اسپاتیفای پریمیوم چیست ؟

اسپاتیفای پریمیوم چیست ؟

اسپاتیفای پریمیوم چیست و چه مزایایی دارد ؟ نحوه خرید آن چگونه است و چه نکاتی دارد . سوالاتی است که امروز در مقاله ایرانی لایک به شما پاسخ داده می شود تا اگر قصد خرید این اکانت در اسپاتیفای را دارید تمامی نکات و شرایط مربوط به آن را بدانید .

اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی است که  به واسطه‌ی آن می توانید به میلیون‌ها آهنگ، پادکست و ویدئوی هنرمندان سرتاسر جهان دسترسی داشته و گوش دهید . علت جذابیت اسپاتیفای برای مخاطبین چیست ؟ این است که صرفا می‌توان با ساخت یک حساب کاربری از طریق ایمیل یا اتصال از طریق فیسبوک به‌طور رایگان از سرویس اسپاتیفای استفاده کرد.

اسپاتیفای امکانات دیگری هم برای مخاطبان خوش ذوق خود دارد که البته هزینه ‌بر است. اگر دوست ندارید که از سرویس ویژه‌ی اسپاتیفای بهره‌مند شوید و ترجیح می‌دهید فقط رایگان موسیقی گوش دهید و یا صرفا می‌خواهید اسپاتیفای را امتحان کنید، باید بدانید کار با اسپاتیفای بسیار ساده است و به هیچ‌گونه تعهدی و صرف هزینه‌ای از جانب شما نیاز ندارد.

اما خوب است بدانید نسخه‌ی رایگان اسپاتیفای درست مانند یک رادیو توسط آگهی‌های تبلیغاتی اسپانسر شده است. شما می‌توانید از طریق کامپیوتر شخصی‌، لپ‌تاپ و تلفن همراه خود به اسپاتیفای دسترسی داشته باشید .

اما برای بهره برداری از تمام امکانات آن باید از نسخه‌ی ویژه‌ی اسپاتیفای که البته رایگان نیست استفاده کنید که همان طور که ذکر کردیم همان اکانت پریمیوم اسپاتیفای می باشد . ما در این مقاله سعی داریم با اسپاتیفای و اسپاتیفای پریمیوم بیشتر آشنا ‌شویم. در ادامه با ایرانی لایک همراه باشید.

اسپاتیفای پریمیوم چیست ؟

 

نحوه کار با اسپاتیفای

در مقاله های قبلی به شما تمام نکات اپلیکیشن اسپاتیفای را به شما کامل و جامع توضیح دادیم و قصد داریم در این مقاله درباره اکانت اختصاصی پریمیوم آموزش ببینیم . قبل از هر چیزی لازم بر ذکر است که مجدد نحوه کار با اسپاتیفای را یادآوری کنیم تا برای ثبت نام در این اپ به مشکل برنخورید .

در مرحله اول باید به وب‌سایت اسپاتیفای بروید و حساب کاربری بسازید. ایرانی لایک به شما توصیه می‌کند اگر حساب فیسبوک دارید ازطریق فیسبوک وارد حساب کاربری‌تان شوید، چراکه از این طریق می‌توانید با دوستان‌تان هم در ارتباط باشید . همینطور می توانید بدانید که چه موسیقی گوش می‌دهند و آهنگ‌های مورد علاقه تان را به‌اشتراک بگذارید .

یک سطح اشتراک انتخاب کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم که نسخه‌ی ویژه‌ی اسپاتیفای یعنی پریمیوم را انتخاب کنید، چراکه با این نسخه می‌توانید به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید. به‌علاوه، این نسخه انعطاف‌پذیرتر است و ازطریق دستگاه‌های بیشتری می‌توانید از آن استفاده کنید.

اول اپلیکیشن رایگان اسپاتیفای را دانلود و نصب کنید. نسخه‌هایی کامل برای دسکتاپ، آیفون ، آیپد و گوشی‌های اندروید وجود دارد. بعد ازطریق این دستگاه‌ها وارد حساب خود بشوید و به موسیقی‌ها گوش کنید. نصب اسپاتیفای ساده است اما وقتی که وارد آن می‌شوید ویژگی‌های بیشتری پیدا می کنید و هرچه بیش‌تر موسیقی گوش کنید، کاربر هوشمندتری می‌شوید.

اسپاتیفای پریمیوم چیست ؟

اسپاتیفای Spotify از آن دسته از برنامه‌هایی بوده است که تقریباً هر عاشق موسیقی روی تلفن هوشمند خود، رایانه و حتی در کنسول‌های بازی دانلود کرده است. اگر فکر می کنید که اینطور نیست ، باید بگوییم که این سرویس پخش آنلاین موسیقی، میلیون‌ها آهنگ، پادکست‌، کتاب‌های صوتی و شعر را برای این که بتوانیم در هر زمانی که بخواهیم گوش دهیم، ارائه می‌دهد .

اما زمانی که یک اشتراک پرمیوم خریداری می‌کنید ،Spotify قابلیت‌های بیشتری را به شما هدیه می‌دهد. شما با خرید اکانت اسپاتیفای، می‌توانید میلیون‌ها آهنگ و پادکست از زبان‌های مختلف را به راحتی گوش دهید! از جدیدترین آهنگ‌های هنرمندانی که دوست دارید باخبر شوید و از موسیقی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایرانی و بسیاری از زبان های دیگر لذت ببرید.

Spotify دارای دو اکانت می باشد یکی رایگان و دیگری پرمیوم است که در اکانت رایگان آن محدودیت‌های بسیاری همچون پخش موسیقی با کیفیت پایین، پخش فقط در حالت آنلاین و ارائه تبلیغات را اعمال کرده است .

همینطور تجربه کاملی از این برنامه را در اختیار کاربران قرار نداده است؛ اما تمامی این محدودیت‌ها در اکانت پرمیوم اسپاتیفای برداشته شده و کاربران مجاز هستند از موسیقی با کیفیت بالا، بدون تبلیغات و به‌صورت آنلاین و آفلاین لذت ببرند. هنوز هم فکر می کنید این برنامه هوشمند و جز مایحتاج هر سیستم عاملی حساب نمی شود ؟

اما به‌طورکلی باید بگوییم که زمانی یک اشتراک پرمیوم این برنامه را خریداری می‌کنید به قابلیت‌های بیشتری دسترسی دارید و می‌توانید میلیون‌ها آهنگ و پادکست از زبان‌های مختلف را به‌راحتی گوش دهید!

چرا باید از شر اکانت رایگان اسپاتیفای خلاص شویم ؟

برای راحت شدن از دست اکانت رایگان اسپاتیفای دلایلی وجود دارد که ایرانی لایک برای تان بازگو می کند ؛

  1. کسانی که از یک حساب کاربری رایگان در اسپاتیفای Spotify استفاده می‌کنند، با محدودیت‌هایی برای گوش دادن به آهنگ‌های مختلف مواجه می‌شوند. برای مثال تبلیغات . قطعا این نوع تبلیغات آزار دهنده است و عمدا به این شیوه طراحی شده است تا افراد برای خرید نسخه پرمیوم ترغیب شوند.
    اکثر این تبلیغات صدایی بسیار آزاردهنده مانند بوق های ترافیکی دارند و انگار به شما می‌گویند اگر اکانت اسپاتیفای پرمیوم بخرید دیگر لازم نیست این صداهای گوش خراش را گوش دهید. اگر از این زاویه به موضوع نگاه کنید، این تکنیک اذیت کننده برای کسب درآمد این پلتفرم به خوبی عمل کرده است .افراد به راحتی برای خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم اقدام می‌کنند تا از شر این تبلیغات راحت شوند.
  1. با خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم می‌توانید آهنگ هایی که دوست دارید را دانلود کنید تا هر زمان که خواستید از گوش دادن آنها به حالت آفلاین لذت ببرید. این قابلیت برای پروازهای طولانی مدت و زمان هایی که قصد دارید اینترنت تلفن همراه خود را خاموش کنید بسیار عالی است .
    در سرویس اسپاتیفای رایگان امکان دانلود آهنگ وجود ندارد. بنابراین گاهی شما همان پولی که می‌توانستید برای خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم استفاده کنید را برای گوش دادن به موزیک ها به صورت آنلاین خرج می‌کنید.
  1. اسپاتیفای رایگان به هنرمندان کمتر از اسپاتیفای پرمیوم در هر پخش استریم دستمزد می دهد. اما در عوض Spotify به خواننده ها این امکان را می دهد که برای دو هفته اول پس از انتشار موزیک‌شان، یک paywall راه اندازی کنند.
    اگر هنرمندی این قابلیت را انتخاب کند، اثر او 14 روز اول پس از پخش شدن فقط برای کاربران Premium در دسترس خواهد بود. به این ترتیب اگر می خواهید به آخرین نسخه‌های آثار هنرمندان دسترسی داشته باشید، باید اکانت اسپاتیفای پرمیوم خریداری کنید.
    همچنین اگر به مقدار پولی که هنرمندان مورد علاقه‌تان دستمزد می‌گیرند اهمیت می‌دهید، پرمیوم کمک بزرگتری به آنها می کند. نمودار زیر میانگین مبلغی را که Spotify به هنرمندان در هر استریم می‌پردازد، نشان می‌دهد.
  1. لیست‌های پخش مشترک برای وقت هایی که شما و دوستانتان قصد برگزاری مهمانی دارید یا در حال برنامه‌ریزی یک سفر جاده‌ای هستید، بسیار عالی هستند. آنها حتی برای زمانی که شما فقط می خواهید چند آهنگ را به طور منظم با کسی به اشتراک بگذارید بسیار خوب هستند.
    همچنین، اگر دارای اکانت اسپاتیفای پرمیوم فامیلی یا اکانت Premium Duo هستید، اسپاتیفای معمولا یک “Family Mix” یا “Duo Mix” از آهنگ ها را بر اساس آنچه همه کاربران اکانت قبلا گوش داده‌اند ایجاد می‌کند.
    این کار از نظر فنی یک ویژگی اجتماعی نیست زیرا این پلی‌لیست‌ها توسط اسپاتیفای ایجاد می‌شوند و نه خود کاربران، بنابراین نمی‌توان آن را یک ویژگی مثبت در مقابل اسپاتیفای رایگان در نظر گرفت .

اما اگر حساب رایگان Spotify خود را به حساب پرمیوم ارتقا دهید، می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید و حتی از تمام ویژگی‌های موجود در برنامه استفاده کنید. در واقع اگر اقدام به پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای نکرده و تنها از اکانت رایگان و معمولی اسپاتیفای استفاده کنید، نمی‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید.

به همین دلیل برای استفاده از اسپاتیفای باید حتماً به اینترنت وصل شوید. همینطور پس از گوش دادن به چند آهنگ نیاز است تا تبلیغاتی را مشاهده کرده تا دوباره بتوانید از اسپاتیفای استفاده کنید. که لازم به ذکر است که در مقاله ایرانی لایک آموزش استفاده از اسپاتیفای به طور کامل به بررسی تمامی این امکانات پرداخته ایم.

همچنین کاربران رایگان در طول روز تنها می‌توانند چند بار و به‌صورت محدود آهنگ‌ها را اسکیپ کرده و به آهنگ بعدی بروند. در نهایت نیز اگر کاربر نسخه رایگان اسپاتیفای باشید، نمی‌توانید آهنگ‌ها را از طریق اسپیکرها پخش کنید.

چرا باید از شر اکانت رایگان اسپاتیفای خلاص شویم ؟

مزایای خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای

  1. حذف تبلیغات

همان‌طوری که اشاره کردیم، در صورتی که از اسپاتیفای رایگان استفاده کنید، شما نیاز است تا تبلیغات را به‌صورت بصری و صوتی مشاهده کنید تا دوباره بتوانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. این در حالی است که اگر اقدام به فعال سازی اکانت پرمیوم اسپاتیفای کنید، می‌توانید بدون پخش آگهی از این سرویس استفاده کنید.

  1. کنترل پخش آهنگ

کاربران رایگان اسپاتیفای نمی‌توانند به‌صورت کامل اقدام به رفتن به آهنگ بعدی یا قبلی به‌صورت نامحدود کنند. به منظور حل این مشکل و از بین بردن محدودیت‌ها، می‌توانید اقدام به پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای کرده و به‌صورت کامل آهنگ‌های در حال پخش را کنترل کنید.

  1. پخش آهنگ به صورت آفلاین

همانطور که بیان کردیم در صورتی که از اسپاتیفای رایگان استفاده کنید، هیچ گزینه‌ای برای شما وجود ندارد تا بتوانید آهنگ‌های مورد نظر خود را دانلود کنید و به صورت آفلاین از این اپلیکیشن استفاده کنید. این مسئله باعث می‌شود تا هزینه‌های اینترنت شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند. این محدودیت زمانی و هزینه های سنگین از بین می‌رود اگر که اقدام به پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای کنید. با عضویت در سرویس پرمیوم اسپاتیفای، می‌توانید آهنگ‌ها و پادکست‌های مورد علاقه خود را دانلود و به‌صورت آفلاین از آن‌ها استفاده کنید.

  1. کیفیت بالای صدا

مزیت دیگری که فعال سازی اکانت پرمیوم اسپاتیفای دارد این است که با عضویت در این سرویس می‌توانید به تمامی کیفیت‌های موسیقی دسترسی پیدا کرده و آهنگ‌های مورد علاقه خود را با

کیفیت ۳۲۰  کیلوبیت بر ثانیه گوش دهید.

  1. دسترسی زودتر به محتواهای جدید

در صورتی که با یاد گرفتید که نحوه پرمیوم اسپاتیفای به چه صورتی است، باید به این نکته اشاره کنیم که با عضویت در سرویس پرمیوم اسپاتیفای شما می‌توانید دسترسی زودتری به موسیقی جدید یا محتوای انحصاری داشته باشید. این در حالی است که کاربران رایگان برای آن که بتوانند به این محتوا دسترسی پیدا کنند باید مدت زمان طولانی را صبر کنند.

انواع اشتراک های پریمیوم

اکانت پریمیوم اسپاتیفای به ‌عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پخش موسیقی دیجیتال در جهان، با چهار طرح اشتراک متفاوت ارائه می‌شود. انواع اشتراک های این اکانت را ایرانی لایک برای تان بازگو می کند . شما با خرید هر یک از این طرح‌ها، شما به سرویس‌های متنوعی از اسپاتیفای پریمیوم دسترسی خواهید داشت و تجربه‌ای بی‌نظیر از گوش‌دادن به موسیقی را تجربه خواهید کرد.

  1. اشتراک student

این طرح اشتراک به شما این امکان را می‌دهد تا به تمام سرویس‌های پریمیوم اسپاتیفای دسترسی داشته باشید. علاوه بر این اگر دانشجوی ایالات متحده هستید می‌توانید اشتراک SHOWTIME و Hulu را نیز دریافت کنید.

  1. اشتراک Duo

این طرح یک گزینه مناسب و اقتصادی برای زوجین است که می‌توانند اکانت‌های جداگانه و با سلیقه موسیقی شخصی خود را داشته باشند. این طرح اشتراک از زوجین می‌خواهد تا اشتراک را به طور هم‌زمان خریداری کرده و از این طریق در محیطی مشترک از موسیقی لذت ببرند.

  1. اشتراک premium

با این اشتراک شما می‌توانید به امکاناتی مانند: پخش موسیقی بدون تبلیغات، پخش بر اساس تقاضا و دانلود آهنگ‌های متنوع برای گوش‌ دادن آفلاین دسترسی داشته باشید. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند تا تجربه شما از اسپاتیفای پریمیوم بی‌نظیر و حساب شده باشد.

  1. اشتراک Family

در این طرح، امکان اشتراک خانواده برای ۶ نفر در نظر گرفته شده است که همه آن‌ها در یک آدرس زندگی می‌کنند. با استفاده از اسپاتیفای خانواده می‌توانید از برخی امکانات و خدمات مشترک بهره‌مند شوید.

مزایای خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای

خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای

اگر عاشق آهنگ و موسیقی هستید و می‌خواهید مجموعه گسترده‌ای از آهنگ‌ها را به صورت رایگان در هر زمان و هر کجا که می‌خواهید داشته باشید، خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم  بهترین سرویس پخش کننده موسیقی مورد نظر شما است.

اسپاتیفای یکی از بهترین برنامه‌ها برای گوش دادن به موسیقی آنلاین است. این کتابخانه موسیقی با طیف وسیعی از هنرمندان، آلبوم‌ها، ژانرها و لیست‌های پخش موسیقی سازماندهی شده است اما قبل از این که به دنبال دانلود اسپاتیفای باشید، اجازه دهید واقعیتی را به شما بگوییم، همانطور که می‌دانید، وقتی یک شرکت، محصولات خود را بدون هزینه به کاربران ارائه می‌دهد، معمولاً با محدودیت‌هایی همراه است نیز از واقیعت مستثنی نیست .

پس وقت خود را تلف نکنید و با خرید اکانت قانونی اسپایفای پرمیوم، از تمامی قابلیت‌های این سرویس جذاب بهره مند شوید. همانطور که می‌دانید، اسپاتیفای پریمیوم  ویژگی‌های بیشتری نسبت به اسپاتیفای رایگان ارائه می‌دهد.

اما پرداخت یا عدم پرداخت برای خرید اشتراک پرمیوم به ترجیح شخصی بستگی دارد پس اگر به دنبال امکانات کامل اسپاتیفای هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که اسپاتیفای پرمیوم را و از سایت های معتبر و قانونی خریداری کنید. روش ارتقای اکانت اسپاتیفای به سطح پریمیوم بستگی به نوع بسته‌ای دارد که کاربر خریداری نموده است.

بسته های انفرادی با پرداخت هزینه اکانت به صورت خودکار به سطح پریمیوم ارتقا می یابند. اما در رابطه با بسته های خانوادگی شرایط کمی متفاوت خواهد بود.

برای مثال برای دریافت  بسته های خانواده پرداخت از طریق یکی از اکانت ها انجام می شود. همان طور که اشاره شد پرداخت ها در سایت اسپاتیفای با گیفت کارت و یا کردیت کارت انجام می‌شود. این کارت ها همراه با یک آدرس هستند.

زمانی که شما در وب سایت اسپاتیفای اقدام به پرداخت میکنید آدرس کارت شما در این سایت ثبت می گردد. زمانی که پرداخت انجام شد و بسته فعال گردید اسپاتیفای یک لینک دعوت به بسته در اختیار کاربر قرار می دهد. سایر کاربران با استفاده از این لینک می توانند اکانت پرمیوم اسپاتیفای خود را فعال نمایند.

زمانی که روی این لینک کلیک کنید وارد صفحه ای می شوید که از شما می‌خواهد یک آدرس وارد نمایید. این آدرس همان آدرسی است که متعلق به کارت پرداخت است. لازم به ذکر است که پیش از پرداخت اکانت ها باید متعلق به یک کشور باشد و در صورتی که این کشورها متفاوت باشد امکان ملحق شدن به یک بست. خانواده را نخواهند داشت.

نکات قبل از خرید اکانت اسپاتیفای پریمویم

قبل از خرید نیازهای خود از این سرویس استریم موسیقی را مشخص و به دنبال یافتن پاسخ این سوال باشید که این برنامه چه نیازهایی از شما را پاسخ خواهد داد . این نیاز ها شامل :

  • مدت زمان پریمیوم

مدت زمان مورد نیاز اشتراک خود را از قبل مشخص کنید که می‌خواهید اشتراک یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه یا یک‌ساله این برنامه را خریداری کنید. اگر به دنبال استفاده بلندمدت از این اشتراک هستید بهتر است اکانت یک‌ساله این برنامه را برای خود خریداری کنید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و نیازی به تمدید اکانت ماهانه نداشته باشید.

  • قیمت پریمیوم

قیمت اکانت اسپاتیفای را در وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف با یکدیگر مقایسه کنید و از تخفیفات مختلفی که برخی از سایت‌ها همچون اکانت بازار برای محصولات خود در نظر می‌گیرد، بهره ببرید.

  • خرید از مراجع معتبر

اشتراک پرمیوم اسپاتیفای را از مراکز و مراجع معتبر و شناخته شده تهیه کنید تا بتوانید به اکانت قانونی آن دست پیدا کنید.

  • اکانت تست پریمیوم

اگر تابه‌حال از اسپاتیفای استفاده نکرده‌اید بهتر است نسخه آزمایشی این برنامه که به مدت 30 روز برای اکانت پرمیوم خود ارائه می‌دهد را استفاده کنید و تصمیم بگیرید که آیا اکانت این برنامه برای شما مناسب است یا خیر.

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به بررسی اشتراک  Spotify Premium محبوب ترین سرویس استریم موزیک در جهان که دسترسی به بیش از ۷۰ میلیون آهنگ را برای شما فراهم می‌کند بپردازیم . همینطور شما را با برنامه های  موجود، امکانات و شیوه تهیه آن در ایران،‌‌ همراه با ایرانی لایک آشنا شوید .

نکات قبل از خرید اکانت اسپاتیفای پریمویم

امتیاز کاربران

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *