان فروش و به دست آوردن مقدار زیادی سود برای شما خواهد شد. به خصوص امروزه که اکثر خریدهای مردم به صورت مجازی می‌باشد شما با تبلیغات محصول خود در استوری‌ها می‌توانید فروش خود را چندین برابر کنید .

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا از طریق استوری فروش خوبی داشته باشید و مشتریان زیادی جذب کنید ،استوری محصولتان از طریق اینفلوئنسرها . یعنی شما می‌توانید با پرداخت هزینه تعیین شده به یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام درخواست کنید که محصول شما را استوری و تبلیغ کنند . اینگونه فروش بهتری خواهید داشت .

 

 

  • تعامل با مشتریان

استوری اینستاگرام روش‌های ارتباط با مشتریان را برای کاربران خود فراهم کرده و از این پس فروشندگان اینترنتی می‌توانند به طور موثری با مشتریان خود ارتباط گرفته و از سلیقه آنها بیشتر آگاه شوند. یکی از روش‌های تعامل با مشتریان همان نمونه‌ای می‌تواند باشد که برای شما بازگو کردیم یعنی question box  یکی از بهترین گزینه‌های آشنایی با درخواست و سلیقه مشتریان می‌باشد .

 

  • کسب درآمد

کسانی که کسب و کار خود را تازه استارت زده اند به کمک استوری‌های حرفه ای می‌توانند در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را به میزان زیادی توسعه دهند .به همین دلیل به کسانی که کسب و کار آنلاین مانند استارتاپ ها را داردند، پیشنهاد می‌شود حتما از استوری اینستاگرام برای تبلیغات خود استفاده کنند.

 

  • کاهش هزینه

می دانید که هزینه تبلیغات به روش سنتی بسیار بالا است به طوری که تازه کارها نمی‌توانند از پس هزینه های تبلیغات برآیند اما با کمک استوری در اینستاگرام امکان دیده شدن و تبلیغات ارزان قیمت را به راحتی خواهند داشت. فقط باید خلاقیت و ابتکار برای استوری های خود به خرج دهید . همراه ما باشید تا پایین تر به شما نحوه به اشتراک گذاشتن یک استوری حرفه‌ای و خلاق را آموزش دهیم .

 

اهمیت استوری در صفحه اینستاگرام

نحوه ساخت استوری حرفه ای

نحوه ساخت یک استوری حرفه ای و خلاقانه را مرحله به مرحله به شما آموزش می دهیم :

 

  1. مرحله اول : اولین مرحله برای به اشتراک گذاری استوری انتخاب عکس یا یک ویدیو می‌باشد .جالب است بدانید که درصد زیادی از موفقیت‌های استوری‌ها به انتخاب عکس و ویدیو مناسب بستگی دارد . زیرا اگر آنها را بدون در نظر گرفتن هدف خود انتخاب کنید باعث می‌شود تا کاربران استوری‌های شما را سریعا رد کنند .
    یا از دیدن استوری اینستاگرام شما انصراف دهند بنابراین عکس مناسب و با کیفیت انتخاب کنید. هنر بصری نیز ثابت کرده که عکس‌ها و یا اشکال برای انسان‌ها جذاب‌تر است به یاد ماندنی‌تر .البته برای تنوع بهتر است تنها عکس و یا فقط ویدیو استوری نکنید زیرا این کار باعث دلزدگی کاربران خواهد شد پس سعی کنید همیشه از این دو به صورت متعادل استفاده کنید.

 

  1. مرحله دوم : اگر می‌خواهید بر روی استوری خود مطلبی را بیان کنید بهتر است به طور کاملا خلاصه و مختصر باشد . زیرا تایم باقی ماندن هر استوری کوتاه است و فالوورها حوصله نگهداشتن صفحه و خواندن مطالب بلند بالای شما را نخواهند داشت. متن های کوتاه مختصر و مفید سرگرم کننده تر برای افراد به نظر می رسند .

 

  1. مرحله سوم : بهتر است رنگ‌هایی که برای نوشتن مطلب استفاده می‌کنید . از میان رنگ‌های خوانا و همچنین مناسب با عکس و ویدیو باشد تا استوری شما حرفه ای تر شود. حتما برای متن ها و عکس هایتان همیشه یک پس زمینه با رنک متناسب انتخاب کنید .

 

  1. مرحله چهارم : رعایت این مرحله بسیار مهم می ‌باشد . شما برای داشتن یک استوری اینستاگرام حرفه ای باید تا حد ممکن از بیان مطالب توهین آمیز جلوگیری کنید .چون این کار موجب می‌شود که استوری‌های شما از حرفه ای بودن بسیار فاصله بگیرد و کسی به آن ها گوش ندهد .

 

  1. مرحله پنجم : مرحله آخر خیلی مهم است آن هم اینکه برای گذاشتن استوری هیچ گاه عجله نکنید . زیرا ممکن است مطلب و یا نکته ای را فراموش کنید و مجبور به پاک کردن و ارسال دوباره شوید . پس برای جلوگیری از این مشکل بهتر است قبل از انتخاب دکمه ارسال یک بار دیگر استوری خود را چک کنید. همیشه سعی کنید چند دقیقه قبل از به اشتراک گذاری استوری‌تان یک بار آن را مرور کرده و از آن مطمئن شوید .

 

 

 

نکات داشتن یک استوری حرفه ای و پربازدید

 

 

  • استفاده از لوکیشن

هر گاه از یک مکانی که ویژگی خاصی دارد بخواهید استوری اینستاگرام بگذارید بهتر است از لوکیشن برو روی استوری خود استفاده کنید .این کار باعث می شود تا کاربران بتوانند با آن محل آشنا شوند و در صورت تمایل به آنجا روند. این یکی از نکات نشان دهنده یک استوری حرفه ای می باشد .

 

 

  • تگ کردن افراد در استوری

اگر ویدیو و عکسی را در اینستاگرام منتشر کردید و شخص دیگری نیز در استوری شما وجود دارد بهتر است او را در همان استوری تگ کنید . که اگر بازدید کنندگان تمایل داشتند به پیج آن شخص نیز سر بزنند زیرا انجام ندادن این کار در برخی مواقع شما را با خیل عظیمی از پیام های درون دایرکت مواجه خواهد کرد.

 

  • تعداد استوری

امروزه با توجه به تجربه های زیاد مخاطبان وقت و حوصله زیادی برای دیدن های زیاد و متوالی در یک را ندارند . یه همین دلیل بهتر است متناسب با میزان علاقه فالوور های خود تعداد استوری اینستاگرام خود را مشخص کنید . شما می توانید با گذاشتن یک تعداد استوری مشخص در هرروز نتایج مثبت و دلخواه خود را از استوری اینستاگرام دریافت کنید .

 

  • تشویق به نظر دادن

از نظر روانشناسی ثابت شده است که هر گاه از افراد در مورد یک موضوع نظر سنجی صورت بگیرد تمرکز و علاقه افراد به آن موضوع بیشتر خواهد شد و این عین واقعیت است . چرا که این موضوع باعث شده تا از این روش برای استوری اینستاگرام حرفه ای کمک گرفته شود . همین قضیه مسبب می شود تا افراد در استوری شما مشارکت کرده و با اعلام نظر خود به دنبال کردن استوری های پیج شما علاقه مند شوند و منتظر استوری های بعدی شما باشند .

 

  • هشتگ زدن

جالب توجه است که بر خلاف نظر برخی از افراد که خیال می‌کنند هشتگ زدن فایده چندانی بر میزان بازدید استوری اینستاگرام نخواهد داشت، این عمل می‌تواند در مدت زمان کوتاهی بازدید های استوری شما را به طور چشمگیری افزایش بدهد . همینطور بر میزان فالوورهای شما نیز اضافه کند به همین منظور بهتر است به  از فواید استفاده از هشتگ بر روی استوری برای حرفه ای تر شدن صرف نظر نکنید . هشتگ زدن باعث : افزایش اعتبار پیج ، پیدا شدن پیج شما توسط افراد دیگر و کمک به دیده شدن و راه انداختن پیج می کند .

 

نکات داشتن یک استوری حرفه ای و پربازدید

چگونه بازدید اینستاگرام را بالا ببریم ؟

برای بالا بردن بازدیدهای استوری اینستاگرام چندین ترفند وجود دارد که شما با انجام آن می‌توانید بازدید اینستاگرام خود را افزایش دهید. ایرانی لایک این ترفندها را برای شما جمع آوری کرده و در این مقاله آماده مطالعه شما کرده است . این ترفندها شامل :

 

  • تعامل با کاربران

همانطور که گفته شد یکی از راه‌های افزایش بازدید استوری اینستاگرام، تعامل با کاربران است . با پاسخ دادن به پیام‌ها و نظرات کاربران، ارتباطی صمیمانه با آن‌ها برقرار کنید و سعی کنید به نیازهای آن‌ها پاسخ دهید .

همچنین می‌توانید از روش‌هایی مانند برگزاری مسابقه و جوایز در اینستاگرام استفاده کنید تا کاربران را به تعامل و ارسال استوری ترغیب کنید و این باعث افزایش بازدید استوری شما خواهد شد . همچنین، بهبود کیفیت و محتوای پست‌های خود نیز می‌تواند به جذب تعامل بیشتر کاربران و افزایش بازدید استوری کمک کند .

 

  • استفاده از ابزارهای ارزیابی

برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام می‌توانید از ابزارهای ارزیابی و آمارگیری استفاده کنید. با استفاده از این ابزارها می‌توانید بازخورد کاربران را به دقت بررسی کرده و با تحلیل داده‌ها، به بهبود استراتژی خود برای افزایش بازدید استوری بپردازید.

به عنوان مثال، می‌توانید از ابزارهای آمارگیری مانند Google Analytics و Facebook Insights استفاده کنید تا بازدید و تعامل کاربران را درک کنید و سپس با بهبود محتوا و تنظیمات پروفایل، بازدید استوری خود را افزایش بدهید. همچنین، این ابزارها می‌توانند به شما کمک کنند تا با تحلیل رفتار کاربران و روند رشد حساب کاربری، بهبودهای لازم را در برنامه ریزی و استراتژی بازدید استوری خود ایجاد کنید.

 

  • زمان بندی درست

بهتر است با رایج ‌ترین و همچنین ساده‌ترین اشتباه شروع کنیم. از ارسال استوری‌های خود بدون استراتژی زمان‌بندی دقیق خودداری کنید.در بسیاری از موارد، افراد هفته‌ای  یک بار تعداد زیادی استوری ارسال می‌کنند و برای چند روز آینده هیچ مطلبی منتشر نمی‌کنند. این بهترین راه برای فالوورهای شما است که استوری‌های شما را نبینند.

با این کار اولاً استوری‌های شما بیش از حد طولانی خواهند بود؛ بنابراین دنبال‌کنندگان شما احتمالاً از دیدن محتوای شما صرف‌نظر می‌کنند. دوم، احتمالاً در روزهای آینده برای ایجاد استوری بیشتر، محتوای جدید کمتری خواهید داشت و حتما اینکه فراموش نکنید سعی کنید در زمان هایی که کاربرانتان آنلاین هستند استوری بزارید .

 

  • تعامل با رقبا

یکی دیگر از فاکتورهایی که می‌تواند در جذب مخاطبان و افزایش بازدید استوری اینستاگرام تاثیر بگذارد، تعامل با پیج‌های مرتبط با حوزه کاری خودتان است. پیج‌های مرتبط را فالو کنید، پست‌های آن‌ها را لایک کنید و گاهی برای آنها کامنت بگذارید تا آنها هم برای شما اینکار را انجام دهند.این کار باعث دیده شدن پیج شما نیز می شود .

 

  • هایلایت استوری

خب همان‌طور که شما و ما می دانیم، استوری‌ها فقط 24 ساعت دوام دارند. یعنی بعد از این تایم، استوری شما در صفحه فید نشان داده نمی‌شود. اما یک راه حل وجود دارد برای بازدید بیشتر و آن هم هایلایت کردن است. با هایلایت کردن، استوری‌ها در صفحه پروفایلتان می‌مانند، بعد از آن هم تا ابد هرکسی وارد پیجتان شد، می‌تواند استوری‌ها را ببیند.

حالا اگر سوال این است که چطوری یک استوری را هایلایت کنم؟ استوری را که باز کنید، پایین صفحه سمت راست گزینه هایلایت کردن Highlight را می‌بینید. روی آن کلیک کنید و یک اسم و یک کاور برای آن انتخاب کنید. کاربرها هایلایت را در بالای پیجتان با اسم و کاورش می‌بینند. پس در انتخاب این دو گزینه خیلی دقت داشته باشید .

 

  • خرید بازدیدکننده

خرید بازدید استوری به معنای خریداری کردن بازدیدهایی برای اینستاگرام استوری های کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد . با این کار، شما می‌توانید با افزایش تعداد بازدیدهای پست های خود، افزایش شناخت و شهرت خود در اینستاگرام را بهبود بخشید.

این روش را بیشتر برای برند‌ها و کسب‌وکارهایی که به دنبال تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام توصیه می کنیم. با افزایش تعداد بازدیدها، اینستاگرام به کاربران نشان می‌دهد که پست شما پرطرفدار است و احتمال اینکه افراد دیگر نیز به پست شما دقت کنند، آن را بازدید کنند و اعتماد جلب کنید بیشتر می‌شود.

خرید بازدید استوری می‌تواند به شما کمک کند تا با سرعتی نسبتاً بالا بازدیدهای مورد نیاز خود را برای اینستاگرام خود جذب کنید. با این کار می‌توانید به سرعت پوشش مخاطبان خود را گسترش دهید و در نتیجه به رشد صفحه خود کمک شایانی کنید.

 

دراخر، افزایش بازدید استوری اینستاگرام یکی از مهم‌ترین اهداف برای کسب و کارهای آنلاین می باشد. با توجه به اینکه استوری اینستاگرام به عنوان یکی از قابلیت‌های مهم این شبکه اجتماعی برای جذب مخاطب و تبلیغات مؤثر استفاده می‌شود، افزایش بازدید استوری برای بهبود نمایش حضور شما در اینستاگرام بسیار است.حائز اهمیت می باشد .

در این راستا، استفاده از روش‌های مختلف برای جذب توجه کاربران و افزایش بازدید استوری می‌تواند به شما کمک کند تا موفقیت بیشتری در اینستاگرام داشته باشید. در نهایت، برای داشتن استراتژی موثر در افزایش بازدید استوری، باید بر روی تولید محتوا، بهبود کیفیت و تنوع آن، تحلیل آمار بازدید و تعامل با کاربران تمرکز کنید و به طور دوره‌ای روش‌های خود را بروزرسانی کنید. ممنون که تا آخر مقاله همراه ایرانی لایک بودید امیدواریم که کمک چشمگیری به شما کرده باشیم .

 

چگونه بازدید اینستاگرام را بالا ببریم ؟

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *