رفع مشکلات و خطاهای یوتیوب

رفع مشکلات و خطاهای یوتیوب

رفع مشکلات و خطاهای یوتیوب را در این مقاله ایرانی لایک برای شما آماده کرده تا بتواند به شما کمک کند ، بتوانید مشکلات یوتیوب خود را رفع کرده و به حالت عادی برگردانید . یوتیوب نیز مانند بسیاری از دیگر اپ‌های شما با مشکلاتی اختلال در عملکرد و به عبارتی ارور «YouTube not working» مواجه خواهد شد. برخی از مشکلات به دستگاه شما مربوط می‌شوند و برخی دیگر نیز به خود یوتیوب و محدودیت‌های آن مربوط می‌شوند. وقتی که با این مشکلات در دسکتاپ و موبایل مواجه می‌شوید بسیار حائز اهمیت است که از علت این مشکلات و راه‌حل‌های احتمالی آن‌ها آگاه باشید. در این مقاله ما راه حل مشکلات مربوط به یوتیوب را به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما توضیح خواهیم داد . اول از همه ایرانی لایک قصد دارد ایجاد کانال یوتیوب را به شما آموزش دهد همراه ما باشید.   رفع مشکلات و خطاهای یوتیوب  

نحوه راه اندازی کانال یوتیوب

قبل از این که برای ساخت اکانت یوتیوب خود اقدام کنید باید یک اپ جانبی دیگر را بر گوشی خود نصب نمایید که آن یوتیوب استودیو می‌باشد. شما می‌توانید این نرم افزار را از پلی استور و یا هر سایت اینترنتی معتبر دیگر دانلود نمایید. دقت داشته باشید که هر دو اپ بروز رسانی شده باشند و از نسخه‌های قدیمی استفاده نکنید. اول از همه یوتیوب خود را باز کنید و روی آدمک بالای صفحه بزنید و گزینه‌ی sign in را انتخاب نمایید. سپس در پنجره‌ی باز شده باید آدرس جیمیل خود را وارد یا انتخاب کنید. بعد از این که با جیمیل خود وارد یوتیوب شدید در نوار ابزار پایین صفحه ‌یک علامت مثبت اضافه شده است که با کلیک بر روی آن می‌توانید هر ویدئویی که دوست دارید را آپلود کنید. بعد از انتخاب ویدئو در صفحه‌ی جدید میبینید که اسمی که در جیمیل شما بوده در زیر ویدئو و در قسمت نام کانال نمایش داده می‌شود، که شما می‌توانید با انتخاب مداد روبروی اسم ، نام کانال خود را تغییر دهید. همچنین می توانید این کار را از طریق تنظیمات کانال هم انجام دهید اما بهتر است که قبل از آپلود ویدئو این کار را انجام داده باشید . در قسمت بعدی شما می‌توانید عنوان و توضیحاتی برای ویدئو خود بنویسید. البته تمام این بخش‌ها بعد از انتشار ویدئو نیز قابل ویرایش هستند پس مسئله مهمی نیست و لازم نیست که زیاد نگران باشید. اگر می‌خواهید ویدئو را در حالت خصوصی و پرایوت منتشر کنید بر روی گزینه‌ی Public بزنید و بعد گزینه‌ی Private را انتخاب نمایید. اگر می‌خواهید که ویدئو را در یک زمان دیگر منتشر کنید ، کافی است که بر روی Schedule ضربه بزنید و تاریخ و زمان مورد نظر خود را تعیین کنید. همچنین اگر می‌خواهید ویدئو در یک پلی لیست خاصی قرار بگیرد می‌توانید از گزینه آخر استفاده نمایید که البته این قابلیت از طریق اپ گوشی قابل استفاده نیست و حتما باید از مرورگر سیستم استفاده کنید . در آخر وقتی گزینه‌ی Next را بزنید یوتیوب سوالی از شما می‌پرسد که آیا محتوای ویدئو شما برای کودکان مناسب است یا خیر. اگر ویدئویی که می‌خواهید آپلود کنید مختص کودکان نیست بهتر است که گزینه‌ای را انتخاب کنید که به عدم مناسبت کودکان دلالت دارد .

آموزش رفع مشکل وریفای یوتیوب

اول اینکه برای کسانی که نمی دانند وریفای چیست ؟ باید بگم که وریفای یکی از بایدهای اصلی در ثبت کانال و حساب است که باید حتماً انجام شود. وریفای کردن کانال به این معناست که از یوتیوب می‌خواهید پروفایل شما را به صورت کامل بررسی و تایید کند که شما همان کسی هستید که ادعایش را می‌کنید. زمانی که کانال یوتیوب شما «تایید» یا «وریفای» شود، سایر کاربران علامتی مشخص را کنار نام کانال خواهند دید که به آن‌ها نشان می‌دهد در حال مشاهده محتوایی معتبر و اصیل هستند. پس بعد از مرحله ایجاد کانال حتما برای شما واجب است که کانال یوتیوب خود را وریفای کنید . این مقاله به افرادی که قصد فعالیت حرفه‌ای در یوتیوب را دارند، پیشنهاد می‌شود؛ زیرا آموزش کامل وریفای حساب یوتیوب در اختیار شما و افراد علاقه‌مند به یادگیری قرار می‌گیرد. در ادامه با ایرانی لایک و مزایای وریفای، مراحل انجام و برطرف کردن مشکلات وریفای در یوتیوب آشنا می‌شوید؛ پس به خواندن این مقاله ادامه دهید . امیدواریم که به خوبی متوجه شده باشید که چگونه کد تایید شماره موبایل برای یوتیوب رایگان را دریافت کنید تا بتوانید از این قابلیت‌های کاربردی آن استفاده کنید.   آموزش رفع مشکل وریفای یوتیوب  

مزایای وریفای کردن کانال یوتیوب

وریفای کردن کانال یوتیوب به شما امکانات پیشرفته تری نسبت به قبل می دهد . این مزایا شامل : آپلود ویدیو های طولانی تر ،افزودن تامبنیل سفارشی به ویدیوها ، لایو استریم ، دریافت کانکتنت ای دی و امکان درخواست تجدید نظر برای ادعای حق نشربه شما می دهد ، که ایرانی لایک بیشتر در این باره به شما توضیح خواهد داد :
  • دریافت کانکتنت ای دی این قابلیت به این معناست که یوتیوب از محتوای شما محافظت می‌کند و اگر ربات‌های آن متوجه شدند که کسی بدون اجازه‌ی شما دارد از ویدئوتان استفاده می‌کند سریعا به شما خبر می‌دهند و اجازه نمی‌دهند که ویدئوهایی که در کانال‌های تایید شده هستند مورد سو استفاده قرار بگیرند.
  • آپلود ویدیو های طولانی تر اگر گوگل کانالتان را به عنوان یک کانال تایید شده قبول نداشته باشد به شما اجازه‌ی آپلود ویدئوهای بالای 15 دقیقه نخواهد داد. که این موضوع می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند چرا که اگر یک ویدئو بعد از کلی ادیت و کات کردن 15 دقیق و یک ثانیه شد باز هم آپلود نمی‌شود.
  • افزودن تامبنیل سفارشی به ویدیو ها شما با کمک این قابلیت می‌توانید بازخورد کانال خود را افزایش دهید و سابسکرایب های کانال را بالا ببرید. شما می‌توانید با کمک ساخت تامبنیل توجهات بسیاری را به کانال یوتیوب خود جلب کنید.
  • لایو استریم اگر تعداد مشترک‌هایتان بیش از 100 نفر باشد می‌توانید در کانال خود لایو بگذارید. همان طور که لایو در اینستاگرام می‌تواند باعث جذب فالوور شود در یوتیوب نیز شما می‌توانید با استریم کردن مخاطبان بیشتری را جذب کنید و صمیمیت بیشتری را به دنبال کننده‌های خود نشان دهید.

آموزش انجام مراحل وریفای یوتیوب

وریفای یوتیوب منجر به افزایش امنیت حساب شما می‌شود. اعتبار و کامل بودن کانال یوتیوب شما، آن را در لیست کاربران واجد شرایط قرار می‌دهد. منظور از کامل بودن به این معنی است که کانال مجهز به بنر، توضیحات، محتوا، عکس پروفایل و… باشد. مراحل وریفای یوتیوب از طریق دسکتاپ شامل موارد زیر می‌شوند:  
  • از طریق آدرس com/Verify وارد اکانت خود شوید.
  • ابتدا مختار هستید که بین گزینه اول و دوم یکی را انتخاب کنید تا کد تأیید به صورت پیامک یا از طریق تماس به شما اعلام شود.
  • بعد از انتخاب کشور مدنظر و وارد کردن شماره تلفن همراه گزینه Getcode را انتخاب کنید.
  • سپس در صفحه دوم کد تأیید را وارد کنید و روی گزینه SUBMIT کلیک کنید.
  • اگر کد را به درستی وارد کرده باشید؛ با ارسال پیامی که نشان از موفق بودن مراحل دارد، شماره شما تأیید می‌شود.
  • برای اینکه از تأیید شماره خود اطمینان حاصل کنید، می‌توانید طبق مراحلی که در ادامه در ایرانی لایک گفته می‌شود، اقدام کنید. ابتدا وارد اکانت یوتیوب خود شده و به قسمت یوتیوب استودیو بروید. از منوی سمت چپ گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. سپس وارد بخش چنل شده و گزینه Feature Eligibility را انتخاب کنید.
  • صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که شامل سه گزینه است. این تصویر نشان دهنده این است که شماره شما وریفای نشده و دوباره باید از طریق Intermediate Features و کلیک بر گزینه Verify Phone Number نسبت به وریفای یوتیوب اقدام کنید.
 

تایید دو مرحله ای وریفای یوتیوب ؛ آخرین خبر وریفای یوتیوب

یوتیوب از سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که بعد از وریفای کردن یوتیوب، تأیید دو مرحله‌ای لازم است؛ یعنی در کنار ۱۰۰۰ عدد سابسکرایبر و ۴۰۰۰ ساعت ویدئو آپلود شده، تأیید دو مرحله‌ای نیز ضروری است. با فعال کردن تأیید دو مرحله‌ای، امنیت اکانت شما افزایش پیدا می‌کند و از هک و کپی محتوا در امان خواهید بود. از مزایای تأیید دو مرحله‌ای یوتیوب می‌توان به این مورد اشاره کرد که حتی اگر کسی پسورد شما را داشته باشد، باز هم نمی‌تواند وارد حساب شما شود؛ زیرا برای این کار، دسترسی به موبایل شما ضروری است. تأیید دو مرحله‌ای حساب گوگل با حساب یوتیوب یکسان است و شما از طریق یکی از آن‌ها می‌توانید تأیید دو مرحله‌ای را انجام دهید. برای این کار به آدرس myaccount.googel.com مراجعه کرده و گزینه Security را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که باید حساب گوگل متصل به یوتیوب را انتخاب کنید. بقیه مراحل تأیید دو مرحله‌ای را در سایت ایرانی لایک دنبال کنید که عبارت‌اند از: در صفحه باز شده ابتدا گزینه Step Verificaction را انتخاب کنید. سپس در صفحه بعدی روی گزینه آبی رنگ Get Started کلیک و پسورد ایمیل خود را وارد کنید. گزینه Don’t See Your Device را انتخاب و Continue را انتخاب کنید. در این قسمت شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و از گزینه‌های Text Message یا Phone call یکی را انتخاب کنید. کد ارسال شده را در کادر وارد کنید و گزینه Next را بزنید. در این بخش Step Verification فعال شده و فقط باید روی گزینه Turn On کلیک کنید. نکته آخر اینکه دستیابی به موفقیت در یوتیوب فرایندی زمان‌بر می باشد. اما اگر به تولید محتوای با کیفیت و مداوم ادامه دهید، بالاخره دستاوردهایی مانند فعالسازی کسب درآمد، وریفای کانال و دریافت لوح یوتیوب خواهید داشت. در نهایت حتما دقت داشته باشید که کسب درآمد از یوتیوب به هیچ وجه نیازمند وریفای کردن کانال نیست. اگر می‌خواهید به گزینه‌های مانیتایز یوتیوب دسترسی پیدا کنید، باید به عضویت برنامه شراکت یوتیوب (YouTube Partner Program | YPP) دربیایید .   تایید دو مرحله ای وریفای یوتیوب ؛ آخرین خبر وریفای یوتیوب   این برنامه هم پیش‌نیازهای خاص خود را دارد که البته کاملا دست‌یافتنی به حساب می آیند:
  • به دست آوردن حداقل ۵۰۰ سابسکرایبر
  • به دست آوردن حداقل ۳۰۰۰ ساعت واچ تایم طی ۱۲ ماه اخیر
  • پیروی کامل از قوانین یوتیوب و عدم دریافت استرایک
  • فعال‌سازی احراز هویت دو مرحله‌ای
  • پیروی از قوانین مانیتایز یوتیوب
  • سکونت در کشوری که برنامه YPP در آن فعال باشد
  • ساخت یک حساب AdSense و متصل کردن آن به حساب یوتیوب ایرانی لایک راهنمایی شما در مسیر رسیدن به موفقیت را وظیفه خود می داند امیدوارم بتوانید از تمامی این اطلاعات استفاده کرده و به هدف مورد نظر خود برسید .
امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *